tak som si nahodil doom3,patchol som to voodoo2 patchom,dal som tam wickedgl,a 3x som to prehnal timedemom (tak ako spominal no-X).prvy vysledok bol tradicne nizsi,ale v dalsich som dosiahol velmi peknych 38,5 a 38.4 FPS 8) (a jelo to cez v2 SLI,mal som totiz zapnute 3dfx logo v pravom dolnom rohu ).pouzil som original 3dfx glide2x z FAQ,nastavene som to mal na 640*480/low,v-sync off (resp. set FX_GLIDE_SWAPINTERVAL=0 )
sranda je ze pri spustani hry musim 2x odkliknut glide error,ale akonahle sa to prepne do fullscreenu,je vsetko ok.jelo to niekomu bez tych glide errorov alebo je to normalne?
Přesně ten samý glide-error mě to hází taky a ty sám jsi mi to - ve vedlejším threadu - vysvětloval, proč to tak je, trochu schýza?
Jinak buď mám na svoji v2 kliku, nebo bych od sli čekal víc fps, mě to na single v2 dává kolem 25fps...
W.I.Z.Z.Y. : Wolframový Inteligentní Zabíjecí Záludný Yankee
Core2DUO E4300 (1.8@2.8GHz), Zalman CNPS7700-AlCu, Asus P5W-DH Deluxe, 3GB DDR2, 2x1TB WD Black, DVD-R/W LG GSA-H55L + GSA H12N, ATi HD4850, Thermalright HR-03GT, V2 12MB Dragon, HP LP2475w 24", SB X-Fi Fatal1ty, Leadtek Winfast PxDVR3200 H, Cambridge SW 5.1, Enermax Liberty ELT 500AWT a tak...
no tak mne sa doom3 spusti bez glide errorov ,koolsmoky+ orig.3dfx
glidez V2 FAQ,ovsem tych 15FPS ma dost se...,glide errory som videl len s
Fastvoodoo 4XP.
Voodoo2 je na CPU nejméně závislá, závislá je spíš ta openGL knihovna, ale taky moc ne, záleží hlavně na MB. Třeba deska s Via KT133 s XP2000+ mi dala s PCI grafikou víc než KT400 s XP3000+. Nej rozdíl byl s Banshee, ale s V2 taky znatelnej.
Zatím nej. Výkon s 3dfx kartami jsem dosáhl na ECS K7S6A. Takže
SiS745 chipset.
wizzy:dooma3 spustam na Epox 8RDA+ nforce2 U400,Barton 2500+,512 MB RAM,pre uplnost dodavam,ze Timedemo som spustal aj s mojou GF4Ti4600 a tam sa FPS vysplhalo na 401,pri V2 som skusal viac driverov a vysledok stale okolo 15 FPS,zaujimave je ze rovnake FPS dosahujem aj pri 800x600,fakt to chce SLI,dokonca aj pri zmene velkosti textur z 32x32 na 16x16 nepomaha,pritom V2 v inych hrach si myslim ze slape na plny vykon-RTCW na 800x600 v medium det.,bilinear,asi ten vykon naozaj zavisi od typu MB,cipsetu a este od bohviecoho
Dokonca som robehal Hitmana Contracts dla navodu ps47 a ten mi bezi uplne plynule