Stránka 17 z 27

Napsal: ned črc 16, 2006 3:48 pm
od Bob van Sikorski
scot666 píše:
Bob van Sikorski píše:to si radsi prectu Vojnu a mir :lol:
V originale ...? :lol:
какие тут могут быть ещё разговоры (:p) (:p)

Napsal: ned črc 16, 2006 4:12 pm
od scot666
Teda, cist se mi to cele nechtelo, ale zajimalo by mne kde na to prisli, kdyz zadna PS3 jeste neni. Podle mne je to tak trochu uvarene z vody. U konzoli podle mne vubec nezalezi na HW, ale na hrach a ty hadny jestli bude lepsi PS3 nebo XBOX 360 me uz trochu nudi. Ja sam jsme zvedavejsi co predvede Nintendo spis nez Sony.

Napsal: ned črc 16, 2006 4:16 pm
od no-X
Nintendo bude mít čip od ATi, který by snad měl být architektruou podobný R5xx.

Napsal: ned črc 16, 2006 4:32 pm
od scot666
Ja o nintendu, pokud se jeho ovladani ukaze opavdu tak revolucni, uvazuju jako o druhe, nebo respektive vzhledem k tomu, ze uz mam dve, tak treti konzoli.

Napsal: pon črc 17, 2006 11:24 am
od 3dfx.fun
no-X píše:Nintendo bude mít čip od ATi, který by snad měl být architektruou podobný R5xx.
Kde si to četl? Je jsem se o Wii dozvěděl jen to, že kromě revolučního ovladače, to bude vlastně jen Gamecube na steroidech s pár vylepšeníma (více paměti, větší frekvence CPU a GPU, pár vylepšení GPU + 512MB Flash).
Proto má být Wii tak levné. Zaplacený starší koncept, ale dostačujicí.

Napsal: pon črc 17, 2006 12:38 pm
od scot666
O tom, ze bude mit Ati chip se vi dlouho. Nejake specifikace jsou treba tady: http://www.i4u.com/article3651.html

Napsal: pon črc 17, 2006 12:47 pm
od no-X
Revolution GPU (Hollywood) má podporovat ekvivalent DX9 (mluvilo se dokonce o SM3.0), obsahovat 4 ROPs, 4TMUs, ale vyšší množství ALUs. 300-500MHz. To vcelku odpovídá X1300 nebo X1600. GPU má mít asi 100M tranzistorů, což by mohlo odpovídat - vykuchá se podpora pro featury a části, který nejsou třeba (CF, AVIVO, ring-bus), přidají 3MB local-RAM.

Napsal: pon črc 17, 2006 2:33 pm
od 3dfx.fun
scot666 píše:O tom, ze bude mit Ati chip se vi dlouho. Nejake specifikace jsou treba tady: http://www.i4u.com/article3651.html
no, když se tak dívám na ten link co si tady postnul, je to dost zavádějicí. Sedí tam snad jenom to, že procesor je PPC a GPU od ATi :lol:

V Gamecube je GPU také od ATI, no vlasně není. Je to návrh a výrobek ART-X, která smlouvu na GPU Nintenda získala. Zajímavé je použití pamětí, jakési "T-SRAM od MoSys". Také integrace této paměti na GPU je nápad ART-X. ATi potom tuhle firmičku koupila a neprohloupila :)

Někde jsem četl, že Wii bude mít okolo 100MB paměti T-SRAM, 3MB na chipu pro GPU. Nikde jsem ale nenašel specifikace.

http://www.the-reviewer.co.uk/index.php ... format=wii

Graphics Card
ATI GPU "Hollywood"
The graphics card is believed to be being developed by the same team formerly known as the Californian firm ArtX which developed the graphics chip of both the Gamecube and its predecessor, the Nintendo 64, before being purchased by ATI.

Napsal: pon črc 17, 2006 3:13 pm
od no-X
Integrace paměti do GPU nápad ArtX není, používá se v různé míře ud prvních 3D akcelerátorů. Čipy PowerVR, Gigapixel, zřejmě Stellar, chystané produkty Rendition, stejně tak BitBoys a další, které si ani nepmatuju, takže ArtX jsou jen jedni z mnoha.

Napsal: pon črc 17, 2006 3:36 pm
od 3dfx.fun
no-X píše:Integrace paměti do GPU nápad ArtX není, používá se v různé míře ud prvních 3D akcelerátorů. Čipy PowerVR, Gigapixel, zřejmě Stellar, chystané produkty Rendition, stejně tak BitBoys a další, které si ani nepmatuju, takže ArtX jsou jen jedni z mnoha.
Myslel jsem to ve vztahu k ATi, ale to je jedno. Nicméně, jen málo gpu s integr. pamětí bylo opravdu vydáno.
PS2 má taky kupříkladu integrovanou paměť v GPU, stejně tak XBOX360.

Napsal: pon črc 17, 2006 4:49 pm
od scot666
2 3dfx.fun: Chtel jsi neco, kde jeto napsano, tak jsem postnul prvni co jsem nasel :)

Napsal: pon črc 31, 2006 2:32 pm
od scot666
Tady je nejake podrobnejsi info o Wii:
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=8802

Napsal: pát srp 18, 2006 10:29 am
od ps47
..mala spravicka ktora urcite potesi vsetkych ktori cakaju na funkcny ps2 emulator.celkom slusny prelom,povedal by som.. :yep:

edit: prvy maly test PCSX2 zamerany na vplyv dualcore a rychlosti cpu na emulaciu-dobre info pre kazdeho kto v blizkej buducnosti planuje stroj plne pripraveny na emulaciu ps2 :wink:

darn,mozno som predsa len mal ist do dualcore :x


edit2: este pridam minsysreq pre PCSX2 (zatial neoficialne):

2GHz+ CPU (SSE2/dualcore highly recommended,but not required)
fast DX9 compatible vga (PS2.0 minimum,PS3.0 required for bilinear filtering and FSAA)
WinXP sp2

sranda je ze rychlost emulacie skoro vobec nezavisi od grafiky-ta sa pripaja do hry az po aktivacii bilinearneho filtrovania a FSAA..

Napsal: stř zář 06, 2006 7:03 pm
od scot666
Tak evrope zase odlozili PS3. To cekani se zda byti vecne. Jeste ze jsem na druhe strane barikady :D . Jsem zvedav kdy se s tim svym zazrakem vytasi Nintendo.

Napsal: čtv zář 07, 2006 10:01 am
od 3dfx.fun
PS3 Battlefield: Bad Company - ingame obrázky

ObrázekObrázek

Také mě celkem pobavil Crytek, že jejich Crysis bude tak moc náročný a tedy nebude na XBox360 ani PS3. Spíš to jsou něměčtí lenoši :))

Napsal: čtv zář 07, 2006 8:36 pm
od Vlask
3dfx.fun píše:PS3 Battlefield: Bad Company - ingame obrázky

ObrázekObrázek

Také mě celkem pobavil Crytek, že jejich Crysis bude tak moc náročný a tedy nebude na XBox360 ani PS3. Spíš to jsou něměčtí lenoši :))
Spis ti nemecti lenosi vi kolik ty otevrene prostory spotrebuji ramky a ze 512MB v PS3 nebude stacit je kazdemu jasne, kdyz uz farcry jelo optimalne az s 1gb ram. Takhle by tam museli bud narvat Fog nebo by ses dival na loading screen co par minut. To bude chtit hodne uprav aby to tam rozjeli a chapu ze na ne ted nemaj cas, kdyz dodelavaj PC verzi. Crysis taky neni obycejna sprosta strilecka kdy mas v mape par baraku a nikde zadnej poradnej rozhled (viz Call of duty).

Napsal: pát zář 08, 2006 1:07 am
od ps47
..dalsia mala PS2 emu newska: FFX je na PCSX2 0.9.2 (unreleased) plne hratelna,tj no lockups,no graphic errors and 30+ FPS (samozrejme ze je nutne mat prislusnu masinu,viz requirements o par postov vyssie).takze to nakoniec predsa len stihnu este predtym ako vyjde PS3 :D

Napsal: pát zář 08, 2006 6:32 am
od scot666
Vlask píše:
3dfx.fun píše:PS3 Battlefield: Bad Company - ingame obrázky

ObrázekObrázek

Také mě celkem pobavil Crytek, že jejich Crysis bude tak moc náročný a tedy nebude na XBox360 ani PS3. Spíš to jsou něměčtí lenoši :))
Spis ti nemecti lenosi vi kolik ty otevrene prostory spotrebuji ramky a ze 512MB v PS3 nebude stacit je kazdemu jasne, kdyz uz farcry jelo optimalne az s 1gb ram. Takhle by tam museli bud narvat Fog nebo by ses dival na loading screen co par minut. To bude chtit hodne uprav aby to tam rozjeli a chapu ze na ne ted nemaj cas, kdyz dodelavaj PC verzi. Crysis taky neni obycejna sprosta strilecka kdy mas v mape par baraku a nikde zadnej poradnej rozhled (viz Call of duty).
Nemuzes porovnavat, kolik to potrebuje ramky na PC a na konzoli. U konzole ti nesezere pulku ramky OS. Ja jsem taky nechapal jak na starem xboxu se 64MB ram jede doom3, pricemz na PC to chtelo 1GB.

Napsal: pát zář 08, 2006 1:31 pm
od Taskr
Nemuzes porovnavat, kolik to potrebuje ramky na PC a na konzoli. U konzole ti nesezere pulku ramky OS. Ja jsem taky nechapal jak na starem xboxu se 64MB ram jede doom3, pricemz na PC to chtelo 1GB.
Tak tak, obecně je Ramka na konzolích mnohem méně využívána OS a pod. (žádné procesy na pozadí atd.)

Napsal: pát zář 08, 2006 2:07 pm
od DOC_ZENITH/XAN
JJ a třeba textury se tam nemusej nahrávat do ram ale jen do GK paměti, což by perfektně vysvětlovalo toho dooma3.