S tou pulkou to trosku prehanis, typl bych ze to bude max 100MB, to mas furt prumerne 412 mb volnych. Taky si uvedomte ze konzole to nepocitaj na rozliseni 800x600 1024x768 nebo jeste vic, ale na blbej PAL. (ted nemluvime o nove generaci). Takze se s radosti orezaj textury aby se to tam veslo, naky efekty a objekty a mas to. Navic zrovna doom je takova rozsahla hra, ze tu chodbu+2 nasledujici zatacky to musi spocitat i kdyby to nechtelo.scot666 píše:Nemuzes porovnavat, kolik to potrebuje ramky na PC a na konzoli. U konzole ti nesezere pulku ramky OS. Ja jsem taky nechapal jak na starem xboxu se 64MB ram jede doom3, pricemz na PC to chtelo 1GB.Vlask píše:Spis ti nemecti lenosi vi kolik ty otevrene prostory spotrebuji ramky a ze 512MB v PS3 nebude stacit je kazdemu jasne, kdyz uz farcry jelo optimalne az s 1gb ram. Takhle by tam museli bud narvat Fog nebo by ses dival na loading screen co par minut. To bude chtit hodne uprav aby to tam rozjeli a chapu ze na ne ted nemaj cas, kdyz dodelavaj PC verzi. Crysis taky neni obycejna sprosta strilecka kdy mas v mape par baraku a nikde zadnej poradnej rozhled (viz Call of duty).
Proste konzole maj sice nasobne rychlejsi pristupy do pameti a optimalizovanejsi cpu/chipset ale porad je ti to k nicemu kdyz maj malo pameti. Proste se ti tam vejde urcite mnozstvi objektu/textur a vic ani ranu a kdyz se to pak nacita z primo z CD/DVD tak je to nasobne pomalejsi oproti HDD u PC. Se podivej na libovolnou konverzi z konzoli a uvidis jak to ma hnusny odporny textury - proste PC to ma na nasobne vyssi urovni ale potrebujes nasobne rychlejsi a vetsi HW aby to zvladlo.
U vetsiny her to nevadi, ale prave hry typu Crysis/Operace Flashpoint pak mivaj problem protoze sou tam obrovsky prostory s velkym mnozstvim objektu/textur v pameti.