Stránka 3 z 3
Napsal: pát bře 18, 2005 2:08 pm
od zetka
no-X píše:Zkoušel jsi ten *.bat?
uf ja som blb,dnes skusim,thanx
Napsal: pát bře 18, 2005 8:56 pm
od ps47
no-X píše:ps47: hodim to do FAQ
..trocha som to upravil,a pridal som par slov o tearingu,konecne som totiz dostal pod kontrolu aj tento problem
Napsal: úte bře 29, 2005 2:56 pm
od zetka
no-X píše:Zkoušel jsi ten *.bat?
no uz som ho odskusal 8) ,a funguje 85 Hz
Napsal: úte bře 29, 2005 3:01 pm
od ps47
[img]http://www.inc_exe.szm.sk/smileys/goons.gif[/img]
Napsal: úte bře 29, 2005 3:08 pm
od zetka
Napsal: stř bře 30, 2005 5:59 pm
od ps47
tak som si nahodil doom3,patchol som to voodoo2 patchom,dal som tam wickedgl,a 3x som to prehnal timedemom (tak ako spominal no-X).prvy vysledok bol tradicne nizsi,ale v dalsich som dosiahol velmi peknych 38,5 a 38.4 FPS 8) (a jelo to cez v2 SLI,mal som totiz zapnute 3dfx logo v pravom dolnom rohu
).pouzil som original 3dfx glide2x z FAQ,nastavene som to mal na 640*480/low,v-sync off (resp. set FX_GLIDE_SWAPINTERVAL=0
)
sranda je ze pri spustani hry musim 2x odkliknut glide error,ale akonahle sa to prepne do fullscreenu,je vsetko ok.jelo to niekomu bez tych glide errorov alebo je to normalne?
Napsal: stř bře 30, 2005 6:14 pm
od wizzy
Přesně ten samý glide-error mě to hází taky a ty sám jsi mi to - ve vedlejším threadu - vysvětloval, proč to tak je, trochu schýza?
Jinak buď mám na svoji v2 kliku, nebo bych od sli čekal víc fps, mě to na single v2 dává kolem 25fps...
Napsal: stř bře 30, 2005 6:42 pm
od ps47
schyza (zatial) nie,duvod chyby (zrejme) poznam,zaujimal som sa skorej o to ci ma tu chybu kazdy,to by totiz tu moju domnienku potvrdilo
Napsal: čtv bře 31, 2005 11:03 am
od zetka
no tak mne sa doom3 spusti bez glide errorov
,koolsmoky+ orig.3dfx
glidez V2 FAQ,ovsem tych 15FPS ma dost se...,glide errory som videl len s
Fastvoodoo 4XP.
Napsal: čtv bře 31, 2005 9:26 pm
od ps47
vidis vizzy,nemal som pravdu.bohvie co tie glide errory spusobuje.ja to mam napr. aj s soldier of fortune2..
@zetka:
holt,chcelo by to SLI..
Napsal: pát dub 01, 2005 7:08 am
od wizzy
Těžko říct, mě to s Doom3 dělá, s Diablo2 nedělá...
Zetka: Oproti mě tam máš docela rozdíl ve fps, na jaké mašině to spouštíš?
To all: jak moc je výkon V2 závislý na cpu? Leze to pořád - víceméně lineárně - nahoru, nebo to má někde strop?
Napsal: pát dub 01, 2005 10:01 am
od DOC_ZENITH/XAN
Voodoo2 je na CPU nejméně závislá, závislá je spíš ta openGL knihovna, ale taky moc ne, záleží hlavně na MB. Třeba deska s Via KT133 s XP2000+ mi dala s PCI grafikou víc než KT400 s XP3000+. Nej rozdíl byl s Banshee, ale s V2 taky znatelnej.
Zatím nej. Výkon s 3dfx kartami jsem dosáhl na ECS K7S6A. Takže
SiS745 chipset.
Napsal: pát dub 01, 2005 11:05 am
od zetka
wizzy:dooma3 spustam na Epox 8RDA+ nforce2 U400,Barton 2500+,512 MB RAM,pre uplnost dodavam,ze Timedemo som spustal aj s mojou GF4Ti4600 a tam sa FPS vysplhalo na 401,pri V2 som skusal viac driverov a vysledok stale okolo 15 FPS,zaujimave je ze rovnake FPS dosahujem aj pri 800x600,fakt to chce SLI,dokonca aj pri zmene velkosti textur z 32x32 na 16x16 nepomaha,pritom V2 v inych hrach si myslim ze slape na plny vykon-RTCW na 800x600 v medium det.,bilinear,asi ten vykon naozaj zavisi od typu MB,cipsetu a este od bohviecoho
Dokonca som robehal Hitmana Contracts dla navodu ps47
a ten mi bezi uplne plynule
Napsal: sob dub 02, 2005 11:18 am
od Doom
ten glide errror jsem mel jenom bez SLI
ve SLI bylo fsecko OK
a tady nake moje vysledky V2 vs V2SLI
http://www.voodoo.zarovka.com/benchmark ... h_v1_0.htm
Napsal: stř lis 09, 2005 6:31 pm
od Opty
stahl sem patch ale zadnej navod u nej neni
(sice sem ho nasel na 3dfxzone.it ale de o princip
)
jo a co tam proboha delaj ty foxovsky soubory?