Velky test grafickych karet - pripominky, navrhy, upravy
Moderátor: Moderátoři
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Překvapuje mě rozdíl mezi R7000 a GF2MX. Tos měl nějakou podtaktovanou verzi R7000? Mně tak velké rozdíly vycházely jen na "normal", přičemž na kvalitu "high" a "max" tam tolik nebylo:
R7000: 183/183, 32MB 64bit DDR
normal: 50,9
high: 48,5
max: 47,7
custom (32bit + bilinear): 47,7
GF2MX: 200/143, 128bit SDR, driver 71.84:
normal: 81,8
high: 54,0
max: 53,4
custom (32bit + bilinear): 47,7
GF2MX: 200/143, 128bit SDR, driver 60.86:
normal: 82,1
high: 55,3
max: 54,6
custom (32bit + bilinear): 48,3
R7000: 183/183, 32MB 64bit DDR
normal: 50,9
high: 48,5
max: 47,7
custom (32bit + bilinear): 47,7
GF2MX: 200/143, 128bit SDR, driver 71.84:
normal: 81,8
high: 54,0
max: 53,4
custom (32bit + bilinear): 47,7
GF2MX: 200/143, 128bit SDR, driver 60.86:
normal: 82,1
high: 55,3
max: 54,6
custom (32bit + bilinear): 48,3
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
-
- Příspěvky: 1277
- Registrován: pát čer 22, 2007 11:17 pm
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
R7000 DDR je 150/150MHz, 32 MB, 64 bit
GF2 MX400 je 200/166MHz, 64MB, 128 bit
Nastaveni Q3A je:
maximalni detaily
billinear filtering
vertex lightning
16 bit barvy + 16 bit textury / 32 bit barvy + 32 bit textury
R7000 je ta pozdejsi nizko taktovana verze. Nechapu proc je delali takhle zpomaleny, obzvlast kdyz tahle konkretni karta ma 4ns pameti.
GF2 MX400 je 200/166MHz, 64MB, 128 bit
Nastaveni Q3A je:
maximalni detaily
billinear filtering
vertex lightning
16 bit barvy + 16 bit textury / 32 bit barvy + 32 bit textury
R7000 je ta pozdejsi nizko taktovana verze. Nechapu proc je delali takhle zpomaleny, obzvlast kdyz tahle konkretni karta ma 4ns pameti.
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
To vše vysvětluje
Já ani nevím, jaká je ta moje verze - většinu karet (pokud to snesly) jsem při testování přetaktoval nebo podtaktoval na oficiální specifikace, aby bylo trochu lepší srovnání.
Já ani nevím, jaká je ta moje verze - většinu karet (pokud to snesly) jsem při testování přetaktoval nebo podtaktoval na oficiální specifikace, aby bylo trochu lepší srovnání.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
-
- Příspěvky: 1277
- Registrován: pát čer 22, 2007 11:17 pm
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Dalsi graf - tentokrat 3Dmark 99
konstrukce grafu vypujcena z computerbase.de
http://ea0510.ic.cz/pom/graf/lepsi/Novy2.html
konstrukce grafu vypujcena z computerbase.de
http://ea0510.ic.cz/pom/graf/lepsi/Novy2.html
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
To nám vyšly podobně úchylné výsledky. Radeony a Voodoo v pozadí, ale Kyro, Rage Fury MAXX a GeForce v popředí. Nikdy se mi nepodařilo přijít na to, na čem to skóre vlastně závisí
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Vysvětlit si to nedovedu. Kyro bych pochopil, těm 3dmarky vždy šly (ala s Kyro 2 jsem v 3Dmarku vyklepl GF2 bez problémů, i s vypnutou TnL emulací), geometricky výkonem to asi taky nebude, GF2MX200 je jinak suxx, ale geometricky neni suxx a je dost dole. Fillrate to asi taky nebude viz Rage 128 64bit. Je to ňáký chaotický.
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že v době vydání benchmarku ho prostě vybalancovali tak, aby karty, který už byly na trhu, dávaly jakž-takž výslekdy, jaký byly požadovaný... a když po roce-dvou přišel nový hardware, začalo to fungovat zcela chaoticky (btw. 3DM99 nepoužívá TnL)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
-
- Příspěvky: 1277
- Registrován: pát čer 22, 2007 11:17 pm
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Dalsi zajimava vec do testu, jeste by se hodil podobnej navod na 16 MB V4
http://www.falconfly.de/cgi-bin/yabb2/Y ... 1263492786
http://www.falconfly.de/cgi-bin/yabb2/Y ... 1263492786
- DOC_ZENITH/XAN
- Senior member
- Příspěvky: 1922
- Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
- Bydliště: Praha - Hloubětín
Otázkou je, jestli to pak používá polovinu kapacity, nebo polovinu modulů, to je totiž celkem podstatné, protože jinak by to bylo 16mb 64bit na jádro a to by bylo hodně zlý. Když jsem na jedný KO Geforce 256 odletoval polovinu pamětí a všechny piny co k nim vedly spojil se zemí tak karta fungovala jako 16mb 64bit. Dle mého názoru to bude něco podbného.
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Podle mě ten benchmark nezohledňuje většinu podstatných aspektů, ale jako zajímavost - proč ne. Jen se to nesmí brát moc dogmaticky
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz