Stránka 3 z 5

Napsal: sob kvě 09, 2009 9:30 am
od thunder
Tak na to koukám,a je to něco ve stylu WC prophecy?Toho mám též a není to zlý..

Napsal: sob kvě 09, 2009 10:30 am
od wizzy
Prophecy bylo po Price of freedom.. a už umělo glide :-)
Někde bych to měl mít taky, ale nevzpomínám si teď, jestli jsem to hrál :-(

Napsal: sob kvě 16, 2009 1:30 pm
od thunder
Přišla mi hra NFS 3 Hot pursuit...Mám problém.Dokáže to někdo rozchodit na více než 800x600?Mám V5 a větší rozlišení mi to nepovolí.Našel jsem akorát nějaký patch na V3,ale ten s V5 nechodí..Prosím o help!!Díky.Dále jsem zkoušel rozchodit Doom,Doom2,Heretic,Hexen na aplikaci Doomsday engin a vždy mi to vyhodí chybovou hlášku hned při startu.Na legacy jede v pohodě,ale jen v určité verzi..Sestava: P3 800,384 RAM,V5 5500 PCI,WinME...

Napsal: sob kvě 16, 2009 2:34 pm
od ps47
ked sa prehryzies tymto tu tak by si nfs3 mal rozbehnut (je nutne editovat registre)..doomsday je stavany na moderne karty,nie na 3dfx..


edit: presny navod pre v4/5:
1.For Need For Speed 3, make sure the "Voodoo 3 Patch" has already been installed, even for OEM version of the game that came bundled with the Voodoo3. Follow the directions with the patch PRECISELY, especially the copying of the VOODOO2A.DLL file (5/4/1999, 108KB) to the games install directory (this allows for higher resolutions to be selected in game, as high as 1600x1200 from what I can tell).
2.Run the 3D Device Setup program in the NFS3/4 Program Group at least once, and select "Direct3D Device 1".
3.MANUALLY EDIT THE REGISTRY as follows:
Find the
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\Need For Speed III
and/or
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\Need For Speed High Stakes
keys and highlight them..
Change these key values as follows:
"3D Card" = "3Dfx Voodoo3"
"3D Card Description" = "3dfx Voodoo3"
"Group" = "3Dfx"
"Thrash Driver" = "voodoo2" ("voodoo" also works for Voodoo1/Graphics mode..not as good as voodoo2 of course)
"D3D Device" should already be set at "0"...
"Hardware Acceleration" should already be set at "1"...
"Thrash Resolution" (only exists in NFS4) should already be set at "640x480"...
4.Run the game normally, but make sure the shortcut used to start the game DOES NOT contain any command line parameters (these parameters mostly override the registry and force the game to run in different Direct3D compatibility modes..

Napsal: sob kvě 16, 2009 3:27 pm
od wolf00
http://svn.drdteam.org/gzdoom/ na doomsday se vykasli skus gzdoom jede to snad na vsem ... ma to software i hw rendereing a staci ti jen wad soubory

Napsal: ned kvě 17, 2009 11:30 am
od thunder
Tak gzdoom mi dělá artefakty,a spousta věcí se vůbec nezobrazuje :( Legacy poslední verze jede jen v 640x480(opengl)Při vyšším rozlišení je tma a slyším pouze zvuk...Tak teď nevím co s tím :(

Napsal: ned kvě 17, 2009 2:48 pm
od ps47
tak najprv si nahod poslednu verziu ktora podporuje glide,tj Doom Legacy v1.32 beta 4..potom by to mala byt iba otazka nastaveni v launcheri.aky ovladac pre 3dfx vlastne pouzivas?

mimochodom;

ze sa ja s tymi FAQs vobec param,stejne to nikto necte :roll:

Napsal: ned kvě 17, 2009 3:00 pm
od thunder
Ano tato verze pod glide jede max 1024x768..Ale nechápu proč poslední release nejede pod Opengl na max.resolution :( ..Ovladač mám poslední verzi beta..Hexena ale legacy nebere a gzdoom je díky artefaktům nehratelný.Dá se vůbec rozchodit hexen pod V5??A co mě ještě docela překvapuje je GlQuake..Toho na V5 mohu hrát max na 800x600x32 :( Jakmile dám vyšší rozlišení,hra se nerozběhne a chybová hláška..

Napsal: ned kvě 17, 2009 3:07 pm
od ps47
medzi dnesnym opengl (na ktory su tieto porty robene) a staruckym 3dfx opengl icd je dost velky rozdiel..mrkni sa do v5 FAQ a skus tam hodit MesaFX.

Napsal: pon kvě 18, 2009 11:17 am
od wolf00
thunder píše:Tak gzdoom mi dělá artefakty,a spousta věcí se vůbec nezobrazuje :( Legacy poslední verze jede jen v 640x480(opengl)Při vyšším rozlišení je tma a slyším pouze zvuk...Tak teď nevím co s tím :(
http://forum.drdteam.org/viewforum.php?f=22 mrkni se tam

Napsal: stř kvě 20, 2009 6:43 am
od wolf00
http://edge.sourceforge.net/

http://zdoomgl.mancubus.net/
měli by ti šlapat bez potíží.. ;)P

Napsal: čtv kvě 21, 2009 2:16 pm
od thunder
Ok.Jdu vyzkoušet :)

Napsal: čtv kvě 21, 2009 3:12 pm
od thunder
Funguje bezvadně..Thx :)

Napsal: sob kvě 23, 2009 7:52 pm
od thunder
Mám na cestě RTCW retail..Jak to chodí s V5?Zahraju si na střední detaily?..P3 800,384 RAM,V5,WINMe..

Napsal: sob kvě 23, 2009 8:30 pm
od ps47
ak das 16bit tak myslim ze ano.tejto hre velmi prospieva wickedgl,nezabudnut nainstalovat..

Napsal: ned kvě 24, 2009 1:23 pm
od thunder
Díky..Už jsem stáhl poslední verzi wickedgl :D Teď už jenom musí konečně dorazit hra..

Napsal: ned kvě 24, 2009 1:43 pm
od ps47
..a myslim ze treba zmazat (alebo premenovat) adresar GL (rtcw tam ma nejake starsie wickedgl ovladace).ako to povedal mr. Rybka? za par let budem mat v hlave iba bezvyznamny salat :bgrin:

Napsal: ned kvě 24, 2009 2:02 pm
od thunder
ok.. :bgrin:

Napsal: úte kvě 26, 2009 10:29 pm
od thunder
Tak teď jsem začal hrát AvP2,a na P3 s V5 to jede fantasticky.Vzpomínám si,že jsem se to tenkrát snažil hrát na nějaké GForce,a celé se to rvalo.Barvy taky nic moc.Nevím třeba to bylo špatnými ovladači,každopádně jsem byl další z mnoha kteří se nechali zlákat "supervýkonou grafickou kartou s převratnýmy technologiemi"za lákavou cenu.Na V5 jsem neměl peníze :roll: Znovu jsem se přesvědčil,že ten čip byl na tu dobu neskutečně výkonný a cena byla adekvátní výkonu.Tak si ho vychutnávám teď téměř po deseti letech a je to pecka :) ..S touhle kartou je to opravdu zábava si zapařit.Troufám si říct,že ani na dnešní dobu se nemá graficky za co stydět..Třeba je to jen můj názor,ale mám pocit že tehdejší hry(ač na svou jednoduchost)měly ůplně jinou atmosféru.Ale to chápe jen generace,která začínala Wolfem na disketě zkopírovaným od kamaráda ve škole :) ......Jsem unavenej,nasranej že musím do háku tak už píšu z cesty.Zatím čus,a až mě zase napadne nějaký výlev tak to sem hodim.3dfx inc. forever :twisted:

Napsal: úte kvě 26, 2009 10:40 pm
od Ren
thunder> Tak to ja se musim priznat, ze se mi AvP2 hrozne nelibila uz v dobe, kdy vysla. Lithtech engine jsem nikdy nemel rad, a ze byl hojne uzivany jako levna varianta k v te dobe spickovym konkurentum. Herne byla dvojka skvela, i s datadiskem, ale graficky me vzdycky vic brala jednicka.