Stránka 3 z 3
Napsal: stř led 04, 2006 11:32 pm
od no-X
Taskr píše:Hergot chlapy, takhle to vypadá jako nějaký fanklub nVidie. Ani bych se nedivil, kdyby jste řekli, že GeForce 2 GTS je lepší jak VSA-100.
A není snad? Má 5x vyšší fillrate, register combiner, umí multitexturing+trilineár, podporuje anizotropní filtraci, řadič umí DDR paměti, zvládá HW TnL, DOT3, AGP 4x a motion-compensation pro video.

Napsal: stř led 04, 2006 11:47 pm
od swarm
no-X píše:Taskr píše:Hergot chlapy, takhle to vypadá jako nějaký fanklub nVidie. Ani bych se nedivil, kdyby jste řekli, že GeForce 2 GTS je lepší jak VSA-100.
A není snad? Má 5x vyšší fillrate, register combiner, umí multitexturing+trilineár, podporuje anizotropní filtraci, řadič umí DDR paměti, zvládá HW TnL, DOT3, AGP 4x a motion-compensation pro video.

Amen

Napsal: stř led 04, 2006 11:50 pm
od no-X
Aj aj, pardon popletly se mi strany

Chtěl jsem říct - samozřejmě, že GF2 není lepší. Nabízí pouze pomalý FSAA, který má oproti VSA-100 jen poloviční účinnost a ještě k tomu v mnoha hrách ani nefunguje. Stejně tak neumí T-Buffer efekty jako Motion-Blur, Soft Reflections, Soft Shadows a Depth of Field, které spadají pod DX8. Krom toho nVidia nebyla schopna ani navrhnout referenční výstupní filtry a doporučila výrobcům ať se řídí návrhem ze starších karet, přičemž pánům z nVidie ani nedošlo, že nejsou kompatibilní a příliš zkrouhnou signál, což povede k neostrému obrazu...
Zajímavé je i to, že nVidia potřebovala grafickou kartu která má fillrate 2,5x vyšší, propustnost pamětí 2x vyšší a propustnost AGP sběrnice dvojnásobnou, aby vůbec překonala Voodoo 5
Shrnuto podtrženo, že byla GF2 o nějakých 20% rychlejší (100FPS vs 120FPS) ji bylo celkem na houby, když potřebovala FSAA 4x (=čtvrtinový výkon = 30FPS), aby dosáhla kvality Voodoo 5 při FSAA 2x (50FPS)

Napsal: pát led 06, 2006 10:35 am
od Taskr
Aj aj, pardon popletly se mi strany Chtěl jsem říct - samozřejmě, že GF2 není lepší. Nabízí pouze pomalý FSAA, který má oproti VSA-100 jen poloviční účinnost a ještě k tomu v mnoha hrách ani nefunguje. Stejně tak neumí T-Buffer efekty jako Motion-Blur, Soft Reflections, Soft Shadows a Depth of Field, které spadají pod DX8. Krom toho nVidia nebyla schopna ani navrhnout referenční výstupní filtry a doporučila výrobcům ať se řídí návrhem ze starších karet, přičemž pánům z nVidie ani nedošlo, že nejsou kompatibilní a příliš zkrouhnou signál, což povede k neostrému obrazu...
Zajímavé je i to, že nVidia potřebovala grafickou kartu která má fillrate 2,5x vyšší, propustnost pamětí 2x vyšší a propustnost AGP sběrnice dvojnásobnou, aby vůbec překonala Voodoo 5
Shrnuto podtrženo, že byla GF2 o nějakých 20% rychlejší (100FPS vs 120FPS) ji bylo celkem na houby, když potřebovala FSAA 4x (=čtvrtinový výkon = 30FPS), aby dosáhla kvality Voodoo 5 při FSAA 2x (50FPS)
Přesně to jsem chtěl slyšet
