Stránka 2 z 2
Napsal: úte úno 15, 2005 8:04 pm
od no-X
swarm píše:Nema se tam ta texture memory jeste pridat pro realtime rendering? Jestli nejelo tohle, tak ti tam nepojede nic s OpenGL rychleji. Koukam, ze ta karta jeste nema multitexturing ani pres ARB ani pres SGI extenzi, takze to MAX_TEXTURE_UNITS je ve skutecnosti = 1.
Mno fakt nevim, mam za to, ze ty karte neco shazi ke stesti a ze to neco se zapojuje do tech cernych slotu, co vypadaj jak na DIMM
.
Výjimečně, ale rád - 100% souhlasím
Bez lokální paměti pro textury to nebude ono.
Napsal: stř úno 16, 2005 2:03 am
od T613
no pokud hodla nekdo do toho strkat pamet
tak jedine ktere tam pojedou jsou uplne prvni DIMMy (snad 66MHz) 8,16,jeden 32MB modul jiank nic nebo by to slo do kytek
jinak jsem ty sloty studoval a od zadneho pinu ani z jeden starny nevede spojeni do nejakeho svabu, bud to je vedene vsechno ve strednich vrstvach PCB nebo ty sloty tam jsou jenom na paradu
Napsal: stř bře 02, 2005 4:26 pm
od Vlask
Takze sem se dostal k testovani - zkousel sem tam dat pameti z karet Accel Eclipse, pocitac ani nenabootoval, presneji receno ani nenastartoval at sem pouzil pamet jednu, dve, proste nic. Pri pouziti 16MB SDRAM Siemens od compaqu - 8 cipu jednostranna - to sice normalne nabootuje, ale ovladace hlasi porad 0MB texture memory, takze se to evidentne nechytlo, nebo je tam nakej jumper - potom nevim kde. Takze az zas nekde objevim nakou ramku - zkusim.
Prikladam slibovane obrazky z nastaveni obrazovky.
Jinak tu je jeste vypis z programu Opengl extensions viewer -
http://82.114.193.227/realizm/glinfo.txt
Rozjel sem i tu Accel Graphics Eclipse Pci verzi - oficial ovladace bohuzel nejsou primo pro WinXP a nezobrazuje se mi tam zadny ovladaci panel. Nicmene ma to 15MB pameti - jedno mego asi zere ten cirrus co je na tom. Cip to hlasi Mitsubishi DMA/REALimage(rev04/02) a DAC TI 3026 (VidGA2). V tech zabickach to ma v defaultu na tom dual P Pro 200Mhz 38-40fps.
Napsal: stř bře 02, 2005 10:07 pm
od swarm
Vlask píše:V tech zabickach to ma v defaultu na tom dual P Pro 200Mhz 38-40fps.
Njn, je znat, ze to neni zas tak moc delany na vysoka fps (ta karta). Jinak na S3VirgeMX mi to dalo v zabickach na standartni nastaveni 15fps a na Voodoo2 180fps
.
Napsal: čtv bře 03, 2005 12:32 pm
od Vlask
swarm píše:Vlask píše:V tech zabickach to ma v defaultu na tom dual P Pro 200Mhz 38-40fps.
Njn, je znat, ze to neni zas tak moc delany na vysoka fps (ta karta). Jinak na S3VirgeMX mi to dalo v zabickach na standartni nastaveni 15fps a na Voodoo2 180fps
.
Mno ale ta Eclipse dava v GLQuake 23.5fps v 640x480x32bit, coz vidim tak na uroven Voodoo1 nebyt toho ze Voodoo neumi 32bit. Bohuzel ta eclipse zase naopak neumi 16bit. Jeste zkusim ten realizm - v glquake (starsi verze jan. 96) notesu pisou ze je to jedina karta s kterou to de rozbehat plynule ale prej byla hodne draha
Edit: no tak realizm se taky ani nehne v quakovi, ta texturova pamet k necemu opravdu bude
PS: az si udelam postup tak otestuju ruzny grafarny v glquakovi at je sranda - uz ted to vidim na voodoo 1, 3, 5, rush, verite 2100, permedia2, savage 2000, trident blade 3d, mozna naka riva
Napsal: čtv čer 09, 2005 8:23 pm
od kidd.hombre
Oblak píše:
btw. nějaký víceprocesorový - 4 procesory nebo tak něco existovalo??
(nemyslím superpočítače na počasí)
Jasne ted mam doma server siemens nixdorf rm600 a de tam dat az 24 RISC procesoru R4400 (200MHz)
Napsal: čtv čer 09, 2005 8:38 pm
od Oblak
nemyslel jsem zrovna RISC platformu.....
co s tím děláš???
Napsal: úte čer 28, 2005 7:05 pm
od Vlask
Tak sem nahodou nasel manual na tu grafarnu, samozrejme ze kde jinde nez na intergraphu
Ovladace tam hledam a manual ne
Je to pekne podrobny, da se k tomu dokoupit i geometry akcelerator - takovej predchudce T&L
Pripojuje se to na ten konektor podobny ide. Podle manualu by to melo umet az 64MB texture memory
- na rok 97 neni spatny. Akorat pameti musej bejt 2 stejny - tam byla chyba, ja tam daval jen jednu. Vidim to na 2x32MB, akorat bude zajimavy hledat fungujici par.
Ma-li nekdo zajem manual v pdf - ma to asi jen neco pres 300KB
http://support.intergraph.com/itservice ... 017120.pdf
Maj to tam pekne vysvetleny vcetne funkci, co to umi atd.
Napsal: úte čer 28, 2005 7:23 pm
od wizzy
zkus napsat detaily těch pamětí - kolik pinů, fpm/edo/sdr.... zkusím prohrabat šuplíky, třeba nějaký pár najdu
Napsal: úte čer 28, 2005 7:28 pm
od no-X
To není předchůdce, ale plnohodnotnej TCL procesor (alespoň podle specifikací resp. požadavků OpenGL)
Napsal: úte čer 28, 2005 10:59 pm
od Vlask
wizzy píše:zkus napsat detaily těch pamětí - kolik pinů, fpm/edo/sdr.... zkusím prohrabat šuplíky, třeba nějaký pár najdu
Standart SDRAM, po parech, 4,16,32,64MB celkem, rad bych videl takovou 2MB nebo 8MB SDRAM
A museji mit stejnou density ty pameti, takze asi usporadani. Mam v praci 3x32MB, ale jedna je stoprojina. Ja to zkusim nejak poresit, kdyz to nepude tak se ozvu.
Napsal: úte čer 28, 2005 11:12 pm
od DOC_ZENITH/XAN
že by tahle karta nakonec předvedlal v OpenGL pěknej hukot
Napsal: stř čer 29, 2005 10:15 am
od Vlask
XAN píše:že by tahle karta nakonec předvedlal v OpenGL pěknej hukot
Jo to se uvidi, nejdriv musim nainstalovaat na testovaci comp winXP, posledne mi to furt neslo - asi to bylo tim diskem jak sem na nem opravoval vadne sektory
No neva, mam tu na hromadce dalsich 6
Treba to na jeden z nich pujde.
Edit - hele T613 nevis kde skoncili ty ostatni kompy? Nechteji se tech grafik treba novi majitele zbavit?
Precejenom jsou jim k nicemu. Docela bych dalsi ve sbirce na vymenu snesl
Napsal: stř čer 29, 2005 1:23 pm
od T613
jeden mam ja, dva dalsi jsou u kamaradu
tohle nikdo nepusti ikdyz me to treba lezi ladem
jedna ti nestaci nebo co?
Nerikej ze chces propojovat
Napsal: stř čer 29, 2005 4:35 pm
od Vlask
T613 píše:jeden mam ja, dva dalsi jsou u kamaradu
tohle nikdo nepusti ikdyz me to treba lezi ladem
jedna ti nestaci nebo co?
Nerikej ze chces propojovat
Ne propojovat sice chci ale nemam na to ten geometry akcelerator
Ja zil v predstave ze to maj naci manici co sbiraj dual cpu s nakym voodoo nebo tak neco a tuhle grafiku v supliku - ale vypada to ze mas nejak moc kamosu so sbiraj i grafarny.
Jinak ad pameti - totalni selhani
- zkusil sem tam 4 ruzne 32MB sdram v ruznych kombinacich a nic. Vsecky 16cipove. Mozna to chce 32 cipove, kdovi jak vypadaly sdramy v roce 1997. Myslim ze s 16Mb bych mel vic sanci. Ale zadny momentalne po ruce. Az se neco objevi tak to zkusim. Ta grafarna normalne najizdi ale tech 64mb proste nenajde.
Napsal: pon led 16, 2006 3:36 pm
od Vlask
Tak update - tedka se mi tu objevilo 6x32mb sdram stejnych 16 cipovych, tak to zkusam na realizm II+ 1.3 a opet to nejde, ale tentokrat sem si vsiml hlasky v ovladacich "See event log" a tam je napsana takova mila hlaska "Slower Realizm texture memory found and not used" . Tak ted nevim jestli to chce PC100 (ty 32mb sou asi pc66), nebo nake silene casovani v spd. Asi se budu muset naucit hackovat ovladace
Napsal: sob dub 08, 2006 7:31 pm
od HDDak
T613:kupuju,dej cenu