Stránka 2 z 20
Napsal: úte čer 06, 2006 5:57 pm
od no-X
Napsal: úte čer 06, 2006 6:23 pm
od Oblak
ps47 - proč si fotíš ruku před monitorem??:)
Napsal: úte čer 06, 2006 6:37 pm
od tyler
Hmmm.... engineering deck, mala (tusim ze dvoupatrova - zebrik + ochoz) ctvercova mistnost se security station ???
(ale takovej znalec nebudu
)
Napsal: úte čer 06, 2006 7:46 pm
od ps47
..ak sa pytas kde bol ten screeshot spraveny,tak je to taka mala trojpodlazna sachta na zaciatku engineering decku (hned pri hlavnom vytahu),pokial sa dobre pametam tak je tam mrtvolka s cyber modulmi,jedna modra opicka,par armor piercing nabojov,a uz spomenuty security panel.
na hry mam brutalnu pamet
Napsal: úte čer 06, 2006 7:52 pm
od Bob van Sikorski
Napsal: čtv čer 08, 2006 5:15 am
od ps47
..tak som trocha pokecal s jednym z developerov winrotta,a posledna verzia (2.24) zrazu bezi pod win98
.
click.uvidime ci prislusny fix dostanem aj do opengl verzie
edit: faster than ever
.takze win9x kompatibilnu verziu opengl winrotta stahujte
tu (len exe,na spustenie su este potrebne dva
extra baliky,plus vsetky tri subory darkwar.* a este remote1.rts,najdete ich v tom starsom baleni ktore som
uz uploadol).zatial untested (musim sa dostat domov
)..
edit2: este prihodim par screenshotov z tej nedokoncenej opengl verzie shocka1 (produkcia screenshotov je to jedine na co sa to da pouzit),nech vsetci vidia co sme tu mohli drvit
engine je uplne hotovy,stacilo implementovat AI a interakciu s prostredim a bolo by to hotove..neviem preco to nechali tak
Napsal: čtv čer 08, 2006 7:04 am
od wizzy
Toho shocka je škoda
Napsal: čtv čer 08, 2006 7:57 am
od Bob van Sikorski
wizzy píše:Toho shocka je škoda
VELKA skoda ... nicmene posledni level v sshocku2 imho krasne ukazal, ze to jde
Napsal: sob čer 10, 2006 7:23 pm
od ps47
..ako som povedal,
je to v plane.ale ja by som uprednostnil
pure ss1 pred
total conversion.mam rad opengl porty,ale musia sa co najviac drzat originalu (tj hires/opengl ano,ale napr 3d modely eee,to je uz moc,kazi to zazitok z hry)
edit:
CCP screenshots.
Napsal: sob čer 10, 2006 10:40 pm
od wolf00
Napsal: sob čer 10, 2006 10:49 pm
od ps47
taketo nieco nieje podla mojho vkusu
Napsal: sob čer 10, 2006 10:56 pm
od wolf00
ja ti to taky nenutim treba se to nekomu tady bude libit
Napsal: ned čer 11, 2006 12:54 am
od Bob van Sikorski
wolf00 píše:ja ti to taky nenutim treba se to nekomu tady bude libit
no me osobne to pripada od pohledu zajimave, pokud se to podari nekdy dotahnout do konce, tak to jiste pomrknu. i kdyz ... puvodni quake je proste jen jeden (DOS, 320x240
)
Napsal: ned čer 11, 2006 3:52 pm
od ps47
..jj,quake je iba jeden (800*600,voodoo2 3dfx minigl)
Napsal: ned čer 11, 2006 4:04 pm
od Bob van Sikorski
samozrejme ze na voodoo2 je to jine kafe. nicmene ja ho poprve mastil na 486DX4/120MHz, 8MB MB RAM a 1MB PCI Trident 9440. Tam to samozrejme slo s odrenyma usima ve VGA rozlisenich
Napsal: ned čer 11, 2006 4:08 pm
od ps47
..no ja som ho prvy krat hral ako shareware (original na 6 disketach,stale ho mam
) na 486dx2 50 (musel som si kupit dalsie 4MB ram aby sa to spustilo)
Napsal: pon čer 12, 2006 1:18 pm
od wolf00
vysel nam marines of u.a.c verze 1.1 ke stazeni zde enjoy
http://www.doomworld.com/idgames/index.php?id=14439
Napsal: čtv čer 22, 2006 1:32 pm
od ps47
Napsal: čtv čer 22, 2006 1:43 pm
od wizzy
Ty jo a ty s tím přijdeš, když mám starou (ale CD) verzi rozehranou v sedmym levelu na staré dosové mašince... No zkusím zkopnout savka, třeba to půjde
edit: Tak mi to nejde ani spustit
Černá obrazovka a šlus.
Napsal: čtv čer 22, 2006 2:04 pm
od ps47
skusim aj ja.mozno treba pockat na dalsiu verziu