Stránka 12 z 20
Napsal: pon říj 04, 2010 6:19 pm
od Wolfik
hratelnost hmm, spíš obtížnost rapidně klesla
Napsal: stř říj 06, 2010 5:16 pm
od ps47
ani nie,co kleslo je
pain-in-the-assiness,ak si mozem dovolit taky obludny vyraz.stale je pomerne tazke triafat veci atd,ale ovlada sa to ovela prijemnejsie..zahraj si to a uvidis.
zaroven-toto je system ktory by som chcel vidiet v pripadnom nativnom win porte..ak sa ho niekedy dockame.
edit:
HELL,IT'S ABOUT TIME.
Napsal: pon říj 11, 2010 2:56 pm
od ps47
..ok,tak ak niekto hlada spravu roka,tu ju mam:
NASLI SA ZDROJAKY DARK ENGINU.
ma to ale hacik-nanestastie su v rukach eidosu/square/vlastnika copyrightu.a ten sa (vraj) uz niekolko mesiacov skriabe na hlave a rozmysla co s nimi..holt vyraz "daj nieco komunite zadarmo" tymto ludom obvykle vela nehovori.
v kazdom pripade,nadej tu je-
ma ich vlastnik ip a zatial to nikdo neleakol na torrenty je vzdy lepsie ako
nikto netusi kde su,asi sa to vsetko zmazalo ked lgs skoncili..
Napsal: pon říj 11, 2010 5:28 pm
od Bob van Sikorski
HURÁÁÁÁÁÁÁ!!!! (předběžné a opatrné)
Napsal: stř říj 13, 2010 9:23 am
od ps47
este doplnujem,je to kompletka,tzn thief1,thief2 a system shock2.skoda,velka skoda ze ten chlapek co to mal/nasiel to nezhodil rovno na net,a namiesto toho isiel za eidosom..chapem ho-ak by mu na to prisli,pravnici by mu zo zivota spravili peklo,ale stejne.
edit: mam presne detaily-niekto z
ttlg vystopoval byvaleho zamestnanca LGS ktory mal zdrojaky.ten ich odovzdal chlapkovi menom Rene (zamestnanec eidosu ktory komunikoval s ttlg),a ten ich posunul eidosu.odvtedy (februar 2010) eidos rozmysla co dalej.a teraz sa dostavam k tej zaujimaj casti-Rene par mesiacov na to ako odovzdal zdrojaky odisiel z eidosu.
povazujem za pravdepodobne,ze si nechal kopiu zdrojakov,a ak sa z eidosu ozve finalne "kasleme na vas",zdrojaky sa zahadne objavia na nete.
takze,cakat a dufat.
Napsal: stř říj 13, 2010 9:35 am
od Bob van Sikorski
takže je možná dostatek času začít oprašovat své zašlé znalosti C(++), aby byl člověk zavčas zas "ve formě"?
Napsal: pát říj 15, 2010 1:28 pm
od ps47
heh,ista je iba smrt,ale pripravenym stastie praje..
..inak vsetkym,ak navstevujete aj nejake ine fora nez tento nas retro kutik,urgujem (obzvlast ak ste tam modi/admini/robite newsky)-sirte tuto informaciu dalej,a linkujte
peticiu na release zdrojakov.uskodit to iste neuskodi..vdaka
Napsal: pát říj 15, 2010 2:50 pm
od Bob van Sikorski
Napsal: sob říj 16, 2010 9:21 am
od ps47
Napsal: sob říj 16, 2010 11:52 am
od -HoNY-
A nezruší se kvůli remaku vývoj Duke Nukem Forever?
Napsal: sob říj 16, 2010 12:42 pm
od chosen
máš tam napsáno:
When will this be released?
DNNG - The final full game, will be released "When its done" (No kidding).
já bych jim věřil
, takže to myslím neovlivní
jinak co bych k tomu měl říci, jo je to dobrý, určitě více než dobrý, určitě je to plus, ale když jsem viděl to první video jak je tam na začátku ten výbuch, tak ten je snad horší (poměrově) než ten low res z původní hry, ale je možný, že (většina obrázků vypadá líp, a celkově to působí velice solidním dojmem) to bude stát opravdu za to...
PS: nevíte někdo jak daleko je předělávka Half-life 1? Black mesa projekt?
Napsal: ned říj 17, 2010 11:44 am
od Lukáš V.
Na nátlak ps47 a -HoNY-
jsem na petici upozornil i na EHW.
http://extrahardware.cnews.cz/petice-za ... ark-engine
Napsal: ned říj 17, 2010 12:04 pm
od ps47
ad black mesa-when its done
Napsal: ned říj 17, 2010 12:21 pm
od Lukáš V.
Tahle hláška je tam už snad rok
Napsal: úte říj 19, 2010 11:10 am
od ps47
to je stale 12x menej ako pri DNF
edit: ok,naval podpisov na petici zacina pomaly opadavat,takze cas na statistiky-za posledne tri dni pribudlo takmer 500 podpisov,z nich viac ako 400 pochadza z CZ a SK,tzn,momentalne sa byvale ceskoslovensko na petici podiela viac ako 1/4 podpisov..snad sa rozkyvu aj ine krajiny,5000 podpisov by bol sen.
vsetkym ktori prispeli do mlyna prislusnou novinkou tymto este raz dakujem..
Napsal: úte říj 19, 2010 11:20 am
od Bob van Sikorski
není zač, dělám to přece i pro sebe
Napsal: stř lis 03, 2010 1:24 pm
od ps47
ddfix 1.5.7,darkwidescreen je odteraz integrovany v ddfixe,a v ss2 je konecne fixnuty rotujuci 3dmodel,ktory by sa mal zobrazovat ked si prezerate predmety v inventari (doteraz proste chybal,co bolo povazovane za poslednu "nevyhodu" pouzivania ddfixu pre ss2)..
plus
updatnuty winsshock na verziu 0.6,integrovany mouselookmod (ovladanie klasika cez WASD+E prepina medzi mouselookmode a inventorymode),ingame videa uz nesposobuju pad hry plus zopar dalsich fixov..
Napsal: stř lis 03, 2010 1:28 pm
od Bob van Sikorski
já jsem prostě proti mouselooku. ta hra to původně neuměla a dávalo to jejímu ovládání "jisté kouzlo"
Napsal: stř lis 03, 2010 1:54 pm
od ps47
je to volitelne,takze no problem,ak to nechces pouzivat,staci editnut xcyb.cfg a nastavit si controls ake chces..ja az taky puritan niesom,a naopak mi to velmi vyhovuje,nemoznost pouzivat v takejto hre mouselook patri u mna do kategorie "very annoying".
Napsal: stř lis 03, 2010 2:06 pm
od Bob van Sikorski
možnost volby je samozřejmě fajn, proti té nic nemám.