Stránka 2 z 2
Napsal: pon čer 27, 2005 7:47 pm
od Vlask
no-X píše:Savage4 jsem zatím netestoval, ale Savage 3D ano. Poslední Fachmanovy drivery jsou celkem v poho, ale Q3A mi neběhal - situaci na obrazovce vystihuje nejlíp termín "splašený polygony"
(ještě zkusím jakýsi patch který je přiložen, ale ten asi řeší něco jinýho).
Co mi na těch driverech vadí jsou ale děsně velký prodlevy, pokud cokoli měním v menu her s U/UT enginem v D3D. Pod s3 metal ale Unreal funguje a vypadá moc pěkně a dokonce na Savage 3D běhá skoro taky rychle, jako na Banshee
A druhá věc - v ovládacím panelu můžu zapnout triple buffering. To je OK, ale když ho vypnu, tak se použije single buffering a blikající obrazovku vážně nemusím
Ad Q3 - to bude rukama
jak mi potom vysvetlis tohle - screenshoty z Quake 3 na savage3d
Mno abych to nejak vysvetlil - nastav si v options u Lightning Vertex. Jinak to dela zajimave veci typu cerne ctverce u pruhlednych textur atd.
Predpokladam ze sis tam aspon nainstaloval S3Tweak (i kdyz myslim nejede v Win2k/xp) - tam se nastavuje spousta veci co v ovladacich panelech nejde.
Napsal: pon čer 27, 2005 7:57 pm
od no-X
1) jsou to Win98
2) S3 tweak používám, ale profil pro Q3A nijak nepomůže
3) používám fachmanův driver
4) černý místa nejsou
5) obraz je totiž kompletně rozpadlý a je vykreslováno cosi, co se Q3A v žádným ohledu nepodobá
6) vertex light
ning?
ok, ale to není řešení, patch je lepší
7) ani jednou jsem netvrdil, že Q3A nejde na S3D spustit. Jen říkám, že s použitými drivery a OS se děje to, co se děje. A jestli tuhle zmíněnou kombinaci umíš rozběhat, řekni mi, kde dělám chybu
Napsal: pon čer 27, 2005 8:30 pm
od Vlask
no-X píše:1) jsou to Win98
2) S3 tweak používám, ale profil pro Q3A nijak nepomůže
3) používám fachmanův driver
4) černý místa nejsou
5) obraz je totiž kompletně rozpadlý a je vykreslováno cosi, co se Q3A v žádným ohledu nepodobá
6) vertex light
ning?
ok, ale to není řešení, patch je lepší
7) ani jednou jsem netvrdil, že Q3A nejde na S3D spustit. Jen říkám, že s použitými drivery a OS se děje to, co se děje. A jestli tuhle zmíněnou kombinaci umíš rozběhat, řekni mi, kde dělám chybu
ad7 - to nevim cim to je, zkus oficial drivery. Jinak profil na Q3 udelanej nemam tak asi potreba nebyl. Zkusil sem pohledat na svem zaloznim dvd ale ty drivery pro S4 nenalezeny. Ale zato sem nasel
GLQuake Drivers for S3 ViRGE DX/GX/GX2 4M video cards
Version 2.1
- cili pokud ma nekdo chut tak si muze zahrat GLquake na S3Virge - akorat co si vzpominam tak na VirgeDX a K6-2 (nebo to byl spis asi cyrix 233) to melo cca 1-2 fps
Jinak tu mam S3 minigl urcenej pro Q3test a Savage3D - akorat uz si nevzpominam jestli to fungovalo i na plne hre.
Napsal: pon čer 27, 2005 8:33 pm
od ps47
s4 savage+q3 funguje,mozem to potvrdit,pred asi rokom som to rozbehol znamemu na noteboku,jedine co to potrebovalo bolo znizit detaily a presne ten vertex lightning
.boli to posledne ovladace kt sa dali stiahnut,ale to asi moc nepomuze
Napsal: pon čer 27, 2005 8:37 pm
od no-X
Ale mě je jasný, že to funguje, jen jsem zmínil, že to s těmi drivery neběhá jak má
Až se trochu ochladí, zapnu testovací komp dotestuju Sin a Undying a vrhnu se na toho kváka. Třeba to s těmi drivery nějak rozběhám.
Napsal: úte čer 28, 2005 12:30 am
od no-X
Už běhá, 800*600 medium 25,7 FPS