Stránka 2 z 5
Napsal: úte zář 14, 2010 4:33 pm
od ps47
Taskr píše:co by jste nám doporučili více pro kooperaci a kompy v konfiguraci Celeron 1,1 Ghz 256 MB a integrovaný grafiky za verzi.
multiplayer ma iba ss2.pre spomenute kompy postaci kolya tool (selectnut vsetko z
patching up a
getting mod ready,z bugfixes to co je treba [napr nocd urcite,multicore fix iba ak mas dvojjadro atp.kolya tool sa da hocikedy spustit znovu s moznostou pridat lubovolny fix,takze sa netreba bat ze sa musi vsetko spravit na prvy krat],
ddfix nechaj tak,
widescreen iba ak mas widescreen lcd) a adaob (vzhladom na konfiguraciu odporucim
0.2.9-s integrovanymi grafikami je nutne drzat sa mimo hires modov).po pouziti kolya toolu by malo stacit rozbalit adaob do folderu
DataPermanentMods (vsetko co je tam sa automaticky natiahne)..ak mas/mate problemy s anglictinou,pripominam ze slusnu cast hry som
prelozil do cechoslovenciny..to by malo stacit.a nezabudat ukladat pozicie aspon kazdych 15-20min,ss2 multiplayer sa k vyrazu 100% stabilita prilis nehlasi.
priznam sa ale ze tento proces este nemam vlastnorucne prebehnuty (ja som si to ponahadzoval manualne),asi si to skusim aby som si bol na 100% isty ze netrepem..pohravam sa z myslienkou ze by som komplet vypatchovany ss2 proste zbalil a vytiahol na googlovsky share (po vsetkych patchoch je hra totiz portable

,hmmm..
edit:
pssst. (download nuked-outdated).na plnu funkcnost je nutne z cdcka skopirovat animacky,viz hlavne readme.inak je to plne patchnute,fixnute a updatnute,staci si nadefinovat rozlisenie v cam.cfg (inak to pusti default,co som dal na 1024*768),a moze sa hrat.pozor,vzhladom na to ze to obsahuje vsetky graficke enhancementy je tato kompilacia nevhodna pre stare kompy..a teraz budem hnusny,heslo je ss2xxxxx,za xka dosadte ciselny kod ktory vas pusti z medsci do engineering cez tu nudzovu sachtu
pozn: napriek tomu ze instalacia sa spociatku tvari bezbolestne,trvalo mi hodnu chvilu kym som vsetko dokopal do takeho stavu v akom som to chcel mat.for je v tom ze hru treba
najprv iba patchnut/dat mod ready cez kolya tool,
potom nahodit hires mody do DataPermanentMods,a az potom nahodit bugfixy cez kolya tool.ak sa to nespravi v tomto poradi,niektore subory sa neprepisu spravne.a ddfix/widescreen sa neinstaluje cez kolya tool,ale manualne (cize stiahne sa standalone ddfix a nahodi sa,stiahne sa standalone darkwidescreen a nahodi sa),inak to robi bordel,kedze v kolya toole su starsie verzie..not really user friendly.
Napsal: stř zář 15, 2010 3:39 pm
od Taskr
Vřelé díky za vyčerpávající info i za ten google share

Jak přijdu z práce tak to zkusím. Nemáš ještě nějaký typ na multiplayer v cooperative modu? Je to takhle težký hrát? A jaký je vlastně max počet hráčů?
Napsal: stř zář 15, 2010 10:19 pm
od ps47
max pocet hracu je 4,co je ale sialenstvo,realne su dvaja az-az (teoreticky si este dokazem predstavit troch,ale aj to je overkill,budu si iba zavadzat)..obtiaznost je uzamknuta na hard,co je dobre.ad gameplay,je to fajn,pretoze sa mozes so spoluhracom doplnovat,aj ohladne zbrani aj ohladne schopnosti.cyber moduly su zdielane pre oboch (tzn ak jeden vezme 5,tak obaja dostanu 5),ale o ostatne itemy sa musite delit,co je niekedy o krk (typicky lekarnicky,tych je pre dvoch dost malo)..obcasna nestabilita tiez vie trocha otravit zivot (preto hovorim,ukladat pozicie casto),ale inak je to parada.
este jedna vec,friendly fire je pre vsetky projektilove zbrane permanentne zapnuty,takze sa treba velmi dobre dohodnut kto bude kam strielat ked sa objavi nepriatel-jedna antipersonel strela spoluhracovi zozadu do chrbta ho spolahlivo posle spinkat,armor nearmor..
edit:
tak tu je aj ta oldschoolova varianta pre tie tvoje integrovane grafiky.heslo je take iste..
Napsal: čtv zář 16, 2010 10:31 am
od orange
Tak to mi udělalo opravdu velkou radost a ušetřilo spoustu času. Díky za share! Včera jsem na ss2 testoval také 3Dstereo a částečně úspěšně. Funguje to, ale po chvíli hraní to padá, takže to zkusím i s touto mod verzí. Testoval jsem pouze s adaob+shtup+rebirth pod W98 na ATi Rage128GL. Driver VRCaddyPro (interlaced mod) a eDIM activator. Možná s iz3D pod XP v pageflip módu to pojede a to bude teprve hluboký zážitek

Napsal: čtv zář 16, 2010 11:30 pm
od ps47
ak tam mas adaob 0.3.0,tak ti to pravdepodobne zhadzuje on,aby si tomu zabranil,musis skopirovat lg.ini do c:\windows (subor je sucastou tej prvej kompilacie).divim sa ze to ta stara karta vobec utiahne,dark engine je pekne narocna mrcha ked donho vrazis predmety s kopou polygonov a hires textury.
Napsal: pát zář 17, 2010 11:51 am
od orange
Vcera jsem zkusil tu tvou verzi, ale rovnou pod XP (stale s Rage128GL 32MB) a fakt je ten, ze po spusteni pouze cerna obrazovka. Ta ma verze funguje OK, takze tam mas asi krome adaob,shtup,rebirth neco navic s cim si prave tahle stara karta neporadi. K tomu se mi zatim nepodarilo rozchodit 3Dstereo ani pod XP, lg.ini jsem sice do Windows zkopiroval, presne jak to mas napsane v !readme.txt, ale iz3D driver s touto hrou nereaguje, budu zkouset dal.
Urcite nemam v planu nejaky herni zazitek s touhle kartou, je to jen pro ucely testovani.
Napsal: pát zář 17, 2010 12:09 pm
od ps47
ak skusas tu hires verziu (SShock2_fullfix.7z) tak je to bez sance,ddfix je aktivny takze potrebujes win2000/xp a dx9 kompatibilnu grafiku.deaktivuj ddfix (cez ddfixgui),a snad sa to rozbehne.
ked som to daval dokopy,uz som proste neratal s tym ze by niekto realne provozoval nejaku kartu slabsiu ako r9550.
Napsal: čtv lis 11, 2010 8:36 pm
od ps47
enhanced kompilacia updatnuta,viz prvy post na tejto strane (SShock2_fullfix.7z).bugfix laserovej pistole,update ddfixu,pridana ta hires animacka a novy model pre psi amp.ak pouzivate hires verziu mojej kompilacie,odporucam redownload.ulozene pozicie su kompatibilne.
edit: znova update,novy ddfix,novy ss2 tool,odstranenych zopar prebytocnych suborov,updatnute readme.zasa,ak pouzivate hires verziu mojej kompilacie,odporucam redownload.ulozene pozicie su kompatibilne.
Napsal: pon lis 15, 2010 1:34 pm
od Ren
ps47> Chapu to spravne, ze je to uplne nejvic vysperkovana a opatchovana verze SS2 se vsi paradou, jaka muze dnes byt? Pises jeste neco o animacich z orig disku? Vsak vis, hledam takovou verzi, ktera mi nabidne co nejvernejsi zazitek (vuci originalu) s co nemodernejsi grafikou...
Napsal: pon lis 15, 2010 1:44 pm
od Bob van Sikorski
podle zkušeností řady mých spolužáků ti nejúžasnější zážitek z sshocku2 poskytne upgrade vlastního těla jistým množstvím hašiše

Napsal: pon lis 15, 2010 1:54 pm
od Ren
Indeed.

Napsal: pon lis 15, 2010 3:01 pm
od ps47
Ren píše:ps47> Chapu to spravne, ze je to uplne nejvic vysperkovana a opatchovana verze SS2 se vsi paradou, jaka muze dnes byt? Pises jeste neco o animacich z orig disku? Vsak vis, hledam takovou verzi, ktera mi nabidne co nejvernejsi zazitek (vuci originalu) s co nemodernejsi grafikou...
ano,presne to som chcel docielit ked som to daval dokopy..animacky niesu prilozene (s vynimkou jednej,ktora uz je v enhanced verzii),tzn,ak si ich tam nenahodis z vlastneho cd,tak ich tam proste nebudes mat (co nieje big deal anyway,jedine co ti bude realne chybat je outtro).
tiez by (ta kompilacia) mala byt velmi user-friendly,pokial nevychytas nejaku uplne obskurnu issue,tak jedine co musis urobit je rozbalit,nastavit rozlisenie v cam.cfg,zapnut FSAA v ovladacom paneli grafiky a ist na to.
ad requirements,staci akykolvek stroj ktory slusne utiahne winxp,ale odporucam dedikovanu vga aspon na urovni 128bit radeonu9550 (tj,full dx9).podporovane OS su win2000/xp/vista/win7,a linux cez wine.
edit: eeech,predsa sa mi tam presmykol jeden bug-momentalne kompilacia trpi Broken Use/Shoot Mode problemom (paradoxne sa tam presmykol
prave preto ze som sa mu snazil vyhnut

),viz
http://www.systemshock.org/index.php/topic,78.0.html
v skratke-po tom ako si nastavite vlastne controls si otvorte user2.bnd (rovno v adresari ss2),editnite ho (napr notepad2),najdite bind mouse prepiste prislusne riadky aby to vyzeralo takto:
Kód: Vybrat vše
bind mouse1 +drag_and_drop_mode
bind mouse2 frob_object_inv
opravena kompilacia bude uploadnuta za chvilku.
Napsal: pon lis 15, 2010 3:14 pm
od Bob van Sikorski
dík ps47, jsem rád, že je tu někdo, kdo se téhle hře věnuje.
Napsal: pon lis 15, 2010 3:52 pm
od ps47
no problem,ss2 je jedna z hier ktore si to urcite zasluzia-nieco ako
hracske kulturne dedicstvo
iba lutujem ze sam nedokazem prispiet kuskami kodu,takze jedine co mi zostava su taketo kompilacie-a nekonecne otravovanie developerov v style
heej chalani,ten fix je skvely,ale hento sa este nezobrazuje spravne..az sa divim ze este nemam na ttlg (a sbd) ban
ok,opraveny zip je online.
edit: kompilacia ma jeden known bug-po overcharged vystrele z laserovej pistole nasleduje parsekundovy "cooldown".pocas tohoto cooldownu neukladajte a nenahravajte hru! pistol sa stane nepouzitelnou.bug je reportnuty a na jeho odstraneni sa pracuje..
este jedna vec-co do (ne)legalnosti je tato kompilacia velmi na hrane,a ten google share je mysleny pre clenov fora.tzn,mimo fora linku nerozsirujte,please..zdielaniu samotnej kompilacie sa ale nebranim,ak si ju reuploadnete na vlastny sharovaci site.
Napsal: úte lis 16, 2010 7:51 pm
od Ren
Kdyz nebudu mit animace, o moc neprijdu??
Skok do historie..K warezu mam odpor uz od doby, kdy to slovo jeste snad ani neexistovalo, narozdil od veci same. Tehdy se predavaly CD obsahujici typicky 30-70 her, vzpominate? No a jediny zpusob, jak je tam dostat, bylo vykostit je o vse, pocinaje animacemi, pres hudbu az po atmosferu.

Protoze co zbyde, kdyz tohle vse hre vezmes? Jak ja nenavidel ty skupiny crackeru, co takhle prznily veledila te doby. Tyhle pofiderni verze, pokud se vubec daly nastartovat, obvykle hodily cloveka doprostred mise, bez uvodu, vysvetleni, bez pribehu, bez zabavy. Pamatujete? Nikdo mezi mymi vrstevniky bohuzel nemluvil anglicky vic, nez load/save/quit, takze jim to bylo povetsinou jedno, ale nechapal jsem, proc jim nechybi uzasne animace nebo melodie...Proto, kdyz rikam, ze chci zazitek co nejvernejsi originalu, myslim tim CO NEJVERNEJSI.
Napsal: úte lis 16, 2010 7:57 pm
od Bob van Sikorski
no moje první setkání se sshockem bylo ve formě 12 rar souborů na disketách. disketová verze o nic okleštěna nebyla, nicméně poté, co se mi dostalo jedno z prvních leve cD (někde ho ještě mám), na němž bylo demo cd verze sshocka, plně jsem souhlasil se spectorem, kterej řekl, že sshock měl vyjít až jako cd verze, že se fdd verzí okradl o většinu atmošky. já ten první level hrál furt dokola jak dement. asi jsem tehdy miloval terri brosius, aniž bych vůbec věděl, že se tak jmenuje

...
Napsal: úte lis 16, 2010 9:03 pm
od ps47
Ren píše:Pamatujete?
pamatame.preto je v readme poznamka ze pre plne fungovanie je nutne doplnit animacie-optimalne z vlastneho (originalneho) cd,ktore by kazdy mal povinne vlastnit
anyway,z tych animaciek ku story prispievaju ibe dve-prva (ta je prilozena v hires verzii),a posledna (ta tam chyba).ostatne su velmi,velmi podruzneho charakteru (logos,credits,shuttle landing/taking off).
Napsal: stř lis 17, 2010 1:12 pm
od Wolfik
trošku OT
překvapuje mě, že ze zpěvačky bostonské kapely se stala kvalitní herní zvukařka a designérka. Zkrátka pro hraní her nemusíte být nutně programátoři
Napsal: stř lis 17, 2010 2:52 pm
od Bob van Sikorski
vždyť pořadí mohlo být opačné, prostě je talentovaná (i eric s gregem) a jeslti měli jako první kapelu a až pak herní průmysl, nehraje roli. ostatně už zase hrajou v kapele ... the vivs

Napsal: stř lis 17, 2010 3:34 pm
od Wolfik
dají se někde sehnat alba Tribe?