Stránka 2 z 3

Napsal: stř úno 16, 2005 8:29 am
od Oblak
wizzy, kdyby tato karta vyšla na AGP, tak bych o ní tak za rok-rok a půl uvažoval. Doufám že bude. Podvozek z trabanta?To si o své desce AN7 s XP-M nemyslím, pořád je dost výkonná.Až mi hry půjdou 800x600 na low detaily tak řeknu že je na hraní nepoužitelná.

zimní seméstr mám hotový celý, ale letní asi nedám :(

Napsal: stř úno 16, 2005 9:59 am
od sentry
Myslim, ze na AGP mozes zabudnut, aj ked clovek nikdy nevie... Ved Ati
chcelo AGPcko "odpilit" uz v aktualne vydanych cipoch a az na natlak uzivatelov (a po kroku NVIDIE) zacali makat na RIALTe...(ak sa mylim,
opravte ma:) Povedal by som
, ze AGP verzia R520ky nehrozi. Pri energetickych narokoch tohto cipu urcite nie... A pravdupovediac, na grafiku takeho kalibru (ak je na tych specifikaciach aspon kusok pravdy) by som mal urcite obavy o datovu priepustnost AGP...
Pokial ide o kvalitu hier, nieco podobne sa dalo ocakavat... Nove namety asi nie su nevycerpatelne a v tom mnozstve herneho "svinstva" sa dost tazko
hlada nieco nove a hlavne dobre urobene... Veci ako Half-life 2 su skor
vynimkou...

Napsal: stř úno 16, 2005 11:06 am
od B@RT
já bych řek že propustnost AGP 8X je ještě dostatečná to je vidět na testech AGP/PCI expres kdy u AGP je ještě ten můstek, který tomu asi nepřidá spíš to napajení 75W je už zajímavé. nVidia někde napsala (živě) že je velmi překvapena prodejema AGP verzí a pokud se něco prodává tak to rušit nebudou pravdou je že desek s AGP je tady dost a ještě chvíly nezmizí

Napsal: stř úno 16, 2005 12:20 pm
od sentry
Ano, suhlasim, ze priepustnost AGP je pre sucasne karty dostatocna, mal som na mysli skor R520... Je mozne, ze priepustnost AGP stacit bude, ale
mozno nie... Podla tych specifikacii bude mozno prekrocena... Pri vykone
sucasnych procesorov by to vsak kazdopadne problem asi nebol, nakolko
vykon R520 urcite nedokazu vyuzit. A uz vobec nie systemy s AGP zbernicou... Buducnost je PCI Express a zda sa mi zbytocne uvadzat (a kupovat) kartu takeho kalibru do AGPcka. Mozno este nejaku orezanu verziu
(na sposob X800Pro/XL), ale nic viac...

RE

Napsal: stř úno 16, 2005 1:10 pm
od Vykupitel
No me osobne to prijde jako klasicky HOAX,poletujici z jednoho fora na druhy. Byl bych i pro stazeni teto informace z main-3dfx-page naseho oblibeneho ATIfana :wink:
Co se tyce AGP tak staci,pokud pres nej nechcete pristupovat k operacni pameti stejne rychle jako ke graficke (Turbocache apod....) Ale AGP je mrtve,tak at zije AGP,ze? :twisted: :twisted: :twisted:

Napsal: stř úno 16, 2005 1:23 pm
od no-X
Říkám, už před několika měsíci jsem na pct psal:
16 pixel pipelines
2 texturovací jednotky na pipeline
minimálně plná podpora DX9.0c (shadery 3.0)
takt jádra 700-800MHz
podpora pamětí GDDR4 o taktu 1200MHz / 2400MHz efektivně
podpora GDDR3 v celém frekvenčním rozsahu
paměťová propustnost téměř 80GB/s
fillrate až 25,6 GTxl/s
očekávaný výkon 6x vyšší než u R9800XT a překonávající GF6800U SLI
výrobní technologie 90nm low-k u TSMC
512MB grafické paměti
Jediné, co tehdy bylo nejisté byla výrobní technologie - uvádělo se, že pokud se nepodaří 90nm, přistoupí ATi na 130nm low-k. Tyhle informace byly totiž z oficiálního rozhovoru s jedním zaměstnancem ATi.

Takže krom přidaných pipelines (o čemž se mluvilo taky už dřív) je to stále prakticky totéž. Liší se jen ty tři řádky od onoho vtipálka. Ale abys mohl v klidu spát, uvedl jsem to na mainpage na pravou míru :-)

btw. ATifan myslím neni to pravé pojmenování. Desetkrát radši bych tam psal specifikace nově uvedeného čipu od PowerVR a stokrát radši specifikace čipu od 3Dfx :twisted:

RE

Napsal: stř úno 16, 2005 1:29 pm
od Vykupitel
Mno to te taky melo jen popichnout :wink:

Napsal: stř úno 16, 2005 1:56 pm
od sentry
Ano, suhlasim... Je celkom mozne, ze je to nejaky hoax a po nete toho koluju tony:) No ako som uz napisal v prvom prispevku, v reale to urcite
take horke nebude....
Pokial ide o AGPcko, plne mi vyhovuje a tiez nemam najmensiu chut
menit s novou grafikou dosku (mimochodom, celkom nova MSI K7N2)...
Ale diskutujeme predsa o specifikaciach R520, nech uz su tie informacie
pravdive alebo nie...

Napsal: stř úno 16, 2005 1:56 pm
od no-X
Tak to se ti podařilo Obrázek

Napsal: stř úno 16, 2005 2:06 pm
od sentry
A co ako? Nechapem...

Napsal: stř úno 16, 2005 2:33 pm
od no-X
:arrow: To bylo pro Vykupitele

btw. na kombinaci R520 + Rialto ATi přinejmenším pomýšlela :-)

Napsal: stř úno 16, 2005 2:46 pm
od sentry
Dik, uz mi to doslo... Tak to holt vyzera, ked si niekto necita vsetky
prispevky :) ... a ked niekto niekoho podpichuje... :D ...ze, ATIfan... :D
Mimochodom, dockame sa konecne RIALTa? Mam pocit, ze to Aticko
natahuje uz prilis... a naviac to bol z ich strany dost neprezieravy krok.
Ale snad sa poucili... (nie ako 3dfx :(

Napsal: stř úno 16, 2005 2:49 pm
od B@RT
hlavně že je veselo já spiš teď čekám na novou procesorovou válku intel má přijít s dvoujadrovým CPU AMD se taky nechce nechat pozadu :D

Napsal: stř úno 16, 2005 2:59 pm
od sentry
Hm, zaujimava tema... Uvidime, ci to bude v realnych podmienkach zivotaschopne. Mam na mysli predovsetkym nejaky hmatatelny prinos
oproti singlecore architekture... No a samozrejme (ako vyznavaca tichych
a chladnych pocitacov) :D ma zaujima spotreba, tepelny vykon a s nimi
spojene naroky na chladenie...

Napsal: stř úno 16, 2005 3:46 pm
od B@RT
hodil jsem tam vodníka a mam na P42,8@ 3,2 45-47 v zátěži a kolem 30 při internetu atd

Napsal: pát úno 18, 2005 3:11 pm
od Ufon
no-X píše:16 pixel pipelines
2 texturovací jednotky na pipeline
Tomuto bych i veril, ale kombinace 24 "pipelines" + 32 texture units vypada tak nejak blbe. Je to asi mysleno 16 pixel pipelines (a 2 texturovaci jednotky na kazdou z nich) + 8 geom. procesoru VS 3.0, ale je to takovy zavadejici.

Napsal: pon úno 21, 2005 11:26 pm
od swarm
Mno jsem dost zvedav, na tenhle cip. A to hlavne na to jak tam implementujou SM3.0, protoze to bude vyzadovat prepracovat cely cip, vzhledem k tomu jak resi ATI SM2.0 cykly v shader programech u aktualnich karet :?.

Napsal: pon úno 21, 2005 11:34 pm
od no-X
Na R500 a R520 se pracovalo dva roky. Otázka je, na kterým víc :)

Napsal: pát kvě 20, 2005 10:05 am
od no-X
R520 -obrázek karty (je to z důvěryhodnýho zdroje):

http://www.beyond3d.com/news/images/20050519_r520.jpg


vypadá dost velká, asi jako 6800

Napsal: pát kvě 27, 2005 12:55 am
od no-X
Stochastic sampling to asi nebude, ale i FSAA 14x zní dobře :twisted:

http://www.theinquirer.net/?article=23522 ;-)