Stránka 2 z 3
Napsal: sob pro 03, 2005 9:45 pm
od ps47
..tak na to biele menu by mohol zabrat sw rescaling,co sa tyka toho erroru tak nemam sajnu.skus hru patchnut,alebo naopak nepatchnut.
mimochodom,toto je dukaz ze na voodoo5 by far cry isiel relativne v pohode,keby nemal taku nepriestrelnu detekciu grafickej karty

Napsal: sob pro 03, 2005 9:49 pm
od BOSS
toto je so software rescalingom

...ten obrazok v menu bol, ale uz nieje

mrkni sa do log suboru..tam sa nieco pise, ale ja sa v tom absolutne nevyznam

Napsal: sob pro 03, 2005 10:05 pm
od ghost
zväčši RAMku alebo Page File
Napsal: ned pro 04, 2005 12:37 am
od BOSS
skusil som aj wickedgl...menu vyzera cudne(bez pismenok) ale hra neide

Napsal: ned pro 04, 2005 1:09 am
od ghost
a čo vypisuje?
Napsal: ned pro 04, 2005 1:30 am
od BOSS
ghost píše:a čo vypisuje?
vyhodi tu istu tabulku

Napsal: ned pro 04, 2005 2:28 am
od ghost
a ten swap si skúšal zväčšiť na >1GB?
Napsal: ned pro 04, 2005 6:57 pm
od BOSS
neide ani s 1,2gb

Napsal: ned pro 04, 2005 9:24 pm
od ghost
možno je málo memory na grafike
skús to otestovať ma tomto

Napsal: ned pro 04, 2005 10:11 pm
od no-X
Myslím, že Mercury nemá efektivně víc paměti na textury, než jediná V2 12MB.
Napsal: ned pro 04, 2005 10:28 pm
od ghost
no-X píše:Myslím, že Mercury nemá efektivně víc paměti na textury, než jediná V2 12MB.
a to prečo?

Napsal: ned pro 04, 2005 10:30 pm
od no-X
Protože v paměti každého čipsetu jsou tytéž textury. Je to stejný jako u Voodoo 2 SLI - zvětší se ti frame buffer, ale paměť na textury zůstává stejná, není nijak sdílená.
Napsal: ned pro 04, 2005 10:35 pm
od ps47
okrem toho,mercury nezvysuje vykon,rychla je rovnako ako voodoo2 SLI (alebo jeden obsidian200sbi ak chces),jediny rozdiel je v tom ze to vie FSAA.styri karty,styri snimky,get it?

Napsal: ned pro 04, 2005 10:38 pm
od ghost
ahaaaa

Napsal: ned pro 04, 2005 11:56 pm
od BOSS
dik za vase info, ale radsej by som xcel nejake riesenie pre farcry

Napsal: pon pro 05, 2005 12:04 am
od ps47
..nova karta

Napsal: pon pro 05, 2005 1:07 am
od BOSS
ps47 píše:..nova karta

netreba..beha to aj na tej geforce 256

Napsal: pon pro 05, 2005 1:22 am
od ps47
aha,pravda.co je,upgradovalo sa?
Napsal: pon pro 05, 2005 1:25 am
od swarm
BOSS píše:ps47 píše:..nova karta

netreba..beha to aj na tej geforce 256

no vida...takze vyreseno a muzeme to tu locknout

Napsal: pon pro 05, 2005 1:47 am
od no-X
Žádná diskuze na 3Dfx fóru na téma "jak rozběhat..." nikdy nebude končit slovem GeForce. Jen aby bylo jasno
