Stránka 18 z 27
Napsal: pát zář 08, 2006 7:26 pm
od Vlask
scot666 píše:Vlask píše:3dfx.fun píše:PS3
Battlefield: Bad Company - ingame obrázky
Také mě celkem pobavil Crytek, že jejich Crysis bude tak moc náročný a tedy nebude na XBox360 ani PS3. Spíš to jsou něměčtí lenoši
)
Spis ti nemecti lenosi vi kolik ty otevrene prostory spotrebuji ramky a ze 512MB v PS3 nebude stacit je kazdemu jasne, kdyz uz farcry jelo optimalne az s 1gb ram. Takhle by tam museli bud narvat Fog nebo by ses dival na loading screen co par minut. To bude chtit hodne uprav aby to tam rozjeli a chapu ze na ne ted nemaj cas, kdyz dodelavaj PC verzi. Crysis taky neni obycejna sprosta strilecka kdy mas v mape par baraku a nikde zadnej poradnej rozhled (viz Call of duty).
Nemuzes porovnavat, kolik to potrebuje ramky na PC a na konzoli. U konzole ti nesezere pulku ramky OS. Ja jsem taky nechapal jak na starem xboxu se 64MB ram jede doom3, pricemz na PC to chtelo 1GB.
S tou pulkou to trosku prehanis, typl bych ze to bude max 100MB, to mas furt prumerne 412 mb volnych. Taky si uvedomte ze konzole to nepocitaj na rozliseni 800x600 1024x768 nebo jeste vic, ale na blbej PAL. (ted nemluvime o nove generaci). Takze se s radosti orezaj textury aby se to tam veslo, naky efekty a objekty a mas to. Navic zrovna doom je takova rozsahla hra, ze tu chodbu+2 nasledujici zatacky to musi spocitat i kdyby to nechtelo.
Proste konzole maj sice nasobne rychlejsi pristupy do pameti a optimalizovanejsi cpu/chipset ale porad je ti to k nicemu kdyz maj malo pameti. Proste se ti tam vejde urcite mnozstvi objektu/textur a vic ani ranu a kdyz se to pak nacita z primo z CD/DVD tak je to nasobne pomalejsi oproti HDD u PC. Se podivej na libovolnou konverzi z konzoli a uvidis jak to ma hnusny odporny textury - proste PC to ma na nasobne vyssi urovni ale potrebujes nasobne rychlejsi a vetsi HW aby to zvladlo.
U vetsiny her to nevadi, ale prave hry typu Crysis/Operace Flashpoint pak mivaj problem protoze sou tam obrovsky prostory s velkym mnozstvim objektu/textur v pameti.
Napsal: pát zář 08, 2006 7:34 pm
od no-X
Co se týká té paměti, tak bych ještě dodal, že nižší nároky mohou být způsobeny jednak texturami komprimovanými s ohledem na schopnosti konkrétního grafického čipu použitého v konkrétní konzoli, a pak se ještě např. s XboX360 dá ušetřit velké množstí paměti díky EDRAM, protože u normálních grafik se všechny data, která jsou při AA "navíc" uložena v grafické paměti a největším problémem je fakt, že grafické paměti si jádro musí zaalokovat více, než kolik využije, protože předem nemůže vědět, kolik pixelů vyjde na hrany (tzn. kolik se bude vyhlazovat) a kolik ne. Kdežto v Xboxu se při AA používá EDRAM, takže do systémové paměti Xenos posílá už hotový snímek a AA-data, Z-Buffer atp. ze systémové paměti nespotřebují ani megabajt.
Napsal: pát zář 08, 2006 8:25 pm
od scot666
Vlask píše:
S tou pulkou to trosku prehanis, typl bych ze to bude max 100MB, to mas furt prumerne 412 mb volnych.
Moje wokna s nutnymi programy po startu sezerou cirka 200MB a to ta mtoho moc nemam.
Vlask píše:
Proste konzole maj sice nasobne rychlejsi pristupy do pameti a optimalizovanejsi cpu/chipset ale porad je ti to k nicemu kdyz maj malo pameti. Proste se ti tam vejde urcite mnozstvi objektu/textur a vic ani ranu a kdyz se to pak nacita z primo z CD/DVD tak je to nasobne pomalejsi oproti HDD u PC. Se podivej na libovolnou konverzi z konzoli a uvidis jak to ma hnusny odporny textury .
Nevim jak je to u X360, ale stary xbox pouziva hdd mimo jine jako cache (a to nemluvim o hacknutem Xku, tam jde hrat primo z HDD). Ja si nemyslim, ze konzole maji hnusne textury, myslim ze je maji optimalni pro dany HW a vystupni rozliseni. Na CRT telce stary xbox jeste porad hodne dobre. A co se tyce 360, ani tam si na kvalitu textur nemuzu pri rozliseni 1280x1024 stezovat. Jeste k te narocnosti volnych prostor, nekde jsem cetl, ze Unreal engine 3 bude mit jako jednu z vlastnosti bezzaskubove prihravani okolniho prostoru. Nevite co je na tom pravdy?
Napsal: pát zář 08, 2006 8:45 pm
od Oblak
mno...třeba se někdy dočkáme i pořádné pušky (Barret 82 s 0.5 palcovým střelivem - účinný dostřel až 2000 metrů....)a možnosti ji využít. nebo vrtulníkového simu ve kterém se opravdu půjde schovat mezi stromy....
Napsal: pon zář 25, 2006 8:48 am
od 3dfx.fun
Napsal: úte říj 17, 2006 12:30 am
od wolf00
Napsal: úte říj 17, 2006 8:29 am
od scot666
Doom je na x360 skvely, ale nejak jsem se neprinutil vydat tech 800 MS penez co za nej chteji, chtelo by to nejakou slevu
Napsal: ned lis 19, 2006 6:59 pm
od ps47
big day today,Freeman.mame tu dlho ocakavanu
PCSX2 0.9.2,ano,to je presne ta ktora konecne rozbeha FFX na kazdom slusnejsom pc*..myslim ze brachovi to oznamim az v utorok (ked idem do roboty) inak si na novom kompe nasledujucich par dni neskrtnem
..
*len pre uplnost zopakujem system requirements:
2GHz+ SSE2 capable CPU (SSE3/dualcore highly recommended,but not required)
fast DX9 compatible vga (PS2.0 minimum,PS3.0 required for bilinear filtering and FSAA)
WinXP sp2
edit: tak bracho uz smazi FFX,bezi to slusne,pod 30FPS to sice obcas zlezie,ale nie pricasto,zvuky/titulky su niekedy out of sync (je mozne ze preto lebo FPS kolise),zvuk obcas vypadne (ale fakt zriedkavo),videa vypadaju spatne (take kockate),a pokial sa nezapne bilinear filtering a FSAA 4x tak hra samotna je humus.inak pohoda
v kazdom pripade,je to hratelne a dohratelne,presne ako autori slubovali..
Napsal: úte lis 28, 2006 12:05 pm
od scot666
Napsal: stř pro 13, 2006 6:28 pm
od ps47
..male prekvapko-zjavil sa
novy funkcny emulator na Dreamcast .resident evil veronica,heeere I come
Napsal: stř bře 21, 2007 8:13 pm
od scot666
Dovolim si vytahnout jeden starsi post:
3dfx.fun píše:scot666 píše:.....
Zajímalo by mne, jak chteji dosahnout te 100% kompatibility s PS1 a PS2, kdyz maji problemy i s jednou limitovanou edici PS2. Podle mne je to nesplnitelny ukol.
Nesplnitelný? Ále. Pokud na PS2 LE něco nefunguje, je to problém HW. Ale na PS3 problém HW nebude, protože se kompatibilita řeší SW, jako je to u x-boxu360. Za ty roky (10let s MIPS) to mají trochu jinak zmáknutý než Microsoft.
Kdyz tak koukam na soucasne zpravy, tak to SONY asi az tak zmaknute nema. citace z doupete: "..ve výsledku mělo na PS3 fungovat 1 782 PS2 her z celkového počtu 2 451, které byly v PALových regionech vydány." Kdyz se podivate na seznam her, zjistite, ze ne vsechny jsou hratelne bez problemu. Celekm by me zajimalo, jestli stejne hry uvedeny s jinym product kodem jsou zapoctene v tom poctu 1782.
Kód: Vybrat vše
http://faq.eu.playstation.com/bc/bcGames.htm;jsessionid=GBxGHF6tTTGZSTKdlyBQRcMpfqmmH8z1fmvvGqVnnzMVTzlD8QGC!-1526640968?locale=en_GB
Napsal: stř bře 21, 2007 8:52 pm
od Ren
scot666> Pokud Te tema zajima, mrkni na novinku '
73% PS2 titulů zpětně kompatibilních'. V diskusi jsme to trochu nacali, jinak jak jsem napsal uz tam. Momentalni stav je dost katastrofa. SW reseni je vzdycky lepsi, ale zalezi jen na SONY, zda emu potopi nebo ho bude dal vylepsovat.
Napsal: stř bře 21, 2007 10:06 pm
od scot666
Teda pokud tam pocitaji kazdou hru 3x a jeste 2 tretiny jsou problemove tak potes koste
Napsal: stř bře 21, 2007 10:21 pm
od Ren
Souhlas. Na druhou stranu, veci, co ted nechodi na US a asijske verzi uz nikdy chodit nebudou, kdezto tady je jeste sance, vsak tohle je uplne prvni seznam a je jeste pred launchem. Proto rikam, cas ukaze a my muzeme jen doufat.
Napsal: stř bře 21, 2007 11:20 pm
od scot666
Mi osobne je zpetna kompatibilita celkem ukradena jak u PS3 tak u X360, ale ty kecy co mela Sony a jeji priznivci cirka pred rokem, to jsem nemohl nerypnout.
Napsal: stř bře 21, 2007 11:55 pm
od Ren
Tak to me tedy ukradena neni ani zdaleka..
A nejsem sice priznivcem SONY, ale jsem priznivcem PSx a proto porad doufam, ze to dobre dopadne a ze sw reseni se ukaze jako to lepsi.
Napsal: pon bře 26, 2007 10:10 am
od 3dfx.fun
Ren píše:Tak to me tedy ukradena neni ani zdaleka..
A nejsem sice priznivcem SONY, ale jsem priznivcem PSx a proto porad doufam, ze to dobre dopadne a ze sw reseni se ukaze jako to lepsi.
A je to tak velký problém? Jednak k tomu asi muselo dojít z hlediska ušetření peněz. Sony odstranila čip až když si byla jistá, že emulace bude fungovat opravdu dobře. To, že je na tom "bita" evropa je časový problém. My jsme poslední, kde Sony PS3 prodává a tak máme novejší revize PS3. To samé bude určitě aplikovat i na USA, Japonsko.
Mě osobně je úplně jedno, jestli se o běh starších her stará specializovaný chip, nebo software. Mě zajímá jen to, jestli hra půjde, nebo ne. Pokud se to časem promítne do ceny, tak je to jen lepší.
Jinak dost informací přehledně je na
http://www.playstation3.cz/
Napsal: pon bře 26, 2007 11:46 pm
od Ren
3dfx.fun píše:...Mě zajímá jen to, jestli hra půjde, nebo ne...
Vsak a to je presne tema, ktere tu diskutujeme.
Napsal: úte dub 03, 2007 9:31 pm
od ps47
..mame tu par noviniek z oblasti emulacie:
PCSX2ma prvy funkcny
linux port,a zjavil sa dalsi
novy emulator dreamcastu,na ktorom
konecne bezi resident evil: code veronica v plnej hratelnosti (na tych poslednych dvoch emulatoroch to sice bezalo,ale boli problemy so zvukom,a ja osobne hru bez funkcneho zvuku nepovazujem za plne hratelnu)..
Napsal: úte dub 03, 2007 11:14 pm
od Ren
Hmm, build 0.9.3 a ma to byt stejna verze jako 0.9.2 pro Win? To zacinaji s bordelem v buildech docela brzo..
A novej Win build bych stejne videl radsi..