Stránka 2 z 2

Napsal: pon lis 15, 2004 6:01 pm
od ps47
..momentalne mam fastvoodoo2 4.0xp,icd funguje (ale iba 505 alebo starsi,novsie robia bordel s texturami popr. nefunguju vubec),ale wicked mi hadze spominanu dobrotu pri akejkolvek hre (q1,mohaa,vyber si)..nastavenia v leinen tweakeri na to nemaju vplyv..
resp. skusim polozit otazku inak: slapal niekomu wicked pre voodoo2 pod xp?

edit: este sa vratim k tomu tearingu: na pctuningu som nasiel nadherny priklad:
Obrázek

..takto vyzera u mna extremny pripad tearingu (napr mohaa,glwolf),cast hier je ale skoro uplne v pohode (UT,deus ex,quake)

Napsal: úte lis 16, 2004 12:00 am
od no-X
Takys četl můj článek :-) Vždycky mi udělá radost, když mám zahraniční čtenáře :D

Dalo mi celkem dost práce, než jsem trefnej obrázek našel. Ale koukám, že PCT zas nejede, takže ho radši hodim i k nám :wink:

Obrázek

Napsal: stř lis 17, 2004 5:15 pm
od ps47
..ja si zas vzdy rad precitam qualitny clanok :wink:
mimochodom,oficialne potwrdene: wickedgl pre voodoo2 nefunguje pod xp.. :x
edit: zda sa ze toto je bug ovladacov fv2 3.5xp a 4.0xp,fv2 3.0xp by malo fungovat,vyskusam..

Napsal: úte pro 28, 2004 10:26 pm
od ps47
..dnesnu noc som sa dukladne pohral so vsetkymi moznymi voodoo2 drivermi a zistil som par zaujimavych faktov:

-ak opengl hra ide cez mesu alebo ICD,tj glide3x (sync buffer swaps vypnute)->hra ide v pohode,ale vidno tearing
-ak opengl hra ide cez mesu alebo ICD,tj glide3x (sync buffer swaps zapnute)->tearing zmizne,ale hra ma ohawny lag
-ak opengl hra ide cez minigl alebo wickedgl,tj glide2x (sync buffer swaps vypnute)->hra ide v pohode,tearing je jednoznacne mensi
-ak opengl hra ide cez minigl alebo wickedgl,tj glide2x (sync buffer swaps zapnute)->ziadny tearing,ziadny lag 8)

testovane s quake1,half life1 ;)
..fakt dufam ze koolsmoky coskoro vyriesi tu nekompatibilitu posledneho glide2x s wickedgl..