Stránka 15 z 20

Napsal: stř čer 08, 2011 10:15 pm
od ps47
hanba prevelika,nevsimol som si ze vysiel shifter mod 1.8.4 (bugfixy) pre deus ex (uz 2. februara!).well daamit.

btw,biomod (je to fork shifteru,viac orientovany na vylepseny gameplay),je tym padom tiez vonku..


edit: plus moja vlastna uprava pre ss2fix na prvej strane-vzdy ma stvalo ze hard aj impossible difficulty maju health a psi pointy penalizovane dvakrat,tj nielenze upgrady su drahsie,ale zaroven aj pridavaju menej.moj nazor je ze cenova penalizacia postacuje bohate,a tu druhu som odstranil.tzn,na hard a impossible sa zacina s trochu viac hitpointami/psipointami,a upgrady pridavaju po 5/10 bodoch,nie po 3/7..napriek tomu to nemusi sediet kazdemu,preto ten separatny download.plus os upgrade "tank" teraz pridava 10 hitpointov namiesto 5,takze uz ma zmysel nad nim aj uvazovat.instalacia-zip rozbalit do DataPermanentMods a prepisat stare subory.ulozene pozicie by mali fungovat,ale bez zaruky,najlepsie bude zacat novu hru.

Napsal: pát čer 24, 2011 9:52 am
od ps47
vysiel novy darkwidescreen,vyborna sprava pre vsetkych ktori z toho ci onoho dovodu pouzivaju v dark engine hrach ddfix 1.5.6 alebo povodny renderer.je opravena horizontalna citlivost mysi,plus nejake bugfixy..

Napsal: čtv čer 30, 2011 9:36 pm
od ps47

Napsal: čtv črc 21, 2011 8:37 pm
od ps47

Napsal: sob črc 23, 2011 10:06 pm
od ps47
damy a pani.. kral sa vracia :twisted:

uvidime sa na fronte.

Napsal: pon srp 08, 2011 6:02 am
od ps47
a je to tu: http://www.moddb.com/mods/deus-ex-new-v ... 0-released

a ked uz unreal engine,tak aj oldunreal ma novy release,konecne s podporou pre datadisk.


edit: vyborna vecicka,konecne mam v deusovi aj spravny FOV.

Napsal: čtv srp 11, 2011 3:42 pm
od ps47
..netusim ci som to uz nespominal,ale deus ex (a par dalsich hier na unreal engine) ma aj dx10 renderer-umoznujuci napr aj teselaciu:

Obrázek

Napsal: čtv srp 11, 2011 6:07 pm
od Wolfik
heh ale ten stůl by to chtělo fixnout :P

Napsal: čtv srp 11, 2011 6:35 pm
od ps47
cim viac teselacie,tym viac adidas,voe.

Napsal: čtv srp 11, 2011 10:02 pm
od no-X
přesněji řečeno je to parallax occlusion mapping - technika, kterou vymyslela Nataša Tatarchuk z ATI v době Radeonu X1800... podpora tesselace na to není třeba, ve skutečnosti tam není ani o polygon navíc, je to je hodně dobrý bump-mapping :-)

Napsal: čtv srp 11, 2011 11:08 pm
od ps47
myslel som si ze to nieje "prava" teselacia,ale vravim si,ak si to nikdo nevsimne tak dobre,a ak ma niekto opravi este lepsie.. :)

Napsal: sob srp 13, 2011 9:38 pm
od ps47

Napsal: úte lis 29, 2011 11:16 pm
od ps47
dark mod 1.07 je vonku:
The Dark Mod v1.07 is out!

http://www.moddb.com/mods/the-dark-mod/ ... 107-is-out

http://www.thedarkmod.com/main

Notable changes:

* International language localization support for missions.
* Translated HUD, GUI and Menus.
* Vine Arrows !!!!
* New combat animations and sounds
* Different Melee damage depending on weapon class
* Un-lockable Mines !!!
* New textures and compression of existing textures to DDS
* New models including Jack-o-lanterns, water tower, cloth doll, custom keys (with skins)
* New AI "waif" models
* Steam fix for problems with game saves and installing missions
* Stealth Score fixes

* Vastly improved AI behavior:

"It’s hard to describe all the ways our AI have become more sophisticated in 1.07, mostly thanks to grayman. AI will now properly notice and comment when suspicious doors are left open. They’ll notice rope arrows left dangling in lit areas, and will come over and look up or down the rope to see if anyone is on it. AI will notice if arrows are left sticking out of things (and will no longer call them “weapons”, or comment casually after getting shot with them). AI will do a better job of warning each other about suspicious events now too... If an AI sees the player but fails to catch him, he’ll warn all his friends that there is a thief in the area. If he sees a dead body, he’ll start warning people about a murderer. This causes the friends to start patrolling with their weapons out, ready for trouble. All the new interactions make the AI seem even more believable and challenging."
ale priznam sa ze ja si pockam na 1.08,ta uz bude obsahovat fixnuty kod z releasnutych zdrojakov.


edit: fix na age of empires 2 pod win7,uz bolo nacase.plus mod umoznujuci windowed mode,tiez sa uz patrilo (nutne mat plne patchnuty instal hry aj s expansionom).

Napsal: úte pro 27, 2011 2:00 pm
od wolf00

Napsal: pát led 13, 2012 5:10 am
od ps47
trocha pozde ale aj tak-Deus Ex human renovation,alias community patch pre deus ex1,konecne.ak ste sa chystali na deus ex,tak teraz je na to spravny cas.

Napsal: stř úno 08, 2012 10:39 pm
od orange
Na tohle http://xlengine.com/ se už fakt moc těším. I když skoro se mi nechce věřit, že to někdy pro Daggerfall dodělá.

Napsal: stř úno 08, 2012 11:07 pm
od ps47
zeby konecne blood hratelny na novych strojoch? nie spatne.. ja pridam (aj ked trocha oneskorene), ze uz vysiel renegade-x.

Napsal: stř úno 08, 2012 11:27 pm
od Ren
ps47> Je to remake Renegade, nebo ma spolecne jen jmeno?

Napsal: čtv úno 09, 2012 12:46 am
od ps47
je to remake, ale orientovany na multiplayer. nicmene, kratka single player kampan je k dispozici, viz http://www.renegade-x.com/site/index.ph ... &Itemid=60

Napsal: pon úno 13, 2012 2:20 am
od Ren
jj, tolik jsem pobral, slo mi o to, zda nevis, jestli je ta kampan predelavka puvodni hry, nebo je jen nejak volne inspirovana.