Stránka 2 z 3

Napsal: úte bře 29, 2005 1:49 pm
od zetka
Time demo na doom3 u mna na one V2 je 15.5 FPS :?,a ked mi V2 sla na
100 MHz,tak 15,6 FPS :evil:

Napsal: úte bře 29, 2005 1:55 pm
od ps47
..takze ak budes mat SLI tak je dobra sanca ze sa FPS budu pohybovat okolo 25 :wink:

Napsal: úte bře 29, 2005 2:00 pm
od no-X
wizzy píše:Tak se držte, pustil jsem ten test na SINGLE V2 a první test vyplivnul 64,9FPS a druhý hned následný 81,3FPS. Sestavu si hodím do podpisu a jen doplním, že V2 mi jede (zkusmo, maximum jsem ještě nehledal) na 95MHz.
Jaký rozlišení?

Napsal: úte bře 29, 2005 2:26 pm
od wizzy
Jo, to jsem zapoměl napsat a teď to z hlavy nevím - hned jak přijdu domů, tak se podívám na nastavení a plácnu to sem.
Ale tak na 60% to bude 640x480 - už podle těch výsledků, co to dává ostatním...

Napsal: úte bře 29, 2005 2:30 pm
od zetka
zetka píše:Time demo na doom3 u mna na one V2 je 15.5 FPS :?,a ked mi V2 sla na
100 MHz,tak 15,6 FPS :evil:
a este rozlisenie 640x480 !a samozrejme min detaily

Napsal: úte bře 29, 2005 5:01 pm
od wizzy
Tak jsem se kouknul na to nastavení a zjistil jsem, že tam mám 800x600 Medium details. Asi tak 635ms mě to docela těšilo, ale potom jsem pojal hrozné podezření. Ano, modří už vědí, nejede mi to přes V2, ale přes rádlo, i když se to tváří, jako že to jede přes V2. Omlouvám se za vyrobení takové lameřiny, jdu se studem někam zahrabat (a hlavně pořádně rozchodit ten D3). :oops:

Napsal: úte bře 29, 2005 6:25 pm
od no-X
Nic se neděje, něco takovýho už se mi taky povedlo. Benchmarkoval jsem syntetickým testem OpenGL stars a pořád mi to běhalo nějak až moc rychle :lol:

Od té doby používám při testování na Voodoo2 jako primární kartu ATi MACH64 ;-)

Napsal: úte bře 29, 2005 7:37 pm
od wizzy
Takže jsem uspěl, nainstaloval jsem Koolsmokyho drivery, do adresáře dooma nahodil opengl z WickedGl a už to jede přes V2 8) Na první test mi to dalo 16,8 FPS, juknl jsem do nastavení a tam bylo 800x600 medium details. Po korekci na 640x480 low details to hodilo 25,3 FPS - to už je na hranici hratelnosti :)
Ale. Při spouštění to vyplivlo hlášku "error initializing Glide", ale potom se aplikace rozjela a i se zatočilo logo 3dfx. :arrow: :?:
Za druhé, nepodařilo se mi odstranit ten hnusnej kouř, i když to spouštím takovýmto baťákem:

set FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB=1
doom3_V2.exe + set com_allowConsole 1 + set r_SingleLight 0

PS. THX to ps47 a no-x za faq V2 - možná bych tam dodal jako hint, že wickedgl vyžaduje při instalaci nějakou zdrbanou registraci :wink:

Napsal: úte bře 29, 2005 8:00 pm
od ps47
pssst o ty registraci ani muk,to je taky maly @b@nd0n\/\/@re ulet kt sme si ja a no-X dovolili spravit (v zaujme vseobecneho blaha) :wink:

error initializing glide-pri niektorych hrach sa to stava,mam pocit ze pri tych kt pred startom samotnej hry nieco renderuju do okna (to v2 neumi),ale akonahle to vleze do fullscreenu tak je to ok.ake glide pouzivas,mimochodom? ak original 3dfx,tak tam nahod koolsmokyho betu a odstran si ten dither var z batu.to by mohlo pomoct na hnusny dithering (mne to s q3 robi zazraky)..

Napsal: úte bře 29, 2005 8:11 pm
od wizzy
Mám tam ten glide (ve win/syst32), který je v koolsmokyho ovladačích. Ten var dither na to neměl vliv - vypadá to furt stejně. Ale nejvíc mi udělalo radost to zatočivší se 3dfx interactive logo, který jsem bratru pět let neviděl :-) Ještě doplněk - těch 25,3 mi to dalo na single V2 8)

Napsal: úte bře 29, 2005 8:15 pm
od ps47
zaujimave,zaujimalo by ma od coho to zavisi..co ten dym,pomohla koolsmokyho beta aspon trocha?ako som povedal mne zabera paradne,napr q3 dym:

orig. glide:

[img]http://www.inc_exe.szm.sk/q3smoke3dfx.jpg[/img]

koolsmoky glide:

[img]http://www.inc_exe.szm.sk/q3smokekool.jpg[/img]

Napsal: úte bře 29, 2005 8:30 pm
od no-X
ps47: zkus s orig. glide

set FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB=0

Napsal: úte bře 29, 2005 9:07 pm
od wizzy
Tak jsem tam nahodil glide2 který je doporučenej pro radeony - ten od koolsmokyho mi rozdrbával rozložení ikon na ploše - a vypadá to podstatně lépe. sice dithering úplně nezmizel, ale je to mnohem lepší. A přišel jsem o to rotující logo :cry: Ještě přeměřím rychlost....

EDIT: Tak na rychlost to nemá vliv, pořád kolem 25fps a na to rozhození ikon na ploše kupodivu taky ne. Může za ti lišta ICQ, ludra jedna. Když ji před spuštěním schovám, ikony zůstanou ok. Když ne, po návratu na desktop je na něm binec.

Napsal: úte bře 29, 2005 10:04 pm
od ps47
ak chces rotujici logo,skopiruj si do system32 subory 3dfxSpl2.dll a 3dfxSpl3.dll z lubovolneho driveru na voodoo2 ktory ich obsahuje.napr z fastvoodoo2 4.0xp to bude nove logo 3dfx,ak chces stare logo 3dfx,musis tie subory vytiahnut z nejakeho starsieho driveru.je to spomenute tu,asi to slahnem do faq :wink:

edit: je to tam :wink:

Napsal: úte bře 29, 2005 11:37 pm
od Oblak
ps47 - zkoušel jsi zapnout edge AA ????

Napsal: úte bře 29, 2005 11:48 pm
od ps47
nieje ten len pod d3d?

Napsal: stř bře 30, 2005 12:37 am
od no-X
Pokud vím, tak edge AA je feature, která nikdy pořádně nefungovala, protože potřebovala podporu ze strany aplikace i z strany driverů. Je to jakýsi trik s alpha-blendingem na hranách; scéna musela být vykreslována jakoby od zadu, což interferuje s veškerými optimalizacemi, které jsou založeny na odstraňování/vynechání skrytých povrchů...

Pokoušel jsem se to aktivovat na Rage 128 i na Voodoo, ale vždy bez výsledku. Jestli se to někomu z vás podařilo rozběhat, potěšil by mě screenshot s/bez :D

Napsal: stř bře 30, 2005 12:50 am
od ps47
no-X píše:ps47: zkus s orig. glide

set FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB=0
na q3 nema efekt.zda sa ze jedina spolahliva cesta je ten 2x2 filter..

edit: ja blboun sem tam dal pri teste 1 namiesto 0.musim to znova testnut :roll:

@wizzy:
dithering mas mensi pokial pouzijes original 3dfx glide2x? zaujimave.zda sa ze doom3 ma radsej 4x4 filter.chcelo by to ten envvar kt. by sa to dalo prepinat.. :roll:

Napsal: stř bře 30, 2005 7:06 am
od wizzy
Nevím, jestli je to original glide2x, ale je to ten, kterej je doporučenej fe FAQu pro kompbinaci V2 & Radeon.

Ty knihovny s logem zklusím nahodit, vím, že tu o tom někde byla řeč, ale najít to, že... Jestli je to ve FAQu, třikrát hurá, budeš pochválen před nastoupenou jednotkou a nastartovanou V3S-kou :lol:

Napsal: stř bře 30, 2005 10:49 am
od no-X
ps47: dík za vyzkoušení - mám dojem, že právě

set FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB

tohle přepíná, alespoň výsledky ve WOT by tomu odpovídaly - pokud to aktivuju, vypadá dým a výbuchy hnusně, ale obloha je lepší (4x4?). Když to deaktivuju, vidím sice sice ty linky způsobený uspořádáním 2x2, ale dým a výbuchy jsou lepší - přesně jako na těch screenshotech z q3a.

Ještě je otázka, jestli nemají vliv i jiný čísla než =1 / =0