Stránka 2 z 2
Napsal: ned bře 27, 2005 6:17 pm
od no-X
Teď si už neuvědomuju, jestli jsem SSTV2_VIDEO_24BPP=1 (což dávalo podobný výsledek) zkoušel na koolsmoky glide, nebo na 3Dfx glide, ale vím, že v 1024*768 to nejelo. Máš možnost tohle rozlišení zkusit (jestli vůbec najede hra?)
Napsal: ned bře 27, 2005 6:21 pm
od ps47
SSTV2_VIDEO_24BPP=1 v kombinaci s koolsmoky glide2x neprinieslo pozorovatelne zlepsenie..(plus doplnil som svoj predosly post na predchazdajucej strane
)
1024*768 60Hz SSTV2_VIDEO_24BPP=1 deus ex mi slapalo..
Napsal: ned bře 27, 2005 8:52 pm
od ps47
tak som prave nasiel
toto,pokial spravne chapem tak prikaz na 2x2 filter by mal byt
set GR_DITHER_2x2
ale moc sa mi to nepozdava,mam pocit ze to nieje var,ale skorej nieco pre programatorov.v kazdom pripade som o krok blizsie,viem totiz ako znie otazka:
ako docielit ze pri 24-bit to 16-bit ditheringu sa bude pouzivat [url=http://www.inc_exe.szm.sk/q3b.jpg]2x2 ordered dither matrix[/url] namiesto [url=http://www.inc_exe.szm.sk/q3a.jpg]4x4 ordered dither matrix[/url].teraz este najst odpoved na tuto otazku..
edit: vyzera to tak ze glide podporuje oba filtre (4x4 a 2x2),a je na aplikacii kt. z nich si vyberie.ak si nevyberie ten spravny (q3,WoT),nastane ten stvorcekovy dithering.a zacinam mat pocit,ze jediny spusob ako forcnut (to je ale blby slovo) 2x2 filter natrvalo je odstranit podporu pre 4x4. cize nieco na urovni editacie/modifikovania glide samotneho to teda neumim..
@no-X: ako sa chova WoT cez koolsmoky glide2x (podotykam ze to musi byt najnovsia verzia,tj 2.56.0.40404) ? je to lepsie,horsie alebo ziadna zmena (lebo na tom q3 je to sakra vidiet)..