Stránka 2 z 3
Napsal: úte zář 14, 2004 2:47 pm
od no-X
Jojo, krom Banshee (ale to je stejně nehratelný). Kdyby s ICD běhaly komprimovaný textury bez poškozenejch fontů, tak by byl ten rozdíl teprve vidět.
Napsal: čtv zář 23, 2004 11:32 am
od ps47
..prave som ziskal informaciu ze mesafx 6.2.0.1 my mala opravit tie poskodene fonty pod winxp 8) .testne to niekto?
Napsal: čtv zář 23, 2004 12:04 pm
od no-X
Heh. Já měl s messou FX fonty OK; poškozený jsem je měl jen s původním 3dfx ogl

Napsal: pon říj 11, 2004 11:51 am
od ps47
myslim ze kazdy pozna problem mesafx+punkbuster (ak je mesa v adresari ET,PB vas vykopne za cheating).riesenim je nacpat mesu do win/system(32) adresara namiesto original ms opengl32.dll,ale to je trochu krute (win sa obvykle netvari moc nadsene).asi mam riesenie,ale momentalne ET nemam nahodeny (z registru je sekana

,a na disku iba 250MB volne

),takze no-x or vykupitel,ak mate 5 min. skuste toto:
1)odstrante mesu z adresara ET
2)premenujte mesafx opengl32.dll na 3dfxvgl.dll a skopirujte do win/system(32) adresara
3)zisti ci ET bezi cez mesu
normalny wolfenstein to basti squele,ak by to fungovalo aj pre ET tak by optimalne riesenie bolo na svete

RE
Napsal: pon říj 11, 2004 11:56 am
od Vykupitel
Jo, tohle mi funguje.
Napsal: pon říj 11, 2004 11:57 am
od ps47
xp or 9x?
RE
Napsal: pon říj 11, 2004 12:11 pm
od Vykupitel
W2k
Napsal: pon říj 11, 2004 12:12 pm
od ps47
thanx 8)
btw:
ps47 (otazka) Zaslal: po říjen 11, 2004 9:51 am
vykupitel (odpoved) Zaslal: po říjen 11, 2004 9:56 am
ja som vravel ze to potrva len 5 min.

Napsal: sob říj 23, 2004 7:23 pm
od ps47
..takze po niekolkych pokusoch mam optimalne riesenie ET+MesaFX+Punkbuster problemu: mesu treba premenovat na 3dfxvgl.dll a sup s ni do systemoveho adresara spolu s glide3x,vytvorit zastupce ku ET.exe a do cieloveho boxu pridat +set r_gldriver 3dfxvgl (u mne to vyzera takto: "C:\Games\Wolf-ET\ET.exe" +set r_gldriver 3dfxvgl),a spustat ET cez tohto zastupcu.abrakadabra,slape to uplne nadherne.(a nemusim dodavat ze az budem mat r9800p+v2 SLI,na to aby som zvolil cez ktoru grafiku to pojede budu stacit dva zastupci,kazdy s prislusnym commandom 8) .)
Napsal: úte říj 26, 2004 9:05 pm
od ps47
..radeon stale neprisiel,takze som do novej masinky (athlon xp 3000,512 MB ram),nahodil voodoo3 2000

.nahodil som aj ET a skusil som demo pctradar,ale na moje velke prekvapenie z toho vyliezlo len 12,5 FPS (medium nastavenia)..

Napsal: úte říj 26, 2004 9:48 pm
od no-X
Kdybych se měl vyjadřovat k enginu ET, tak by se to nedalo zveřejňovat před 22. hodinou

. Momentálně si nedovedu vybavit něco, co by mělo horší poměr vizuální kvalita/hw nároky

. Že vychází z QIII by se dalo překousnout, ale úpravy, který vedou k několikanásobému navýšení HW nároků, ale vizuální stránku nechají prakticky nedotčenou, je věc jiná.
Stačí podívat třeba na SS-SE, to je trochu jiná grafika

Napsal: stř říj 27, 2004 2:38 pm
od ps47
..demo pctradar sice vyzera zle,ale ine mapky idu podstatne lepsie.dal som tam 800*600,vsetky detaily off/minimum,a zahrali sme si s brachom
ET powered by 3dfx 
(Kubovo ET Domecek

),plynule to nebolo,ale dalo sa..tak cca 20-40 FPS..
edit: s voodoo4 to slape podstatne lepsie (pctradar som neskusil a v4 je uz vonku z pc,takze presne FPS nemozem poskytnut),na low detail to fici krasne..
Napsal: sob říj 30, 2004 10:31 am
od lipo
Chtel jsem vyzkouset demo ale pokazdy kdyz se ho pokusim pustit tak to napise ze nemuze najit kniznici ui.mp.i386.so v /home/~/.et.... Jinak hrat me jde ale demo nepustim

RE
Napsal: sob říj 30, 2004 5:34 pm
od Vykupitel
No ten problem mam taky, je to rim,ze to demo je pro verzi 2.55 a ne pro 2.56. Me to hnije na hlasce o spatne skriptu. V linuxu jsou ty verze jinak, tak se nelekni.
Napsal: sob říj 30, 2004 7:58 pm
od lipo
skoda tak nemas nekde nejaky demo ktery bych mohl ozkouset a postnout vysledek aby bylo taky naky porovnani zatim je to tu samej win user vysledek

RE
Napsal: ned říj 31, 2004 9:10 pm
od Vykupitel
Nejaky nahraju a postnu ke stazeni, aby se to dalo otestovat a udelat nejake pekne srovnani.
Napsal: stř pro 01, 2004 10:10 pm
od ps47
..mno mal by som tu jednu malu finticku,ja osobne (kedze disponujem rDSL pripojenim-ale stava sa to aj dalsim,i ked nie v takej pozehnanej miere) som mal VELMI casto nasledujuci problem: ET si po skonceni hry a navrate do desktopu hocikedy vytvoril subor
profile.pid,a pokial je tento subor pritomny pri nasledujucom spusteni hry,ET sa nastartuje v safemode=nastavovat vsetky graphic options nanovo..poriadna otrava.
*.bat subor s nasledujucim obsahom to ale riesi natrvalo
Kód: Vybrat vše
del etmain\profiles\yourname\profile.pid
del shrubet\profiles\yourname\profile.pid
del etpro\profiles\yourname\profile.pid
et.exe %*
Re: RE
Napsal: ned led 23, 2005 9:32 pm
od Ufon
Vykupitel píše:No ten problem mam taky, je to rim,ze to demo je pro verzi 2.55 a ne pro 2.56. Me to hnije na hlasce o spatne skriptu. V linuxu jsou ty verze jinak, tak se nelekni.
staci priponu toho souboru s demem prejmenovat z ...82 na ...83 a uz to jede i s 2.56 (mluvim ted o Windows)
to demo sice neni nejhezci, ale narozdil od vetsiny pro tu hru udelanych docela hodne meri prave grafiky a ne CPU. kdyz jsem ho tvoril, tak jsem udelal asi 20 ruznych timedem a zkousel, jak to skaluje pri taktovani CPU, jak pri taktovani core/mem a jak pri zmene rozliseni. tohle i kdyz vizualne ne nejhezci demo, fakt nejlip odrazi grafiky
abych mimo kecu pridal neco zajimaveho (3Dfx only fans prominou), tak vysledky (XP 3200+, DDR 400 CL2, 1024x768, high detail, trilinear, pctradar):
Matrox Millenium P750 @ 250/500 MHz: 18,8 fps
Matrox Millenium P750 @ 325/650 MHz: 23,6 fps
Napsal: úte kvě 24, 2005 5:42 pm
od ps47
..tak som po dlhsom case zas nahodil ET na pc s voodoo5,a trocha som otestil opengl drivery pre 3dfx (ICD,Wickedgl,Mesafx).pouzil som vlastne timedemo.vysledok ma celkom prekvapil-mesafx ma sice najlepsi obraz,ale wickedgl je o 10% rychlejsi,co uz nieje zanedbatelne.ICD je rychlejsie este o dalsie 1%,ale s grafickymi bugmi (blikajuce stiny)..podrobnejsie testy onedlho

Napsal: úte kvě 24, 2005 10:04 pm
od ps47
takze.mam tu vysledky..cielom bolo ziskat co najvyssie FPS,podmienky boli: 1024*768 res.(800*600 na 17' monitore je humus),prijatelna kvalita (napr 16bit textury su strasny humus).
PC: athlon1400,voodoo5 5500AGP,win98se,1.04.01 driver,wickedgl 3.02 "abandonware".moje vlastne timedemo,pri mojom optimalnom nastaveni to davalo 43 FPS.moje optimalne nastavenie vyzera takto:
[img]http://www.inc_exe.szm.sk/et.jpg[/img]
resolution-nizsie samozrejme prida FPS,ale je to ee.
color depth-16bit je 5FPS rychlejsia ako 32bit,a rozdiel v grafike je minimalny.
fullscreen-no comment
geometric detail-kazdy stupen naviac uberie asi jeden FPS.
texture detail-rozdiel medzi high a medium je asi 3FPS,rozdiel medzi medium a low dalsie 2FPS.low ale uz nieje akceptovatelne z hladiska kvality.na high to je slabota (take divne zaskuby)
texture quality-16bit prida 1FPS,ale pripravte sa na poriadny humus.neodporucam.
texture filter-oops.zabudol som otestit
detail textures-off prida 1FPS
depth buffer-ziadna zmena FPS (edit: OPRAVA! 16 bit je RYCHLEJSI!)
compress textures-yes prida asi 1FPS
sync every frame-netestoval som.u mna vzdy off
dynamic lights-zda sa ze na FPS nema vplyv,co sa mi zda cudne,preto radsej off
vysledkom by mal byt ET kt slusne vyzera a FPS leze kousek pod 25 len zriedka,cize plna hratelnost (aj ked perfektne to samozrejme nieje

)..