No, jeste to neni ani deset let, tak to tu krapet oprasim, udelam z toho takovej zapisnik poznamek...Mam aktualne
demo,
prequel a plnou retail verzi hry. Demo se celkem odlisuje (hlavne nema UI pro konfiguraci ovladani, takze je celkem nehratelny, jeste to zkusim pres cfg, ale kvuli tomu tohle vsechno zaclo, protoze tohle demo jsem kdysi porad dokola hral, nekdy kolem toho '98), ale prequel vysel asi az rok po ty nehotovy retail verzi, aspon podle nejakych naznaku, takze ma nejnovejsi binarky, ktery se, svete div se, daji pouzit pro spousteni retail verze. Ta v sobe totiz obsahuje misto glide exe jen placeholder upozornujici, ze glide podpora neni funkcni, coz pak pro ten prequel nekdo dodelal. Trochu divnej patch, ale jako jo. Retail ma 16bit installer, ale to resi winevdm, pripadne se to necha proste udelat rucne. Nejvetsi problem ted zustava to, ze mi ani v prequelu, ani v retailu nechodi zvuk. Vubec, ani cvaknuti, ac samotna hra plne chodi, s nGlidem dokonce v krasnych 4k. To vsechno na Win 11 x64, nic zvlastniho nebylo treba, ani nastaveni kompatibility. V demu zvuk chodi v poradku. Musim na to prijit.
edit: Demo nejde spustit glide binarkou, CTD po splash screenu. Normalni binarka dema vyzaduje W95 compatibility mod, aby registrovala jakykoli mouse inputy.
edit2: V glide verzi sprity (primarne enemici) mizi za texturama okoli, nebo vykukujou jen z casti, cim dal jsou, tim je efekt markantnejsi. V sw verzi se to nedeje. Je to protivny, ale da se s tim zit, lepsi nez obetovat akceleraci.
edit3: Funkcnost dema je dost sporna, zvuk mu chodi, to ano, ale jinak to neni zadna slava. Nezavisle na nastaveni kompatibility nekdy pustit jde a jindy ne, ignoruje jednou mys, priste zase klavesnici, ale az ingame, v menu reaguje oboji vzdycky ok.
edit4: Retail ma konfiguraci v registrech (HKCU\Software\Mobeus\Esoteria), demo ma neco v default.cfg a prequel ma identicky default.cfg a navic KEYSETUP.CFG namisto registru retailu.