Stránka 3 z 4
Napsal: ned pro 30, 2007 3:52 pm
od Ren
-HoNY-> A54 nic, a uz je A55. Tam glide (pry) chodi, ale ma problemy s barevnou paletou. Koukni do offic fora.
Tak si rikam, kdyz nejvic advanced ovladac co pro 3Dfx mame vlastne nechodi, nevypada to do budoucna moc dobre..
Napsal: ned pro 30, 2007 4:21 pm
od ps47
posledna "oficialna" a "stable" release je A29 (alias posledny amigamerlin).vsetko co je za tym su testreleases,a problemy su ocakavatelne (aj ked v poslednej dobe ich je skutocne pomerne dost
)..
mna mrzi len smer ktorym sa vyvoj ubera-ako som povedal,viac by bodlo zameranie na celkovu pouzitelnost,nie len na d3d kompatibilitu..teda niezeby d3d kompatibilita bola spatna vec,ale nemalo by sa jej obetovat vsetko ostatne
Napsal: ned pro 30, 2007 4:40 pm
od Ren
jj, presne, uz jsme to resili. K cemu je, ze se v tom daji na slideshow pustit nejnovejsi hry, kdyz stare, ktere by mely, nechodi. No, snad to nastve i nekoho, kdo ma vic rozumu nez SFFT. Pokud bude mit i dost casu a znalosti, treba se na nas usmeje novy, pouzitelnejsi driver.
Napsal: ned pro 30, 2007 5:39 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Já používám A41 + nejnovější glidy a jede to OK. Je pravda, že nový SFFT byly vždy spíš zklamání. Od té doby co přestal fungovat Glide je dokonce označuji za nepoužitelné.
Co mě nejvíc dostalo je nefunkční akcelerace 2D rozhraní ve win. Chci označit víc ikon na ploše, scrollovat na webu, nebo cokoliv - chová se to jako by nebyl nainstalovanej žádnej driver.
Jo a taky přehrávání videa a overlay celkově. S A41 neni problém na K8 2,6ghz přehrát film v 720p rozlišení se zhruba 60% CPU load, když dam nový SFFT tak už je tam 100% pořád a už je to v háji....
Napsal: ned pro 30, 2007 5:50 pm
od ps47
o probleme s videom sa vie a na jeho odstraneni sa pracuje..
Napsal: čtv led 03, 2008 4:53 pm
od ps47
potvrdzujem,ku A55 je prilozeny novy glide2x (a aj 3x),a UT aj incubation konecne (po 12 releasoch) behaju tak ako maju..ale stale sa nedaju pouzit original 3dfx glidy.zda sa ze nieco je zmenene na urovni ovladaca a SFFT proste bude vyzadovat na korektnu funkciu custom glides..
ale hitmanovi sa novy glide3x nepozdava,blackscreen of death after exit
.po nahodeni glide3x.dll z A53 je to ok..
Napsal: ned led 06, 2008 11:01 pm
od ps47
A56,tentokrat prej so zarucene funkcnymi glidami (oba su nove verzie)..test do dvoch dni..
Napsal: pon led 07, 2008 6:25 am
od Ren
kk, tak ja jsem Te predbehl a udelal minitest. Mimojine jsem chtel rovnou vedet, jak si SFFT poradi s necim, na cem temer urcite nikdo netestuje a pro co se neladi. Vysledek nad ocekavani dobry.
Glide konecne chodi bez zasahu a na prvni pokus. Mam tu par screenu,
Glide slape jak ma, stejne tak
DX, pri nasledujicich
nastaveni. Co je zvlastni..Udelal jsem dva screenshoty s oblohou proto, abych ukazal, ze DX i Glide maji oba hezky vyhlazenou oblohu, bez prechodu charakteristickych pro nizkobarevne palety. A hle, na obou screenech se prechody objevily. Sidi to nejaky postprocessing.
Dalsi vec, ktera se vaze ke Glide, jsou ruzne artefakty okolo textu pri zapnutem AA, viditelne na druhem screenu. To je neduh hry, vzpominam si, ze tim trpela vzdycky. V DX to kupodivu nedela. Za zminku stoji jeste OGL, ktere me prekvapilo hned dvakrat. Pri spusteni zobrazilo 3Dfx logo a po prehrani intra na me vykoukl desktop a crash hlaska. Coz se
vysvetlilo vzapeti, zadny div.
Demo UT u me reaguje na zmenu rozliseni dost podrazdene, totiz general fault errorem, tak na nej pro priste kaslu..
Napsal: pon led 07, 2008 9:46 am
od ps47
Ren píše:kk, tak ja jsem Te predbehl a udelal minitest.
Ren píše:Glide konecne chodi bez zasahu a na prvni pokus.
dufam ze fixli aj hitmana1 (black screen of death on exit+hardreset)..mimochodom,sranda ze glide2x bol fixnuty
tri tyzdne na to ako som zacal nadavat.nahoda?
Ren píše:Dalsi vec, ktera se vaze ke Glide, jsou ruzne artefakty okolo textu pri zapnutem AA, viditelne na druhem screenu. To je neduh hry, vzpominam si, ze tim trpela vzdycky. V DX to kupodivu nedela.
skus to cez
FX_GLIDE_AA_SAMPLE=4,najlepsie cez bat subor.
Ren píše:Demo UT u me reaguje na zmenu rozliseni dost podrazdene, totiz general fault errorem, tak na nej pro priste kaslu..
chce to plnu hru,a patchnut.
Napsal: pon led 07, 2008 4:40 pm
od Ren
ee, to nahoda rozhodne nebude, SFFT Ti uz davno mel koupit aspon poradnou lahev, za vsechno to testovani. Na to jine AA si vzpominam, vyzkousim. A UT plnou nemam, vzdycky jsem ho pouzival jen na testovani Glide, a na to stacilo demo (ve verzi 348). To tam jen mam nekde nejakou shnilotinu.
Napsal: úte led 08, 2008 4:42 am
od Ren
Jeste jsem si rozpomel, to co popisujes u Hitmana, dela i Incubation, ne? Jestli se spravne pamatuju, muselo se zavirat Alt+F4, nebo dokonce kill, ne? Jinak nasledovalo co jsi popsal.
Vyzkousel jsem FX_GLIDE_AA_SAMPLE=4, ale musim rict ze efekt mizivy az zadny. Nic jsem nezpozoroval. Nastaveno jako system-wide variable. A je pravda, ze kdyz se podivas na screeny, ktere uz tu jsou, reticle i fonty jsou rozmazane minimalne i pri defaultu. Porovnaval jsem to pomoci demo key a spis se vzdy objevi ty artefakty, nez ze by se pismo nejak rozostrilo. Neovlivnuje to Vcontrol?
/edit> A jeste jedna lame otazka, ale vazne tomu nechapu. Proc on/off AA neovlivnuje fps?
Napsal: úte led 08, 2008 1:44 pm
od ps47
ad FX_GLIDE_AA_SAMPLE=4,odporucam vypnut klasik FSAA (3dfx tools/vcontrol) a dat to tam natvrdo cez bat,teda ak si to tak nespravil.anyway,neda sa povedat ci to pomoze,niektore hry holt neboli delane s ohladom na FSAA (tzn FSAA moze,ale nemusi fungovat na 100%)..incubation je trocha specialny pripad,onu nestabilitu pri exitovani sposobuje neoficialny patch ktory je nutny aby sa to rozbehlo na standalone 3dfx kartach (banshee a >).pod win9x to riesi starsi glide2x,pod xp je najlepsie zavriet cez alt+f4 (ten starsi glide uz totiz pod xp nejede,teda rozhodne nie pod SFFT ovladacom).
Ren píše:A jeste jedna lame otazka, ale vazne tomu nechapu. Proc on/off AA neovlivnuje fps?
ak davas on/off cez demo key,ten FSAA nevypina,iba skryva jeho efekt
Napsal: úte led 08, 2008 2:18 pm
od Ren
ps47 píše:ak davas on/off cez demo key,ten FSAA nevypina,iba skryva jeho efekt
Neco takoveho jsem cekal..
Napsal: úte led 08, 2008 4:11 pm
od Ren
ps47 píše:ad FX_GLIDE_AA_SAMPLE=4,odporucam vypnut klasik FSAA (3dfx tools/vcontrol) a dat to tam natvrdo cez bat,teda ak si to tak nespravil.
Pro jistotu jsem to udelal jeste presne takhle, ale ne. Zadna zmena, v Glide jsou tam proste artefakty. Jinak AA ma brutalni vliv, on=20fps, off=60fps (@1024).
Napsal: úte led 08, 2008 5:22 pm
od ps47
nj,nemuze bejt kazdej den nedele.FX_GLIDE_AA_SAMPLE niekde pomaha,niekde zasa nie,napr v glquakovi je rozdiel brutalny,v UT zasa nulovy..
prave som skusil A56,zatial som spokojny,glide2x bezi dobre,ani UT fully patched,ani incubation nemaju vyhrady (a nemam ziadne problemy so zmenou rozlisenia v UT,takze je to tym demom ako som predpokladal),problemy s videom som tiez nezaznamenal (30% cpu load na athlone 1000 pri prehravani
tdm blackheart),adobe reader tiez v pohode..
ad glide3x,hitman ma stale problem pri exitovani (black screen),ale dalsim testovanim som zistil ze len ak je desktop nastaveny na 16bit (pocas testov mam obvykle 16bit).tym istym problemom trpi aj koolsmokyho release (co naznacuje ze tieto nove glidy su postavene na jeho zdrojakoch).novy glide3x ma tiez problemy s 3dfx icd (ako vieme,pre vela hier je prave icd to prave orechove),glquake rozhodi textury a stuhne..vsetky spomenute problemy riesi glide3x 3.10.0.40404 beta (alias "mesafx release" from dborca).pocul uz niekto frazu "if it aint broke,dont fix it"?
este poznamka k incubation-pod xp by som jednoznacne odporucil prislusny glide wrapper,dokonca aj pre standalone 3dfx karty (v tomto pripade dgvoodoo).cez wrapper hra pobezi bez grafickych chyb,a hlavne sa nestane ze by pri exitovani zhodila system (co sa pod glide2x stane pokial nieje destop nastaveny na 16bit).anyway,aj pri pouziti wrapperu odporucam ukoncit hru pomocou alt+f4 (v hlavnom alebo exitovom menu),clovek sa vyhne rozhodeniu desktopu..
Napsal: ned úno 24, 2008 10:46 pm
od ps47
po dlhsej pauze je tu
A57.pozerajuc na subory,vidim ze boli updatnute d3d/glide2x/glide3x..zda sa ze changelogu (aspon zakladneho) sa nedockame snad nikdy
Napsal: ned bře 16, 2008 12:00 pm
od ps47
A58,fixnuty bol problem v 2d akceleracii (Heroes of M&M 3 uz bezi bez artefaktov) a snad aj nejake dalsie veci (o ktorych sa ale nedozvieme,pretoze changelog tradicne chyba
)..stale lepsie ako kamenom do hlavy
Napsal: stř bře 26, 2008 1:10 pm
od ps47
v tesnom zavese je tu
A59,vzhladom na tie problemy ktore boli reportovane s A58,ziadne prekvapanie
Napsal: pát dub 04, 2008 10:24 pm
od ps47
..ok,raz to prist muselo,A59 je posledny release:
SFFT píše:Development of this driver is now complete. The alpha 59 is the last release of this driver and no more work will be done on this project. The drivers now do everything that I believe the cards can realistically do under Directx and so the project is finished. I would suggest that a re-test of everything be done using the Alpha 59 in order to generate a list of programs that run with the driver, i.e. an updated voodoo compatibility list. Release note can then be generated from this. I will not be taking part in this so it is all up to you.
takze teraz je to uz len otazka toho ktory release ma najlepsi pomer stability a kompatibility..budem sa musiet opriet do dalsieho velkeho testu (aj ked zasa tak velky test to asi nebude,de fakto prichadzaju do uvahy iba A41 a A55 a vyssie,co je dokopy 6 ovladacov.ostatne maju problemy ktore ich rovno diskvalifikuju).
Napsal: ned kvě 04, 2008 12:00 am
od ps47