Test novejsich grafik

Sem pište testy dosažené na jakékoli voodoo

Moderátor: Moderátoři

Byl by zajem o tento test?

Ano
14
93%
Ne
1
7%
 
Celkem hlasů: 15

Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

mohol by to vediet 3danalyze.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
havli
Příspěvky: 1277
Registrován: pát čer 22, 2007 11:17 pm
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od havli »

Rivatuner funguje, ale musel jsem nainstalovat starsi drivery, na nejnovejsich to nefungovalo.

vyzkousel jsem crysis warhead na 6800u a opravdu to funguje:

SM2 + medium detaily = 20fps
SM3 + medium detaily = 9 fps
SM3 + low detaily = 40fps


//edit

Co delaji tyto polozky u Far cry (jak bych je mel nastavit)?

Obrázek

vliv na vykon je nasledujici:

1024x768 ; ultra detaily ; noAA @ GF6800ultra

114,2...............jen ultra detaily
55,5.................ultra + HDR
42,3.................ultra + HDR + geometry instancing
42....................ultra + HDR + geometry instancing + normal maps compression
havli
Příspěvky: 1277
Registrován: pát čer 22, 2007 11:17 pm
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od havli »

Snad ted budu mit trochu casu, tak zacnu s testovanim. Oproti puvodnimu planu zacnu napred testovat pci-e grafiky, Asrock deska je nejak napul chcipla :roll:. Soucasti testu bude i mereni spotreby, klasicky zasuvkovym wattmetrem + jeste primy mereni proudu tekouciho pres pridavny napajeni karty.

Tady je aktualni seznam karet. Tam, kde to je mozny bych rad otestoval i SLI/CF. Dost problematicky je to u radeonu vyzadujicich master kartu, ty se prakticky nevyskytuji... :?

Obrázek

Pro usporu casu jsem vypustil mereni s 2x AA a 6/8x AA. Pouzity rezimy budou:

1024x768 1xAA 8xAF
1024x768 4xAA 16xAF
1280x1024 1xAA 8xAF
1280x1024 4xAA 16xAF
1600x1200 1xAA 8xAF
1600x1200 4xAA 16xAF
1920x1200 1xAA 8xAF
1920x1200 4xAA 16xAF

Hry budou:

3dmark 03, 05, 06 - ty jen pro uplnost :roll:
Doom 3
Farcry
Farcry 2
Half Life 2
HL2 EP2
COD2
NFS MW
Bioshock
COD4
Crysis warhead
Serious Sam 2
Oblivion
FEAR
S.T.A.L.K.E.R. Clear sky


Kazda z nich ve dvou nastavenich - medium/maximum nebo low/medium, podle narocnosti dany hry.

Namereny hodnoty budou prumerny fps v klasickych grafech + frapsem namerim i prubehy. Na ty by se hodil nejakej interaktivni graf (treba jako tenhle), tam by se vybraly dve nebo vic karet pro srovnani v dany hre a nastaveni. Sam takovej graf vyrobit neodkazu, takze jestli se tu nekdo vyzna ve tvorbe takovych veci, uvital bych pripadnou pomoc. :)


S merenim zacnu snad nekdy pristi tyden. Takze do ty doby je prostor na navrhy a upravy metodiky. Na disku v testovacim stroji je jeste cca 10GB volnych......takze bych moh jeste nejakou hru pridat, kdyztak navrhnete.
havli
Příspěvky: 1277
Registrován: pát čer 22, 2007 11:17 pm
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od havli »

Mensi update:

rozhodl jsem se test trochu pozmenit. Mezi 975X a PT880 je rozdil vykonu natolik velkej, ze by vysledky stejne nebyly mezi sebou moc porovnatelny... Takze mereni AGP grafik se odklada na neurcito, deska je beztak polomrtva :roll:. A pci-e budu testovat rovnou na sandy bridge, nema cenu se drzet staryho c2d. Metodika zustava stejna, ale vzhledem k vykonu cpu bych moh pridat i rychlejsi/novejsi grafiky, cpu limit snad hrozit nebude :P .

Sestavu bych videl takhle:

i5 2500K @ 4,5GHz cca
Gigabyte P67A-UD4-B3
4GB DDR3 1600
Win XP sp3

Testovani bude pokracovat, resp. zacne znova :roll: az budou hotovy projekty s vetsi prioritou - voodoo portable a zdroj pro AAlchemy.

AGP grafiky nekdy v budoucnu otestovat chci, ale zatim je to dost neurcity. Hry a nastaveni budou (v ramci moznosti) stejny, takze jakys-takys srovnani bude mozny...
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Proc bys chtel testovat moderni karty na rubbishi jako je WinXP?
havli
Příspěvky: 1277
Registrován: pát čer 22, 2007 11:17 pm
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od havli »

No, moh bych nahodit win 7 nebo visty, ale nejsem si jistej prinosem. :? Rychlejsi nez xp urcite nebudou a merit na dx10 hrach prozatim v planu nemam. Karty jako GF6, 7 a radeony Xxxx, X1xxx moc moderni nejsou a kvalita ovladacu pro NT6 asi nebude nic extra...
havli
Příspěvky: 1277
Registrován: pát čer 22, 2007 11:17 pm
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od havli »

Vetsi update:

Takze metodiku testovani uz mam definitivne vymyslenou. Rozsah merenych karet bude od prvnich pci-e az po posledni DX10 - G200 & RV770. Kde to pujde, budu merit i SLI/CF. Vysledky budu zaznamenavat: klasicky avg fps, u nekterych her prubehy fps a pomoci frapsu taky frametimes. A tim merit microstuttering viz tohle. Puvodne jsem chtel merit spotrebu karty primo na 12V pridavnyho napajeni, ale ukazalo se to jako dost obtizny. 6pin konektor se neda moc sehnat a bocnik na nekolik desitek A je taky dost problematickej. Takze bude jen mereni klasicky na zasuvkovym wattmetru.


Seznam GPU je jen pribliznej, zalezi, co sezenu. A reseni jako X1900XTX CF je asi dost nerealny obstarat.... takze ve vysledku nejspis nebude. GTX460 je takovej bonus, pojitko s dnesni generaci. A taky abych zjistil v cislech, jak moc jsem si pomohl od HD3850CF, ktery jsem driv pouzival jako hlavni herni platformu.

Obrázek

Rozliseni a nastaveni budou:

1024x768 noAA/16xAF
1280x1024 noAA/16xAF
1600x1200 noAA/16xAF
1920x1200 noAA/16xAF

1024x768 4xAA/16xAF
1280x1024 4xAA/16xAF
1600x1200 4xAA/16xAF
1920x1200 4xAA/16xAF


Puvodne jsem chtel merit i vyssi rezimy AA, ale nakonec jsem to zavrhnul - bylo by to uz moc narocny...


Testovany hry budou:

Doom3
FarCry
HL2
HL2 EP2
COD2
NFS MW
Bioshock
COD4
Crysis Warhead
Serious Sam2
Oblivion
FEAR
ET: Quake wars
Farcry2
STALKER - ten prvni
Mafia2
Crysis2

I tady jsem udelal nejaky zmeny. Vetsina her bude ve dvou nastavenich, obvykle medium/high.


Vzhledem k tomu, ze tohle je beh na opravdu dlouhou trat, tak vysledky sem budu davat prubezne po namereni kazdy karty. Do prvniko prispevku dam graf celkovyho vykonu, spotreby, 3 grafy 3Dmarku (ja vim :roll: ) a tabulku, jak si vedou grafiky v jednotlivych hrach. No a taky sem ke kazdy karte napisu par slov, takovy zhodnoceni.


Jeste prilozim na ukazku tabulku na ukladani a zpracovani vysledku.
http://havli-3dfx.ic.cz/zdroje/pom/benchmark_VGA_3.xls
Jeji priprava dala taky spoustu prace, ale narozdil od testu starych grafik se vysledky zpracovavaji automaticky a budu je moct jednoduse sem pridavat.

Jeste jedna poznamka. Na listu "Vysledky" je nekolik namerenych hodnot z puvodniho mereni na core2 platforme a na listu "Vysledky_SB" jsou zkopirovany ty samy cisla (ale u jinych karet) abych vyzkousel funkcnost pocitani procent, atd. Takze jediny aktualni vysledky jsou 3Dmarky a Doom3 na GF8600GTS.
havli
Příspěvky: 1277
Registrován: pát čer 22, 2007 11:17 pm
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od havli »

Takze do prvniho prispevku nahozena prvni varka vysledku. :)


GF 7900GS

Ocekaval jsem, ze nebude o moc pomalejsi, nez 8600GTS. Ve starsich hrach je misty dokonce i rychlejsi, ale v novych ma klidne i polovicni fps, takze docela zklamani.

GF 7900GS SLI

SLI skaluje az prekvapive dobre, mnohdy je framerate skoro dvojnasobek jedny karty. Realna plynulost az tak dobra neni. SLI se poctem fps vyrovna jedny GF8600GTS, ale za cenu vetsi spotreby, hluku a vsech multi GPU problemu.

GF 7950GX2

V podstate to samy jako 7900GS SLI. Je o neco rychlejsi, ale porad to je slabota, ani dvojnasobna RAM moc nepomohla. G71 je holt na SM3 hry nevhodny. Jsem zvedavej, jak se popere s x1900XTX...

GF 8600GTS

Na mensi rozliseni a detaily celkem staci. 256MB pameti neni az takova brzda. Vzhledem k parametrum je vykon celkem slusnej.

GF 9800GT

Vyvazena karta, 512MB pameti je ve vsech testovanych hrach a nastevenich dostacujici. Ikdyz v realnym provozu by to mozna nestacilo.

GF 9800GT SLI

Prozatim to nejvykonnejsi, co jsem meril. Skalovani opet perfektni. Kde neni cpu limit, tak klidne i 90%. 512MB ram je misty limitujici v 1920x1200 s 4xAA.

GF 8800GTX

Je rychlejsi, nez jsem cekal. V dobovych testech byl vykon skoro nastejno s 8800GT, ale mne vychazi tak napul mezi 9800GT a SLI. V rozliseni 1920x1200 4xAA je rychlejsi o 35% nez GT.

Radeon HD 4830

Taky vyvazena karta, nikde nevynika, ale taky nikde nepropada. V dobovych testech je cca nastejno s 9800GT a to plati i tady. Oproti RV670 ma podstatne mensi propady pri AA, to se dalo cekat. Presto bych ale od prakticky dvojnasobnyho jadra cekal trochu vic.

Radeon HD 3850

Oproti testum pri vydani se dost zvetsil odstup od 8800GT. Tehdy byl rozdil dost malej. Ja jsem nameril prumernou ztratu skoro 40% (bez AA). Vykon je takovej nevyrovnanej, nekde jsou s 9800GT skoro nastejno, ale misty je rychlost taky polovicni - a to i bez AA. :?


Radeon HD 2900XT

Mam zatim namereno jen malo vysledku, proto je umistenej tak mizerne....



Casem jeste spocitam z frametimes microsttutering a vytvorim grafy realnych fps. Bude to zajimavy porovnani single vs multi GPU.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

3850 nikdy nebyla blízko 8800GT. Nepleteš si to s 3870? Ale i ta konkurovala 9600GT - rozdíl oproti 8800GT byl dost výraznej.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
havli
Příspěvky: 1277
Registrován: pát čer 22, 2007 11:17 pm
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od havli »

Je pravda, ze rozdil nebyl zase tak malej. Tak nejak mi uvazlo v hlave, ze jsou na tom podobne (prave z doby tesne po vydani, kdy jsem 3850 kupoval).

http://extrahardware.cnews.cz/test-gefo ... ?page=0,34

3850 se od 3870 zase tolik nelisi - 100MHz na jadre dolu a trochu pomalejsi pameti. Na EHW je 8800GT rychlejsi cca o 10% (1680x1050). Takze bych ocekaval, ze 3850 bude slabsi o 20-25%. Tady mi vychazi v 1600x1200 noAA horsi o 38%, coz se mi zda trochu moc.


Napada me, ze mozna je rozdil zpusobenej rychlejsim cpu, GF ho mozna dokazou lepsi vyuzit nez radeony. :?

//edit
Jeste me napadlo, ze mozna by ten propad 3850 mohl zpusobit vynucenej 16xAF. Test na EHW je bez AA/AF, kdezto ja pouzivam 16xAF bezAA a nebo 16xAF + 4xAA. Jeste to prozkoumam.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

to je pravděpodobný, G80/G92 měly přehršle texturovacích jednotek, takže pro ně AF moc velkej propad výkonu neznamenalo
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Což je celkem důležitý, protože bez pořádného AF je to :puke:

Já jsem tehdy měl 8800GT (1GB verzi protože o problémech s 512MB vram jsem věděl dost) a po OC jsem s ní mohl hrát Crysis v 1920x1200 high (ne zimní mapy, tam jsem musel s rozlišenim dolu). Kdežto s ocnutou 3870 to bylo něco naproso nemyslitelného. Ale furt souhlasim s Havlim, ala poté co jsem se dostal k G80 musim uznat její nadvládu i nad plnejma a takotovanejma GTX250 1GB, atd. Nevim proč, ale ocnutá 8800GTX/Ultra je prostě porazila, ačkoliv neměla krom prostupnosti nikde papírový výhody, ten čip prostě z Ňákého důvodu šlape celkem dobře. Co se týče výkonu na počet SP vs frekvence tak na tom byl nejlíp ze všech DX10 Nvidií a náskok i taková GT200 nebyla nic moc vzhledem k teoretickejma parametrům. Skoro mě nenapadá proč byla G80 "tak dobrá" a ostatní čipy jí následující "už ne tak hvězdné".
havli
Příspěvky: 1277
Registrován: pát čer 22, 2007 11:17 pm
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od havli »

Po letni pauze jsem zase nahodil par novych vysledku, viz prvni prispevek.


Radeon HD 2900XT

Konecne jsem domeril vsechny vysledky. Vykon se dal tusit predem podle HD3850. A zadny prekvapeni se taky nekonalo. Rozdil je 9%, coz presne odpovida vyssi frekvenci jadra. Rozdil neni vsude stejnej - treba Bioshock medium 1600x1200 bez AA HD2900XT = 77fps vs HD3850 = 53. Ale v SS2 2900 = 107fps a 3850 = 110. Zvlastni :?


Radeon HD 2900XT CF

840mm^2 kremiku v akci. Vysledky dost nepresvedcivy. Nekde skaluje CF docela dobre, takovych +80%. Ale v mnoha hrach neni narust zadnej, naopak vykon jeste klesne. V prumeru vychazi CF o 40% rychlejsi nez single karta. U 9800GT je to 60%. V cem ma opravdu drtivej naskok je spotreba, tam nema konkurenci (zatim) :twisted: . Bezne wattmetr v prubehu testovani ukazoval v rozmezi 400 - 500W. Mel jsem trochu obavy o zdroj, ale ten vsechno ustal naprosto v klidu. Na 12V vetvi bylo pri zatezi 11,9V a vzduch foukal ven sotva vlaznej. Vzhledem parametrum (2x 18A) a stari 4 roky se drzel opravdu dobre. :)

Obrázek


Radeon HD 4870 512M

Dost vysoka spotreba v idle je asi jedina nevyhoda. Ma vyrovnany vykon, oproti vsem GF ma mensi propad vykonu pri AA. Ve vysokem rozliseni s AA se hodne blizi prvnimu mistu, na 9800GT SLI ztraci jen par procent. A vzhledem k vlastnostem single/multi GPU neni pochyb jaky reseni je lepsi. Ovsem naskok na 8800GTX je "jen" 23% v 1920x1200 4xAA. Ocekaval bych vic vzhledem k teoretickym parametrum, jsem zvedavej, jak dopadne souboj s GTX260...

Radeon X1900XTX

Cili druha nejlepsi karta rady X1000. Nekdejsi konkurence pro 7900GTX. Tu jeste namerenou nemam, ale je jasny, ze vyhrat nemuze. X1900XTX prekona i to papirove "nejlepsi" z GF7, teda 7950GX2. Ciselnej rozdil neni velkej, ale hratejnost je samozrejme uplne o necem jinym. Casem chci jeste otestovat X1950XTX, jsem zvedavej, jak moc se projevi tech +500MHz na RAM.

GeForce 9800GTX

"Nastupce" 8800GTX, v prumeru vyjdou nastejno (S AA), ve vyssich rozlisenich ma G80 navrch. Nema cenu se o tom moc rozepisovat.....je to znama vec. Spotreba neni o moc lepsi - v idle je rozdil ve prospech 9800 7W, v loadu 23. Zadnej velkej pokrok :roll:

GeForce GTS 250

To samy jako 9800GTX, ale + 65MHz na jadre a -200MHz na RAM. Ve vysledki je o neco malo rychlejsi, nez 9800GTX, ve vysokych rozlisenich s AA ztraci. Trochu pomohlo 1GB RAM, ale ne az tak v narustu fps, jako spis tim, ze STALKER odmital fungovat s AA na 512MB karte, zatimco na 1GB to uz slo. A to nejaky to % pridalo.



uff, to je prozatim vsechno. V neprilis vzdaleny budoucnosti pripravim analyzu microsttuteringu na SLI, CF, ale i single kartach.
havli
Příspěvky: 1277
Registrován: pát čer 22, 2007 11:17 pm
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od havli »

Uz dlouho tady nic novyho nepribylo, tak to trochu ozivim. Momentalne nemam vubec cas na mereni grafik, takze dalsi vysledky hned tak nebudou. Jen prihodim GF GTX460 a HD4870 1GB CF, ty mam jeste zmereny a vysledky tady zatim nejsou.

Takze jsem se rozhodl dat vsechny doposud namereny vysledky na web (ve forme klasickych grafu - jako u testu starsich grafik). Snad o vikendu by mohly byt online. :) Dlouho slibovana analyza frametimes na single/multi GPU taky nekdy bude, nezapomnel jsem. Ale jeste musim vymyslet, jak vlastne zpracovat vysledky....

No a jeste jedna vec, aby se muj test odlisoval od vetsiny ostatnich. :twisted:

Obrázek

Prubehy fps zaznamenany frapsem. Napsal jsem program, kterej je umi nacist a zobrazit. Zatim je to hodne beta verze :P , ale chyby a nedostatky se postupne vychytaj a bude to docela uzitecna vec. Seznam karet, her a rozliseni je mozny nastavit pres konfiguracni soubory. Takze po dokonceni bude prohlizec volne ke stazeni a v pripade zajmu ho muzou pouzivat i ostatni pro porovnani vlastnich mereni.
Uživatelský avatar
orange
Příspěvky: 150
Registrován: čtv kvě 06, 2010 3:29 pm
Bydliště: Brno - Kuřim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od orange »

To je šikovná utilita, rád ji vyzkouším, pokud bude k dipozici i když průběhy FRAPSem nezaznamenávám, v mém testu to není až tak podstatné. Jak to sleduji, tímto tempem tě za chvíli doženu, už začínám s PCIe :)
havli
Příspěvky: 1277
Registrován: pát čer 22, 2007 11:17 pm
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od havli »

Utilita k dispozici urcite bude, ale zatim jeste neni hotova, momentalne tak na 90%. :) No, moje tempo dost kleslo, skola me vytezuje naplno, snad v zime budu mit vic casu. Momentalne nemam pohromade ani testovaci sestavu, musel jsem dat RAM do jinyho PC... :roll:


A aby aspon neco bylo, tak dodam vysledky HD4870 CF a GTX 460.


Radeon HD 4870 1GB CF

Zatim vitez testu, ikdyz vysledky jsou dost rozporuplny. Skalovani CF je naprosto stejny, jako na HD 2900 - takze spatny. V procentech je horsi, ale to je kvuli CPU limitu. Lze obecne rict, ze kde ma R600 CF narust vykonu, ma ho i 4870 CF. Misty je vykon slabsi, nez single karta (4870 512), ale vzhledem k slusny sile samotny karty to az tolik nevadi. Zatim nemam zmerenou single 4870 1GB, takze porovnavam s 512MB verzi, az na par vyjimek neni pomalejsi, nez fps CF/2. A ty vyjimky jsou v par hrach na 1920x1200 4xAA, coz je docela pochopitelny. Spotreba v zatezi je mensi, nez ma 2900XT CF, v idle vetsi. Takze ve 2D spotrebe vitezi :twisted:

GeForce GTX460 1GB

Nejnovejsi grafika v testu, ani nepasuje so vytycenyho casovyho rozpeti - pridal jsem ji jen jako bonus pro srovnani s dnesnima kartama. Vykon docela zklamal, ocekaval jsem vic. Vitezstvi nad 4870 512 o 25% pri 1920x1200 4xAA neni zadna slava. I spotreba v loadu je vyssi. Naopak v idle ma spotrebu ze vsech doposud merenych grafik nejmensi, coz neni az tak prekvapivy vzhledem k dnesnimu trendu.... Vykon je tak nejak nevyrovnanej - nekde si vede slusne, jinde zase jen prumer. V modernich hrach by vysledky byly nejspis lepsi.




Vysledky ve forme grafu z excelu jsou uz online, takze muzete prohlizet. :)

http://havli-vga.ic.cz/benchmark-3-1.php
havli
Příspěvky: 1277
Registrován: pát čer 22, 2007 11:17 pm
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od havli »

Update :)

Testovani zatim nepokracuje, ale aspon jsem dokoncil program. Postup byl mnohem pomalejsi, to uz je tradice. :lol: V minulym prispevku ze 4. prosince rozhodne nebylo hotovych 90%, ale tak s bidou 50. :roll:

Rozhodl jsem se implementovat i vypocet fps s ohledem na MS. Neni to uplne optimalni, ale lepsi nez nic. V planu je i graficky znazorneni MS, neco jako tohle Ale to zase nekdy priste. :)

Kód: Vybrat vše

--------FRAPS log prohlížeč---------


Program slouží pro pohodlné prohlížení a porovnávání průběhů fps zaznamenaných pomocí programu FRAPS.
Další funkce je analýza frametimes a výpočet "reálných fps". Toto je vhodné pro srovnání plynulosti hry na single vs multi-GPU konfiguracích. Vysoký počet fps ještě nezaručuje plynulost. Do výsledku je zahrnut nejen microstuttering, ale i propady min. fps a celková nevyrovnanost framerate. Zatím se jedná o pokusnou implementaci, je možné, že v budoucnu bude přepracována. Program není vhodný pro prohlížení záznamů z benchmarků typu "timedemo".
Tyto spočívají ve vykreslení pevného množství snímků, takže čas závisí na rychlosti vykreslení. Pro porovnávání průběhu jsou vhodné jen záznamy se stejným (podobným) časem.


Výpočet vlivu MS je proveden jiným způsobem, než u ostatních programů. Výsledky s nimi nejsou srovnatelné.



Tento program ke svému chodu vyžaduje Java SE Runtime Environment (zkoušeno na verzi 6u30). Podporované operační
systémy jsou Windows XP 32bit, Windows 7 32bit a 64bit. Teoreticky by měl stačit libovolný OS, na ktery lze nainstalovat patřičnou verzi javy. Ale nezkoušel jsem, takže bez záruky.


Program automaticky načítá soubory "*frametimes.csv" a "*fps.csv" ze složky "data". Soubory není potřeba přejmenovávat, stačí je jen překopírovat z FRAPS složky. Pro správnou funkčnost je nutné dodržet správnou 
strukturu adresářů. Jejich přesné názvy se musí zapsat do příslušných konfiguračních souborů.
V programu se nastavení vybírá přes combo boxy. Pro každou hru -> kartu -> rozlišení může být pouze jeden
*fps.csv a *frametimes.csv soubor.

samotny program -> http://havli-vga.ic.cz/resources/benchm ... hy_fps.rar (140KB)
program + vsechny dosud namereny data -> http://havli-vga.ic.cz/resources/benchm ... k_VGA3.rar (37MB)


Pokud objevite nejakou chybu v programu, ozvete se ...... a ja se to pokusim opravit.
havli
Příspěvky: 1277
Registrován: pát čer 22, 2007 11:17 pm
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od havli »

Otestovan Radeon X850XT a GF6600 (8ps, 3 vs, 256MB DDR2, 350/800MHz).

Data pro prohlizec -> http://havli-vga.ic.cz/resources/benchm ... pdate1.zip (staci pridat ke starsim datum a prepsat konfiguracni soubory) :)
havli
Příspěvky: 1277
Registrován: pát čer 22, 2007 11:17 pm
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Test novejsich grafik

Příspěvek od havli »

Tak po delsi dobe opet update...

otestovany:

GF6200TC
GF7300GS
R X700pro
R X1600XT
R X1650XT
R X1800XT
R X1800XT PE (lehce OC XT)

--------------- Vyse uvedene VGA zapujcij k otestovani orange, jeste jednou diky :wink:

a jeste par kousku z vlastnich zasob

GF6800GS
GF8500GT


Vsechny grafy a tabulky v prvnim prispevku zaktualizovany, fraps logy jsou zde:
http://havli-vga.ic.cz/resources/benchm ... k_VGA3.rar
havli
Příspěvky: 1277
Registrován: pát čer 22, 2007 11:17 pm
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Test novejsich grafik

Příspěvek od havli »

Po pul roce dalsi update. Od minule pribylo par namerenych karet... ale hlavne jsem konecne dodelal prohlizeci program. :) Soucasnou verzi 2.0 povazuju za finalni. Mozna jeste nejaky upravy budou, ale zatim neni nic takovyho v planu. Podrobny popis jsem napsal na PCT. Takze tady jen strucne. Frapsem se nameri klasicky prubeh a frametimes. Oba soubory se nactou a zpracuji. Klasicky prubeh se jen vykresli a spocitaji se min/max/avg fps. To neni zadna novinka, tohle program umel uz pred rokem. Ted jsem ale doplnil funkci na vykresleni histogramu a zobrazeni podrobneho prubehu fps. Oboje se pocita z frametimes.

Takhle vypada GF 7900 GS
Obrázek

a SLI
Obrázek

Na prvni pohled je videt masivni MS... Dulezita je svetle modra cara, ktera vyjadruje "realny fps". A tady je prave videt, ze v tomhle konkretnim pripade SLI sice skaluje temer 100%, ale diky MS je realna plynulost stejna, jako na single karte.

Tady je link na aktualni vysledky http://hw-museum.cz/data/Prubehy_fps_benchmark_VGA3.rar
Odpovědět