Stránka 2 z 2

Napsal: úte úno 15, 2005 8:04 pm
od no-X
swarm píše:Nema se tam ta texture memory jeste pridat pro realtime rendering? Jestli nejelo tohle, tak ti tam nepojede nic s OpenGL rychleji. Koukam, ze ta karta jeste nema multitexturing ani pres ARB ani pres SGI extenzi, takze to MAX_TEXTURE_UNITS je ve skutecnosti = 1.
Mno fakt nevim, mam za to, ze ty karte neco shazi ke stesti a ze to neco se zapojuje do tech cernych slotu, co vypadaj jak na DIMM :-).
Výjimečně, ale rád - 100% souhlasím :D Bez lokální paměti pro textury to nebude ono.

Napsal: stř úno 16, 2005 2:03 am
od T613
no pokud hodla nekdo do toho strkat pamet :-)
tak jedine ktere tam pojedou jsou uplne prvni DIMMy (snad 66MHz) 8,16,jeden 32MB modul jiank nic nebo by to slo do kytek :-)
jinak jsem ty sloty studoval a od zadneho pinu ani z jeden starny nevede spojeni do nejakeho svabu, bud to je vedene vsechno ve strednich vrstvach PCB nebo ty sloty tam jsou jenom na paradu :shock: :lol:

Napsal: stř bře 02, 2005 4:26 pm
od Vlask
Takze sem se dostal k testovani - zkousel sem tam dat pameti z karet Accel Eclipse, pocitac ani nenabootoval, presneji receno ani nenastartoval at sem pouzil pamet jednu, dve, proste nic. Pri pouziti 16MB SDRAM Siemens od compaqu - 8 cipu jednostranna - to sice normalne nabootuje, ale ovladace hlasi porad 0MB texture memory, takze se to evidentne nechytlo, nebo je tam nakej jumper - potom nevim kde. Takze az zas nekde objevim nakou ramku - zkusim.
Prikladam slibovane obrazky z nastaveni obrazovky.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Jinak tu je jeste vypis z programu Opengl extensions viewer - http://82.114.193.227/realizm/glinfo.txt

Rozjel sem i tu Accel Graphics Eclipse Pci verzi - oficial ovladace bohuzel nejsou primo pro WinXP a nezobrazuje se mi tam zadny ovladaci panel. Nicmene ma to 15MB pameti - jedno mego asi zere ten cirrus co je na tom. Cip to hlasi Mitsubishi DMA/REALimage(rev04/02) a DAC TI 3026 (VidGA2). V tech zabickach to ma v defaultu na tom dual P Pro 200Mhz 38-40fps.

Napsal: stř bře 02, 2005 10:07 pm
od swarm
Vlask píše:V tech zabickach to ma v defaultu na tom dual P Pro 200Mhz 38-40fps.
Njn, je znat, ze to neni zas tak moc delany na vysoka fps (ta karta). Jinak na S3VirgeMX mi to dalo v zabickach na standartni nastaveni 15fps a na Voodoo2 180fps :).

Napsal: čtv bře 03, 2005 12:32 pm
od Vlask
swarm píše:
Vlask píše:V tech zabickach to ma v defaultu na tom dual P Pro 200Mhz 38-40fps.
Njn, je znat, ze to neni zas tak moc delany na vysoka fps (ta karta). Jinak na S3VirgeMX mi to dalo v zabickach na standartni nastaveni 15fps a na Voodoo2 180fps :).
Mno ale ta Eclipse dava v GLQuake 23.5fps v 640x480x32bit, coz vidim tak na uroven Voodoo1 nebyt toho ze Voodoo neumi 32bit. Bohuzel ta eclipse zase naopak neumi 16bit. Jeste zkusim ten realizm - v glquake (starsi verze jan. 96) notesu pisou ze je to jedina karta s kterou to de rozbehat plynule ale prej byla hodne draha :D

Edit: no tak realizm se taky ani nehne v quakovi, ta texturova pamet k necemu opravdu bude :evil:

PS: az si udelam postup tak otestuju ruzny grafarny v glquakovi at je sranda - uz ted to vidim na voodoo 1, 3, 5, rush, verite 2100, permedia2, savage 2000, trident blade 3d, mozna naka riva

Napsal: čtv čer 09, 2005 8:23 pm
od kidd.hombre
Oblak píše: btw. nějaký víceprocesorový - 4 procesory nebo tak něco existovalo??

(nemyslím superpočítače na počasí) :)
Jasne ted mam doma server siemens nixdorf rm600 a de tam dat az 24 RISC procesoru R4400 (200MHz) :D

Napsal: čtv čer 09, 2005 8:38 pm
od Oblak
nemyslel jsem zrovna RISC platformu.....:)
co s tím děláš???

Napsal: úte čer 28, 2005 7:05 pm
od Vlask
Tak sem nahodou nasel manual na tu grafarnu, samozrejme ze kde jinde nez na intergraphu :oops: Ovladace tam hledam a manual ne :roll:
Je to pekne podrobny, da se k tomu dokoupit i geometry akcelerator - takovej predchudce T&L :D Pripojuje se to na ten konektor podobny ide. Podle manualu by to melo umet az 64MB texture memory :shock: - na rok 97 neni spatny. Akorat pameti musej bejt 2 stejny - tam byla chyba, ja tam daval jen jednu. Vidim to na 2x32MB, akorat bude zajimavy hledat fungujici par.

Ma-li nekdo zajem manual v pdf - ma to asi jen neco pres 300KB
http://support.intergraph.com/itservice ... 017120.pdf
Maj to tam pekne vysvetleny vcetne funkci, co to umi atd.

Napsal: úte čer 28, 2005 7:23 pm
od wizzy
zkus napsat detaily těch pamětí - kolik pinů, fpm/edo/sdr.... zkusím prohrabat šuplíky, třeba nějaký pár najdu

Napsal: úte čer 28, 2005 7:28 pm
od no-X
To není předchůdce, ale plnohodnotnej TCL procesor (alespoň podle specifikací resp. požadavků OpenGL) :-)

Napsal: úte čer 28, 2005 10:59 pm
od Vlask
wizzy píše:zkus napsat detaily těch pamětí - kolik pinů, fpm/edo/sdr.... zkusím prohrabat šuplíky, třeba nějaký pár najdu
Standart SDRAM, po parech, 4,16,32,64MB celkem, rad bych videl takovou 2MB nebo 8MB SDRAM :lol: A museji mit stejnou density ty pameti, takze asi usporadani. Mam v praci 3x32MB, ale jedna je stoprojina. Ja to zkusim nejak poresit, kdyz to nepude tak se ozvu.

Napsal: úte čer 28, 2005 11:12 pm
od DOC_ZENITH/XAN
že by tahle karta nakonec předvedlal v OpenGL pěknej hukot :?:

Napsal: stř čer 29, 2005 10:15 am
od Vlask
XAN píše:že by tahle karta nakonec předvedlal v OpenGL pěknej hukot :?:
Jo to se uvidi, nejdriv musim nainstalovaat na testovaci comp winXP, posledne mi to furt neslo - asi to bylo tim diskem jak sem na nem opravoval vadne sektory :D No neva, mam tu na hromadce dalsich 6 :twisted: Treba to na jeden z nich pujde.

Edit - hele T613 nevis kde skoncili ty ostatni kompy? Nechteji se tech grafik treba novi majitele zbavit? :roll: :twisted: Precejenom jsou jim k nicemu. Docela bych dalsi ve sbirce na vymenu snesl :wink:

Napsal: stř čer 29, 2005 1:23 pm
od T613
jeden mam ja, dva dalsi jsou u kamaradu
tohle nikdo nepusti ikdyz me to treba lezi ladem

jedna ti nestaci nebo co? :-) Nerikej ze chces propojovat :-)

Napsal: stř čer 29, 2005 4:35 pm
od Vlask
T613 píše:jeden mam ja, dva dalsi jsou u kamaradu
tohle nikdo nepusti ikdyz me to treba lezi ladem

jedna ti nestaci nebo co? :-) Nerikej ze chces propojovat :-)
Ne propojovat sice chci ale nemam na to ten geometry akcelerator :(
Ja zil v predstave ze to maj naci manici co sbiraj dual cpu s nakym voodoo nebo tak neco a tuhle grafiku v supliku - ale vypada to ze mas nejak moc kamosu so sbiraj i grafarny.

Jinak ad pameti - totalni selhani :evil: - zkusil sem tam 4 ruzne 32MB sdram v ruznych kombinacich a nic. Vsecky 16cipove. Mozna to chce 32 cipove, kdovi jak vypadaly sdramy v roce 1997. Myslim ze s 16Mb bych mel vic sanci. Ale zadny momentalne po ruce. Az se neco objevi tak to zkusim. Ta grafarna normalne najizdi ale tech 64mb proste nenajde.

Napsal: pon led 16, 2006 3:36 pm
od Vlask
Tak update - tedka se mi tu objevilo 6x32mb sdram stejnych 16 cipovych, tak to zkusam na realizm II+ 1.3 a opet to nejde, ale tentokrat sem si vsiml hlasky v ovladacich "See event log" a tam je napsana takova mila hlaska "Slower Realizm texture memory found and not used" . Tak ted nevim jestli to chce PC100 (ty 32mb sou asi pc66), nebo nake silene casovani v spd. Asi se budu muset naucit hackovat ovladace :lol:

Napsal: sob dub 08, 2006 7:31 pm
od HDDak
T613:kupuju,dej cenu