Stránka 2 z 3

Napsal: úte zář 14, 2004 2:47 pm
od no-X
Jojo, krom Banshee (ale to je stejně nehratelný). Kdyby s ICD běhaly komprimovaný textury bez poškozenejch fontů, tak by byl ten rozdíl teprve vidět.

Napsal: čtv zář 23, 2004 11:32 am
od ps47
..prave som ziskal informaciu ze mesafx 6.2.0.1 my mala opravit tie poskodene fonty pod winxp 8) .testne to niekto?

Napsal: čtv zář 23, 2004 12:04 pm
od no-X
Heh. Já měl s messou FX fonty OK; poškozený jsem je měl jen s původním 3dfx ogl ;-)

Napsal: pon říj 11, 2004 11:51 am
od ps47
myslim ze kazdy pozna problem mesafx+punkbuster (ak je mesa v adresari ET,PB vas vykopne za cheating).riesenim je nacpat mesu do win/system(32) adresara namiesto original ms opengl32.dll,ale to je trochu krute (win sa obvykle netvari moc nadsene).asi mam riesenie,ale momentalne ET nemam nahodeny (z registru je sekana :roll: ,a na disku iba 250MB volne :? ),takze no-x or vykupitel,ak mate 5 min. skuste toto:

1)odstrante mesu z adresara ET
2)premenujte mesafx opengl32.dll na 3dfxvgl.dll a skopirujte do win/system(32) adresara
3)zisti ci ET bezi cez mesu

normalny wolfenstein to basti squele,ak by to fungovalo aj pre ET tak by optimalne riesenie bolo na svete :)

RE

Napsal: pon říj 11, 2004 11:56 am
od Vykupitel
Jo, tohle mi funguje.

Napsal: pon říj 11, 2004 11:57 am
od ps47
xp or 9x?

RE

Napsal: pon říj 11, 2004 12:11 pm
od Vykupitel
W2k

Napsal: pon říj 11, 2004 12:12 pm
od ps47
thanx 8)

btw:
ps47 (otazka) Zaslal: po říjen 11, 2004 9:51 am
vykupitel (odpoved) Zaslal: po říjen 11, 2004 9:56 am
ja som vravel ze to potrva len 5 min. :lol:

Napsal: sob říj 23, 2004 7:23 pm
od ps47
..takze po niekolkych pokusoch mam optimalne riesenie ET+MesaFX+Punkbuster problemu: mesu treba premenovat na 3dfxvgl.dll a sup s ni do systemoveho adresara spolu s glide3x,vytvorit zastupce ku ET.exe a do cieloveho boxu pridat +set r_gldriver 3dfxvgl (u mne to vyzera takto: "C:\Games\Wolf-ET\ET.exe" +set r_gldriver 3dfxvgl),a spustat ET cez tohto zastupcu.abrakadabra,slape to uplne nadherne.(a nemusim dodavat ze az budem mat r9800p+v2 SLI,na to aby som zvolil cez ktoru grafiku to pojede budu stacit dva zastupci,kazdy s prislusnym commandom 8) .)

Napsal: úte říj 26, 2004 9:05 pm
od ps47
..radeon stale neprisiel,takze som do novej masinky (athlon xp 3000,512 MB ram),nahodil voodoo3 2000 :twisted:.nahodil som aj ET a skusil som demo pctradar,ale na moje velke prekvapenie z toho vyliezlo len 12,5 FPS (medium nastavenia).. :?

Napsal: úte říj 26, 2004 9:48 pm
od no-X
Kdybych se měl vyjadřovat k enginu ET, tak by se to nedalo zveřejňovat před 22. hodinou :-). Momentálně si nedovedu vybavit něco, co by mělo horší poměr vizuální kvalita/hw nároky :roll: . Že vychází z QIII by se dalo překousnout, ale úpravy, který vedou k několikanásobému navýšení HW nároků, ale vizuální stránku nechají prakticky nedotčenou, je věc jiná.

Stačí podívat třeba na SS-SE, to je trochu jiná grafika :-)

Napsal: stř říj 27, 2004 2:38 pm
od ps47
..demo pctradar sice vyzera zle,ale ine mapky idu podstatne lepsie.dal som tam 800*600,vsetky detaily off/minimum,a zahrali sme si s brachom ET powered by 3dfx :twisted: (Kubovo ET Domecek :wink: ),plynule to nebolo,ale dalo sa..tak cca 20-40 FPS..

edit: s voodoo4 to slape podstatne lepsie (pctradar som neskusil a v4 je uz vonku z pc,takze presne FPS nemozem poskytnut),na low detail to fici krasne..

Napsal: sob říj 30, 2004 10:31 am
od lipo
Chtel jsem vyzkouset demo ale pokazdy kdyz se ho pokusim pustit tak to napise ze nemuze najit kniznici ui.mp.i386.so v /home/~/.et.... Jinak hrat me jde ale demo nepustim :(

RE

Napsal: sob říj 30, 2004 5:34 pm
od Vykupitel
No ten problem mam taky, je to rim,ze to demo je pro verzi 2.55 a ne pro 2.56. Me to hnije na hlasce o spatne skriptu. V linuxu jsou ty verze jinak, tak se nelekni.

Napsal: sob říj 30, 2004 7:58 pm
od lipo
skoda tak nemas nekde nejaky demo ktery bych mohl ozkouset a postnout vysledek aby bylo taky naky porovnani zatim je to tu samej win user vysledek :)

RE

Napsal: ned říj 31, 2004 9:10 pm
od Vykupitel
Nejaky nahraju a postnu ke stazeni, aby se to dalo otestovat a udelat nejake pekne srovnani.

Napsal: stř pro 01, 2004 10:10 pm
od ps47
..mno mal by som tu jednu malu finticku,ja osobne (kedze disponujem rDSL pripojenim-ale stava sa to aj dalsim,i ked nie v takej pozehnanej miere) som mal VELMI casto nasledujuci problem: ET si po skonceni hry a navrate do desktopu hocikedy vytvoril subor profile.pid,a pokial je tento subor pritomny pri nasledujucom spusteni hry,ET sa nastartuje v safemode=nastavovat vsetky graphic options nanovo..poriadna otrava.
*.bat subor s nasledujucim obsahom to ale riesi natrvalo :wink:

Kód: Vybrat vše

del etmain\profiles\yourname\profile.pid 
del shrubet\profiles\yourname\profile.pid 
del etpro\profiles\yourname\profile.pid 

et.exe %*

Re: RE

Napsal: ned led 23, 2005 9:32 pm
od Ufon
Vykupitel píše:No ten problem mam taky, je to rim,ze to demo je pro verzi 2.55 a ne pro 2.56. Me to hnije na hlasce o spatne skriptu. V linuxu jsou ty verze jinak, tak se nelekni.
staci priponu toho souboru s demem prejmenovat z ...82 na ...83 a uz to jede i s 2.56 (mluvim ted o Windows)

to demo sice neni nejhezci, ale narozdil od vetsiny pro tu hru udelanych docela hodne meri prave grafiky a ne CPU. kdyz jsem ho tvoril, tak jsem udelal asi 20 ruznych timedem a zkousel, jak to skaluje pri taktovani CPU, jak pri taktovani core/mem a jak pri zmene rozliseni. tohle i kdyz vizualne ne nejhezci demo, fakt nejlip odrazi grafiky

abych mimo kecu pridal neco zajimaveho (3Dfx only fans prominou), tak vysledky (XP 3200+, DDR 400 CL2, 1024x768, high detail, trilinear, pctradar):

Matrox Millenium P750 @ 250/500 MHz: 18,8 fps

Matrox Millenium P750 @ 325/650 MHz: 23,6 fps

Napsal: úte kvě 24, 2005 5:42 pm
od ps47
..tak som po dlhsom case zas nahodil ET na pc s voodoo5,a trocha som otestil opengl drivery pre 3dfx (ICD,Wickedgl,Mesafx).pouzil som vlastne timedemo.vysledok ma celkom prekvapil-mesafx ma sice najlepsi obraz,ale wickedgl je o 10% rychlejsi,co uz nieje zanedbatelne.ICD je rychlejsie este o dalsie 1%,ale s grafickymi bugmi (blikajuce stiny)..podrobnejsie testy onedlho :wink:

Napsal: úte kvě 24, 2005 10:04 pm
od ps47
takze.mam tu vysledky..cielom bolo ziskat co najvyssie FPS,podmienky boli: 1024*768 res.(800*600 na 17' monitore je humus),prijatelna kvalita (napr 16bit textury su strasny humus).
PC: athlon1400,voodoo5 5500AGP,win98se,1.04.01 driver,wickedgl 3.02 "abandonware".moje vlastne timedemo,pri mojom optimalnom nastaveni to davalo 43 FPS.moje optimalne nastavenie vyzera takto:

[img]http://www.inc_exe.szm.sk/et.jpg[/img]


resolution-nizsie samozrejme prida FPS,ale je to ee.
color depth-16bit je 5FPS rychlejsia ako 32bit,a rozdiel v grafike je minimalny.
fullscreen-no comment
geometric detail-kazdy stupen naviac uberie asi jeden FPS.
texture detail-rozdiel medzi high a medium je asi 3FPS,rozdiel medzi medium a low dalsie 2FPS.low ale uz nieje akceptovatelne z hladiska kvality.na high to je slabota (take divne zaskuby)
texture quality-16bit prida 1FPS,ale pripravte sa na poriadny humus.neodporucam.
texture filter-oops.zabudol som otestit :oops:
detail textures-off prida 1FPS
depth buffer-ziadna zmena FPS (edit: OPRAVA! 16 bit je RYCHLEJSI!)
compress textures-yes prida asi 1FPS
sync every frame-netestoval som.u mna vzdy off
dynamic lights-zda sa ze na FPS nema vplyv,co sa mi zda cudne,preto radsej off

vysledkom by mal byt ET kt slusne vyzera a FPS leze kousek pod 25 len zriedka,cize plna hratelnost (aj ked perfektne to samozrejme nieje :roll: )..