Stránka 3 z 4
Napsal: stř lis 16, 2005 12:36 pm
od Opty
tak dlouho se testuje az se q3bench pose*e...
jeste ze se to da vydobat rucne
Napsal: pát lis 18, 2005 10:23 pm
od Opty
kdo ze to rikal ze mu ve win98 bezi ut mnohem rychleji?
btw v ut sem musel nastavit game speed na 50% protoze kdyz to bylo na 100% tak to bylo strasne rychly ale fps byly polovicni
a stve me vysledek v doomu 3... to je nak malo ne?
(Doom mel na horsi sestave 40 (!!!) fps)
EDIT:
hm tak se single v2 to odpovida (d3)... ach jo
kde je chyba?
Napsal: sob lis 19, 2005 12:53 am
od DOC_ZENITH/XAN
kdo ze to rikal ze mu ve win98 bezi ut mnohem rychleji? Laughing
Já to říkal. A za tím si stojím. To že se to na tvém sylně CPU limitovaném systému projevuje jen asi v 2fps na té věci nic nemění.
Napsal: sob lis 19, 2005 10:29 am
od Opty
XAN píše:kdo ze to rikal ze mu ve win98 bezi ut mnohem rychleji? Laughing
Já to říkal. A za tím si stojím. To že se to na tvém
sylně CPU limitovaném systému projevuje jen asi v 2fps na té věci nic nemění.
1) pise se
silne
2) ty vis jake mam cpu?
Napsal: sob lis 19, 2005 4:56 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Hele můj pravopis nech, neni nic extra, ale já tě taky neopravuju.
A ten CPU. Spletl jsem si tě s BOSSEM. Ale ten CPU si myslim, že asi bude limitem, nebo něco jinýho, soudě podle malýho nárůstu single oproti SLI v DOOM3 a UT.
Napsal: sob lis 19, 2005 5:03 pm
od ps47
pokial sa pametam,Opty ma athlonxp2500,takze procakom to nebude
Napsal: ned lis 20, 2005 6:48 pm
od Opty
athlon 64 3000+
Napsal: ned lis 20, 2005 6:52 pm
od ps47
no teda,tentokrat to bolo vedla
Napsal: ned lis 20, 2005 7:06 pm
od Opty
v pohode
takze na cpu limit bych to moc nevidel...
btw vysledky v q3 celkem odpovidaji
Napsal: ned lis 20, 2005 7:14 pm
od no-X
čipset?
Napsal: ned lis 20, 2005 7:19 pm
od Opty
nforce 3 ultra
Napsal: ned lis 20, 2005 7:25 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Sice ty fps by měly bejt místy lepší ,ale máš větší štěstí, než já. Mě se na Nforce3 vůbec V2 rozjet nepodařilo(jen jednou s kollsmoky driverem, ale teď jsem to chtěl zkusit a ani ťuk). Mám tam konflikty prostředků s SB 4.1 digitál, i když na jinejch chipsetech spolu fungovaly v pohodě.
Napsal: ned lis 20, 2005 7:27 pm
od Opty
XAN píše:Sice ty fps by měly bejt místy lepší
kde? ut?
Napsal: ned lis 20, 2005 10:44 pm
od DOC_ZENITH/XAN
UT trochu a hlavně ten DOOM3.
Napsal: pon lis 21, 2005 4:14 pm
od 3dfx.fun
ps47 píše:ok,make it 80-90.v kazdom pripade neprestrelim ked poviem ze 3dfx malo to najefektivnejsie SLI ake bolo kedy provozovane.moderne SLI/CF je vecsinou nieje efektivne,ale iba
efektne
Jenomže 3Dfx SLI nejde srovnávat s jakýmkoliv SLi řešením teď. Vem si, že ani 3Dfx nezískala ze svého SLI úplných 100%. Trianglerate je u V2 pořád 3mil/s ..ať máš SLI nebo ne.
Napsal: pon lis 21, 2005 4:56 pm
od no-X
Trianglerate tehdy nebyl limit.
Napsal: úte lis 22, 2005 10:57 am
od 3dfx.fun
no-X píše:Trianglerate tehdy nebyl limit.
No když nebyl, tak nebyl. Ale výkonost se měřila ve fill-rate a triangle-rate. Až někdy od GF256 se to zvrhlo
Napsal: stř lis 23, 2005 10:01 am
od Opty
nevim jak to ale tedka kdyz pustim ut s game speed 100% tak uz to neni zrychleny ale normalni takze ty moje vysledky s game speed 50% sou na nic (tam je to ted pekne pomaly)
Napsal: stř lis 23, 2005 10:22 am
od swarm
Opty píše:nevim jak to ale tedka kdyz pustim ut s game speed 100% tak uz to neni zrychleny ale normalni takze ty moje vysledky s game speed 50% sou na nic (tam je to ted pekne pomaly)
Tohle dela regulace vykonu procesoru u A64 (vlastne i u P-M), takze pred spustenim hry staci nastavit, ze ma procesor bezet stale na maximalni vykon a mate jistotu, ze se vam tohle nestane.
Napsal: stř lis 23, 2005 10:32 am
od Opty
jj ted uz cool and quiet vypinam...
ale v d3 to stejne nepomohlo a porad mam 26,6 fps na v2 sli
(640x480 low)
a q3 mi odmita fungovat na v2 sli pokud mam SSTV2_SLIDETECT=0