Stránka 20 z 27
Napsal: úte zář 23, 2008 11:14 pm
od Ren
Ani ja, s moji naprostou nechuti k MMORPG bych nerekl, ze FFXI je odpad. Ale napad postavit dalsi bezduchou onlineovku na jmene nejvetsi story-driven serie je prinejmensim...nepekne, i kdyz marketingove zcela v poradku.
Urcite tam nikde nema VII? Mezi lidmi je oblibene. U me je to 8, 10, a na tretim jsou vsechny ostatni, krome 11 a 4. Prvni uz jsem zminil a 4 se proste ne-e, nepovedla...
ps47 píše:...ale ani ja sa nepovazujem za zberatela 3dfx kariet,takze to treba brat s odstupom-mozno sa obaja bojime skatulkovania

)
ROFL...And now you made my day..
ps47 píše:mozno by este nebol spatny napad vyskusat opengl graficky plugin (zerogs)
A jeje, ja nezminil ze jsem ho zkousel hned zezacatku?

Napsal: úte zář 23, 2008 11:25 pm
od ps47
..nemyslim.tak to vyzera ze ti tych moznosti fakt privela neostalo..softwarovy plugin (gssoft) si skusal,mimochodom?
Napsal: úte zář 23, 2008 11:37 pm
od Ren
Dostal's me, nezkousel, ale refraction uz pred dvema a pul rokem rekl 'GSsoft is dead'...Zkusil jsem tedy ted 0.9 a 0.9.5 ho ani nevidi..
Napsal: úte zář 23, 2008 11:48 pm
od ps47
yupp,dead end.cas psychicky sa pripravit na (re)instalaciu..
..o 11ke vela informaci nemam,onlinovky u nas boli vzdy na okraji zaujmu (a kedze to bolo nativne na pc,no fun for me)..o stvorke viem akurat to ze prave vysiel remake pre nintendo ds (a ze na emulatoroch este poriadne nebeha

).tzn,myslim ze tym padom ma kazda zo starych ff nejaky ten remake-aj ked na 100% si isty niesom,musim sa priznat ze info o remakoch a re-releasoch ff hier som si musel vlepit do textovky,nebolo v mojich silach si ten bordel zapamatat,a teraz to nemam poruke

Napsal: úte zář 23, 2008 11:55 pm
od Ren
Reinstalaci porad tak nejak odkladam, az dostavim poc...Ale to bych se taky mohl nacekat....Tak az koupim grafnu, kk? Tak to abych si ji nejdriv vybral...Hmm, nemam ten zivot jednoduchy..

Kdyby dali na 280AMP! DP nemusel bych si delat hlavu..Ale to sem nepatri..
Anyway..V remakach se zorientujes snadno, a ani ty re-releasy nejsou takova hruza hned jak si zapamatujes kdy se to zlomilo a zacali se o FF zajimat take mimo Japonsko.
Co budete delat s FFXIII? Cekat 10let+ na emu?

Prvni myslenky na emulaci PS3 prijdou, az bude Larabee (nebo srovnatelna technologie) na trhu alespon rok..A pak to bude tak na tech cca 10let.
/edit: Nahodou, nejakou peknou FF music zasobicku doma nevedete? Shanim par kousku a prebirat tu 128kbs v Galbadia hotel me zrovna moc neba..:-/
Napsal: stř zář 24, 2008 12:13 am
od ps47
bracho nieco take vedie,a myslim ze jeho zbierka ma celkom slusnu tonaz.skusim zistit ci to aj nejak indexuje.
ff13 je otazka,ako hovoris,prislusny emulator (a hardware) tu este hezkych par let nebude,aj ked az tak cierne ako 10+ rokov by som to zasa nevidel (takych 7 max

).ja osobne mam cas,ako s oblubou hovorievam,nasledujucich 50 rokov nemam nic konkretne v plane..
ak by som mal strelit odborny odhad,myslim ze ked bracho dostane chut na ff13,tak vezme nejake drobne zo svojho novopeceneho platu programatora databaz (nastupny je dvakrat tolko co beriem ja v HP po troch rokoch ako team captain,fck

),komplet si to kupi a este mu zostane aj na bublifuk.
a ja si to o tych 7 rokov zemulujem (fuj,poslovenceny vyraz) aby som si to stejne nikdy nezahral.
freak in -_-
Napsal: stř zář 24, 2008 12:31 am
od Ren
^^
Index netreba, takovy
by stacil bohate...
S ohledem na to, ze az FFXIII (a derivace) vyjde tak se PS3 bude pribalovat k cornflakum, je to asi jasne. Na pristi rok se mozna chysta i slim verze, ktera bude slim i cenove, takze kdovi, jestli se nejakeho hotoveho emu vubec dockame. S temi deseti lety jsem prisel na zaklade pozorovani emulace pate a seste generace. HW rozdily v sedme jsou jeste o dost vetsi, i kdyz dnes take po svete pobiha mnohem vice znudenych programatoru...Jsem na to zvedav.
Bracha dela PL/SQL nebo tSQL?
Napsal: stř zář 24, 2008 5:53 pm
od ps47
bracho dela v tomto:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mysql
ad hudba,prej mal toho pomerne dost ale prisiel o to ked nam naposledy crashol disk (este ten skvely maxtor),anyway zdroje odkial to vsetko mal este funguju,takze sa smelo mozes mrknut ci tam neobjavis nieco zaujimave:
http://bluelaguna.net/splash/ff.php
http://www.ffinsider.net/
..ps3 emu sa iste dockame (aj ked cena ps3 pada dole presne ako vravis),manici co taketo veci vymyslaju to robia
prave preto ze je to pekelne tazke

..pcsx2 im trval akurat nejakych tych 7 rokov plus minus-v podstate by sa dalo povedat ze playstationX emulator dosiahne funkcnosti zhruba vtedy ked vyjde playstationX+1..heh

Napsal: stř zář 24, 2008 6:52 pm
od Ren
Ah, takze ted uz vlastne pod SUNy..Hmm, nevedel jsem, ze se temahle prckama da seriozne uzivit. V jakem sektoru se pohybuje?
Diky za linky, prolezu to, jestli neco nepribylo. Chtel jsem si jen usetrit praci, kdyby uz to mel nekdo prebrane za me..
Ohledne emu urcite souhlasim, vyvoj je poradna challenge, ktera vzdy pritahuje ty nejschopnejsi, stejne je to s lamanim ruznych ochran. Jenze ta Tvoje rovnice platila u PS1, u PS2 uz ne, protoze X+1 je na trhu uz temer presne dva roky, a PCSX2 jako jediny zastupce emulatoru bych za funkcni rozhodne neprohlasil. Je pekne, ze compatibility list uz ma skoro polovinu vedenou jako playable, jenze neobsahuje zdaleka vsechny hry (dokonce ani vsechny regiony tech velkych jmen, namatkou GoW2 PAL) a hlavne, 'playable' ma daleko k 'really playable'. Veci co se daji (do)hrat bez vetsich problemu je tak jedna, dve desitky? a bez glitchu neni ani jedna jedina. Podle prozatimniho prubehu hadam jeste rok prace, nez nastane ladeni. Emulaci PS3 se (i po dvou letech na trhu) jeste nikdo nezabyval, a dalsi klacky pod nohy haze to, ze rozdil mezi hw PC a PS3 se oproti minule generaci jeste vyrazneji prohloubil a na soucasne architekture PC pravdepodobne neni zpusob jak emulace dosahnout. Na tom zakladam svoje obavy z delky vyvoje. Ovsem take nevime, jak dlouho tu s nama PS3 bude, to muze kartami zamichat slusne. Ale Ty mas tech 50 let, tak jsi v klidu..

Napsal: pát zář 26, 2008 4:04 am
od ps47
..vychytal flek v jednej rozvijajucej sa firme,migruje ich zo systemu "napereme vsetky udaje do ms accessu a pak se uvidi" na plne funkcnu online databazu (tzn mnohonasobne zrychlenie a zjednodusenie plus uspora mnoho desiatok tisic korun-jeho sef ho za to miluje,ale ti co vdaka tomu prisli o pracu/pripadne sa musia rekvalifikovat uz menej

).ide ho z toho porazit,lebo momentalne je programator,tester,support a butlava vrba v jednom,takze v tejto chvili to na ruziach ustlane naozaj nema (uz som ho videl davat aj 14hodinovky).pozitivna vec ale je ze zacina byt pre svojho zamestnavatela nepostradatelnym,a ma dobru sancu ze za kratku dobu bude sefovat novovzniknutemu it oddeleniu so vsetkym co k tomu patri..tzn momentalne sa pomerom (ne)praca na korunu na mna nehrabe (keby som nemusel chodit domov spavat tak tu asi obrastiem machom or something),ale to kto sa bude smiat o 10-15 rokov je samozrejme druha vec
lol,ta analogia s lamanim ochran ma tiez napadla

..ad ta rovnice,s prizmurenymi ocami (oboma) to plati,ffx a par dalsich veci bolo slusne hratelnych uz od jari 2006 (ano ano,ja viem,pre fajnsmekrov to zrovna nebolo,skorej z nudze cnost).compatibility list teraz uvadza 829 z 1911 testovanych hier ako playable,co myslim nieje spatne-problemom je stale skorej rychlost ako grafika/kompatibilita.to ze emulator pokrocil do advanced stadia podporuje aj fakt ze hry na nom zacinaju vyzerat lepsie ako na samotnej ps2 (viz ten FSAA/anizo screenshot o par postov vyssie)...od dokonalosti to samozrejme ma stale daleko,ale to sa da povedat vlastne o hocicom (tu ma napada jeden kratky monolog ktory tento problem rozoberal-dokonalost ako taka je v podstate neziaduci stav,pretoze po jej dosiahnuti uz vlastne niet co robit-keby som to trocha prehnal,mozno by sa dala zrovnavat aj so smrtou-obidve su konecna stanica..
I spit on perfection. Perfection, after all, implies you've reached the summit. No trial and error, no ability to conceptualize.....jednou z vyhod mojej prace je aj dostatocne mnozstvo casu na rozne polo[plno?]zvrhle nocne uvahy. //end OT

)..
s ps3 mas samozrejme pravdu,6 (resp 7) spe cellu na 3GHz bude z hladiska emulacie riadny pruser..rsx zasa az taky hardwarovy zazrak nieje,myslim ze k pc grafike ma rozhodne blizsie ako gs z ps2..s dnesnym hardwarom asi fakt nema vyznam sa do toho pustat,teda aspon zatial-pre pre emulaciu ps2 bola zlomom schopnost naplno vyuzivat dve jadra na viacjadrovych procesoroch,nieco ekvivalentne co by mohlo pomoct v emulacii ps3 si ale neviem dost dobre predstavit.aby tych 50 rokov nakoniec nebolo malo
a to jak som v klidu ma niekedy takmer privadza do sialenstva

Napsal: stř pro 17, 2008 11:38 am
od ps47
..novy
(polo) oficialny build PCSX2,zlepsena kompatibilita,pribudla moznost nastavit gamefixy pre konkretne hry (tak ako to pozname z emulatorov ps1),par pluginov je v novsej verzi,zabudovany autodetect spravnej verzie DX a instrukcnych sad CPU (pre blbeckov co nevedia citat readme),nejake dalsie speedhacky atp..
cutscenes in FFX-2 and XII pal still suck major ass though

Napsal: ned bře 01, 2009 10:08 pm
od ps47
a po viac ako roku je tu dalsi oficialny build,
PCSX2 0.9.6-novy a lepsi v uplne vsetkych smeroch
edit: FFx-2&FF12 pal cinematics still suck major ass.IPU needs fixing,graaaaa

Napsal: sob lis 14, 2009 10:20 pm
od Wolfik
viz.
viewtopic.php?p=43026#43026
Ren-sere mě škola a chci si odpočinout/odreagovat. PC hry už znám nazpamět.
ps47, Ren a spol. -
mno PC mám pořád stejný. Pro hrubé zopakování Athlon 2800+, ATI x1650 256 MB, 1,5 GB RAM.
Tak čtu, že emulace ps1 by neměl být problém. Bohužel jsem si ted
chrrr mod edit nasel
chrrrr místo Gitsu (pro PS1) Gits Stand alone complex pro PS2 (teda jestli se nepletu). Stáhl jsem si Pcx2,
chrrr mod edit dumpol
chrrrr někde nějaký biosy, nastavil a spustil a spadlo to...hm dem si hrát dál
EDIT: Kdyžtak se omlouvám předem za blbosti co řeknu. Na konzole jsem prostě lumka
EDIT: S tím kompem bych to ani tak neřešil. Když mě halvne SoC chytne, tak to budu hrát u bráchny mno
Napsal: sob lis 14, 2009 10:38 pm
od ps47
tak pre ps2 hry je ta masinka nevhodna,max na experimentovanie.minimum je dvojjadro tak na 2Ghz,rozumnejsie by bolo 2.5GHz a 3GHz pripadne viac by iste neskodilo.grafika nieje az tak dulezita,ale stejne sa odporuca nieco zo stredneho az vyssieho mainstreamu (uz zminovana karta za dva tisice).tzn,ak planujes seriozne emulovat ps2,nastal cas na upgrade..
na zaciatok: stahni si
pcsx2 (instalator),updatni directx,spusti pcsx2 a nastav to priblizne takto:
a na zaciatok by si mohol byt vyhojeny-napr na final fantasy 10..pozor,ak tvoje cpu nepodporuje sse2 (zisti napr cez cpu-z),tak si v hajzlu a mozes na to rovno zabudnut.
Napsal: sob lis 14, 2009 10:39 pm
od Ren
Emulace ma ve skutecnosti s konzoli samotnou spolecneho pramalo, je to disciplina sama o sobe. Na kazdy pad s touhle sestavou zapomen nejen na SoC, ale na PS2 emulaci obecne. DC je minimalni predpoklad, QC neuskodi a grafika by mela byt od 8800 vys.
PS1 na druhou stranu poleti jako z praku, pouze s ATi se priprav na specialni balicek problemu venovany pouze majitelum kanadske cervene. Nezminil jsi platformu, ale predpokladam Win/Lin. Takze zopakovani, co uz vis, preskoc:
Potrebujes emulator samotny, pluginy pro jednotliva zarizeni, BIOS dumpnuty ze skutecne konzole a nakonec pochopitelne nejakou tu hru.
Nejlepsi kompatibility dosahuje pravdepodobne
ePSXe, ktere je mimochodem jako jeden z poslednich emu stale vyvijeno. Nejlepsi pluginy pise
Pete Bernert, ne nahodou je vyuzivaji i dalsi emu. Pocitej s tim, ze rozchodit kazdou hru je trochu alchymie, pro kazdou jsou lepsi jine pluginy a hlavne jina nastaveni, pokud nemas tuny volneho casu ani se do toho nepoustej a radeji si nainstaluj znovu Planescape torment (a ano, vim, jak je dlouhy). BIOS je idealni SCPH-1000 nebo SCPH-1001 a hry jsou vsude kolem, mimojine i v obchodech.

Centrum emulace je
http://www.ngemu.com, az budes resit problem bud si jist, ze uz ho pred Tebou mel minimalne jeden clovek a zeptal se tam.
/edit> AXP=zadne SSE2=PS2 no go. A jeste jedna vec. Priprav se, ze bez gamepadu konzolove hry sux a pokud vuci nim mas tu nepochopitelnou averzi jako mnoho PC hracu, moc se nepobavis.
Napsal: sob lis 14, 2009 10:44 pm
od Wolfik
ps47- SSE2 přeběhl jsem tě
Ren- mno, to postupně zjištuju. No šak FFVII, MgS, Chrono Cross a Gits už nějak rozjedu (zkusím)...doufám
Napsal: sob lis 14, 2009 10:47 pm
od ps47
quadcore neuskodi,ale ani nepomoze,viac ako dve jadra zatial pcsx2 vyuzit nevie.grafiku by som tiez nevidel tak cerne,x1950pro nejake zasadne prepady pri FSAA nevykazovala-tento emulator je hlavne o cpu..s ps1 suhlasim,ale tej alchymie tam zasa az tolko nieje,kazdy pripadny problem v konretnej hre (vzhladom na popularitu ps1 emulatorov a ps1 hier) uz bol povypierany nespocetnekrat,staci si vzdy zagooglit a najst prislusne nastavenie-obvykle je to otazka niekolkych klikov (a ulozenia profilu)..
ps1 by sa dala zhrnut vetou: epsxe+pete graphics plugins,set graphics to "pretty" (je tam na to tlacidlo),nastav filtrovanie textur (pre prislusnu hry,viz google) a na 99% jedes.ak to nestaci,potom sa mozes zacat babrat s roznymi inymi nastaveniami (rozlisenie,ina filtracia,framebuffer efekty atd).
Napsal: sob lis 14, 2009 10:59 pm
od Ren
Tak si zkus sledovat zatez na QC pri behu PCSX2. Ac app core bezi pouze ve dvou threadech, solidni operacni system (ted mam na mysli Vista nebo 7

) dokaze zamestnat CPU na 80%. Add GPU, Adolfik psal, ze ma 1650, to uz je rozdil. A ohledne Googleni, mas naprostou pravdu, ale vyzaduje to alespon zakladni orientaci, vis, jak to ze zacatku muze byt matouci, po case vsechno pobezi jak na dratkach.
/edit>
Adolfik> Dobry vyber, vyborny, jen FFVII nahrad FFVIII.
ps47> Ano, hra pobezi, ale co mensi az vetsi graficke artefakty? Chybejici sprity, barevne okraje, spatne transitions..Pak prijde ladeni FB. Kdyz uz emulace, musi to vypadat dokonale.

Napsal: sob lis 14, 2009 11:01 pm
od ps47
jj,pravda,jedno,druhe a aj tretie
btw,pred par mesiacmi som si v robote zasa premlatil time crisis,ach ta nostalgia (jedna z prvych troch serioznych hier v mojom zivote-pred niekolkymi desatrociami som to hral na klasickych arkadovych masinach),a vecna vdaka Renovi ze mi v epsxe rozbehal mysku..

Napsal: sob lis 14, 2009 11:13 pm
od Ren
Ta myska, nebylo to neco jako stlacit jednu klavesu, nebo tak?

Time Crysis me bavila na masinach, bez pistole to neni ono.