Halflife2

Sem postujte otázky ke hrám, screeny atd

Moderátoři: ps47, Doom

Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8172
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

si si isty ze si mal low-overil si to pod advanced video options? ten cfg to zapne na 100%,registre som neskusal. inak neprekvapilo by ma to,vo vecsine novych hier ma znizovanie detailov minimalny vplyv..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Jsem si jistý, kontroloval jsem to.
Tak jsem dokončil testy GF2MX v DX6 módu. Některé oběkty byly špatně nasvětlené (resp. přesvětlené), ale jinak vše fungovalo a na druhou stranu se zlepšila kvalita vody, hlavně průhlednost hladiny. Překvapující pro mě bylo, že výkon se ještě dost zvedl, takže TnL tuhle kartu spíš brzdí, než by jí pomáhalo. Takže kámen úrazu je asi v tom, že ta hra má něakou přímou spojitost s novými drivery a skutečné HW proporce jí vůbec nezajímaj. kdyby se někomu třeba povedlo zakomponovat podporu Voodoo5 do novejch Forceware, to by byl fofr. Takže s HL2 na starších kartách nepočítám, jsou zde zatím nepřekonané SW limity.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8172
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..myslim ze keby som mal voodoo5 PCI tak by to bolo pekne hratelne (mam athlonxp 3000).sice som to mal pustene len chvilu (a na voodoo4),ale tvarilo sa to dobre.tvoj athlonxp 2000 je predsa len o kusok pomalsi :wink:
Naposledy upravil(a) ps47 dne úte dub 12, 2005 9:58 pm, celkem upraveno 1 x.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Já to testnul taky na XP2000. Procesor už tohle neurychlí, když jsem měl V4, tak jsem jí testnul na XP3200+ a někdy to bylo i horší. Ono s tou V5 PCI a PCI grafikami to na novejch MB neni zase tak hvězdý, prostě se s tím už moc nepočítá a optimalizace chipsetu jsou ty tam. Na Via KT400 tehdy s XP3000+ jsem s PCI banshee dostal asi 50% fps než na XP1700+ s Via KT133. Mě jen prostě zklamalo, že v některých místech to s V5 padá pod 10fps a s GF2MX to tam má kolem 50fps. Taky jsem to porovnával s Kyro2. Ve starších hrách, nebo i novějších openGL ta karta v pohodě drtí GF2MX i V5 dohromady, ale v HL2 je úplně stejná jako V5, někdy i horší. Takže prostě SW nepodpora těchto karet.
:lol: Všimli jste si toho výkonostního nárůstu v HL2 s novými Nvidia drivery, tak už mě napadlo proč. Začali převádět některé funkce TnL na procesor, protože jak 3Dfx říkala - váš Athlon to spočítá mnohem rychleji :lol:
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

XAN píše:Ono s tou V5 PCI a PCI grafikami to na novejch MB neni zase tak hvězdý, prostě se s tím už moc nepočítá a optimalizace chipsetu jsou ty tam.
Souhlasím. Stačí se podívat na test AGR (AGP přes dual PCI na PEG desce). Zatímco rozdíly mezi PEG16 a AGP8x jsou mizivý (stejně tak když se přepne na AGP4x, kleseně výkon minimálně), tak zapojení přes !dva! PCI sloty je podle toho testu šílená brzda. Skutečně se zdá, že implementace PCI v dnešních čipsetech je hodně slabá :-(
XAN píše:jak 3Dfx říkala - váš Athlon to spočítá mnohem rychleji :lol:
Obrázek

Mám tu výsledky z P4 a GeForce256 (thx to Mirek) s HW TL a SW TL. Úplně vpravo je vidět, o kolik je SW TL na Pentiu rychlejší...

Ještě než někdo začne mít řeči kvůli příliš rychlýmu CPU, tak upozorňuju, že:

1) je to Pentium (podle mě je pro SW TL vhodnější AMD)
2) 3D Mark 01 je silně optimalizovaný pro HW TL
3) 3D Mark 01 je silně optimalizovaný pro nVidia HW TL :lol:
4) Jestli P4 dá v testu, který je na TL nejnáročnější (HPC/8L), víc než 4x vyšší score, tak je jasný, že by i 800-900MHz procesor dal výsledek minimálně srovnatelný s TL jednotkou GF...

edit. aktualizován link
Naposledy upravil(a) no-X dne čtv říj 27, 2005 6:58 pm, celkem upraveno 1 x.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

:evil: :evil: :evil: AGR, to mě zase něco pořádně dožralo. Když už je to předělanej PCI, tak PROČ po neudělali jako AGP 2.0 kompaktibilní s možností použití 3,3V AGP, to jsou takový lemra. Kdyby to udělaly, hned to jdu koupit :evil: :evil: :evil:
Doom
Moderátor
Příspěvky: 105
Registrován: úte zář 14, 2004 8:56 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doom »

ten HL2 jede jenom pod XP ?
Athlon 650; 128MB RAM; 8gb SCSI HDD; Voodoo 5 5500 AGP
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8172
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

HL2 bezi pod vsetkymi windowsami okrem win95 :wink:
prave ma napadlo,SFFT driver existuje aj pre voodoo3-skusime prehnat HL2 cez voodoo3 PCI :twisted:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8172
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..tak na voodoo3 mi HL2 nejede.vyhodi chybu-vraj potrebuje dx7 grafiku.3danalyze moc nepomohlo..ako si spustil source na voodoo3,Doom?

OT: dnes som dostal pokutu,nestihol som si rano oznacit blbej listek-"no to ste minutu isli nacierno,smola".1400,-sk dole kanalom.prestavam si kupovat listky,nech ma SKUTOCNY duvod naparit mi pokutu ak ma nabuduce chyti,!@#$%^&* parchant vylizany.zaujimalo by ma ci clovek s takym povolanim ma aspon strednu :twisted: *end of OT*
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

:!: Základ. :!: . Jde jen v 32bit a musí mít DXTC a nedá se to změnit, takže o V3 a starších nemá cenu vůbec mluvit.
Btw. Bacha, mě, když chci použít 3D-analyze na HL2 se stane taková nemilá věc, že mi přepíše opengl32.dll ve windowsech a nejde mi pak žádná opengl hra. Radši si ho předtím někam zálohujte. V driverech nových GK ho pak budete těžko hledat.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8172
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

hlava drevena.ja som vedel ze som na nieco zabudol.a totiz spustit to v okne so 16-bit desktopom.inak bezat by to mohlo,Doom rozbehol CSS pod voodoo3,a engine je uplne rovnaky..s 3da som podobne problemy nikdy nemal.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

XAN píše:musí mít DXTC
Vážně?... Matrox G400 MAX (winXP):

Obrázek

Krom těch problikávajících textur na skále a drastických propadů FPS to šlo...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8172
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..tolko k DXT :wink: .k dalsiemu postu bude s najvecsou pravdepodobnostou prilozeny screenshot HL2 na voodoo3 :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Taskr
VIP
Příspěvky: 641
Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taskr »

OT: dnes som dostal pokutu,nestihol som si rano oznacit blbej listek-"no to ste minutu isli nacierno,smola".1400,-sk dole kanalom.prestavam si kupovat listky,nech ma SKUTOCNY duvod naparit mi pokutu ak ma nabuduce chyti,!@#$%^&* parchant vylizany.zaujimalo by ma ci clovek s takym povolanim ma aspon strednu *end of OT*
Čoveče to se mi stává v Praze celkem často, hlavně musíš říct, že jsis zapoměl šrajtofli i s občankou a pěnězma, a pak mu nadiktovat imaginární jméno a adresu - teda pokud snima nebude policie, pak je to v prd....
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8172
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

na to mam 100% overeny a funkcny system,kt. pouzivam ked chodim nacierno naschval,neda sa ale pouzit ak idem s listkom,dokladmi a stane sa mi takato blbost.ten system-zaklad je nemat ZIADNE doklady,a vediet osobne udaje kamarata kt. ma elektricenku.povies ze si si zabudol elektricenku a doklady,zavolaju zelenych,ti ta prehladaju,nemas doklady,povies meno a datum narodenia,telefonicky si to overia,nabehne im ze ano niekto taky existuje,manipulacnu poplatok 140sk,dovidenia.odteraz tak chodim,predtym som mal vycitky svedomia ale dnes ma presli :roll:


k veci.HL2 na voodoo3 :P

[img]http://www.inc_exe.szm.sk/hl1_v3.jpg[/img]

[img]http://www.inc_exe.szm.sk/hl2_v3.jpg[/img]

[img]http://www.inc_exe.szm.sk/hl3_v3.jpg[/img]

rychlost je zhruba na urovni voodoo4,snad o kusok horsie.hodne by tomu pomohol sw rescaling,ale pochybujem ze to niekto niekedy spravi.(hoci nikdy nehovor nikdy,a ako s hovori-you want things done right,you have to do it yourself :wink: )
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Ty textury tam sice nejsou, ale stejně překvapení, že se to vůbec spustí.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8172
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

prave ma napadlo,mozno by slo upravit velkost textur nejakym console commandom.preskumam..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Myslíte, že textury chybí kvůli 256x256 limitu? Že by i při nejnižších detailech byly použitý >=512x512 textury?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8172
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

povedal by som ze ak hitman2 z roku 2002 pri najnizsich detailoch pouziva pre vecsinu postav 512*512 (pre vsetky muzske postavy.zeny su 256*256 :lol:),tak pri HL2 by to nebolo nic prekvapujuce.ake ma max rozlisenie textur matrox g400?
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

ps47 píše:ake ma max rozlisenie textur matrox g400?
2048*2048, ale nepodporuje TC
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Odpovědět