Stránka 2 z 2
Napsal: úte dub 04, 2006 7:52 pm
od no-X
V čem testuješ stabilitu?
Napsal: úte dub 04, 2006 7:54 pm
od shimmy
CS-ko ide stabilne

Napsal: úte dub 04, 2006 8:05 pm
od no-X
To ale není zrovna ideální zátěžový test. Doporučuju UT na plný detaily pod glidem. Spustit nějaký level, ale neodstartovat hru a jen tak "volně poletovat" po mapě a hledat artefakty. To se mi na testování V3 osvědčilo nejlíp.
Napsal: čtv dub 06, 2006 9:21 am
od -HoNY-
shimmy píše:No to ste dost slabi v tom tuningu...
Ja mam taktnutu 2000-ku na 193,1MHz...
a 3000-ku na 230,88MHz...

3000ka by sla aj dalej, len uz to neumoznuje ovladac...

modni si BIOS normalne si nastav 235...240...245...
proste vyrabej BIOSy po 5MHz skocich, strop najdes

Napsal: čtv dub 06, 2006 1:07 pm
od Taskr
a 3000-ku na 230,88MHz...

Tak tomu říkám brutální Tuning. Jak jsi se na to dostal? Já na moji Voodoo3 3500 jedu stabilně (samozdřejmě s velkým větrákem na GPU a pasivně chlazenýma paměťma) na 215 Mhz. Ale víš už bych se bál jít.
Čoveče neblbni, vždyť budeš mít skoro stajný Fillrate jako 4 pipelinová GeForce 256, o MX nemluvě. To si musí celkem solidně ta tvoje Voodoo3 dávat ty MXka co?
Napsal: čtv dub 06, 2006 2:02 pm
od no-X
taskr: fillrate?
pipelines * tmus * frekvence = fillrate
1 * 2 * 230 = 460MTxl/s (Voodoo 3)
Napsal: čtv dub 06, 2006 11:09 pm
od Taskr
No, vždyť jo, ta jeho Voodoo3 má 460 MTxl/s a 230 MPxl/s.
GeForce 256 má 480 MTxl/s, což je jen o 20 MTxl/s více. Takže v Multitexturových hrách je na tom ta GeForce jen nepatrně lépe.
No a MX má 2 pipky a na každý 2 texturovací jednotky. To jest 2x2x175, či na kolika je taktovaná. Takže samozdřejmě co se týče fillrate je na tom MX lépe, ale v reálných hrách už bych si tak jistej nebyl.
Napsal: pát dub 07, 2006 1:03 am
od shimmy
No pustil som sa do inych benchmarkov ako CS...
Zatial toto, ale idem dalej:
220,14MHz stabilne... Fillrate (multi-texturing): 438.8 (standard bench 3dmark 2001 na 800x600)
za stabilnu som povazoval, ak presla 3dmarkom...

nikdy predtym som nebenchmarkoval... takze je realnych 1296bodov?
mne sa zda malo, ale vazne nevjem...
na 225MHz uz zamrzne po par minutach, ale vetrak je len tak pri karte a nie je pripevneny (ramky dokonca bez extra chladenia)...
medzi 220 a 225 som neskusal...
ale ja to proste chcem prelomit
ked som sem uz raz napisal 230, tak to musi byt...
a inak... je mozne?, ze ramky su 5,5, ale predsalen na 5ku casovane?
bo mam tu dve karty, a iba na tejto je na zadnej strane vedla datumu vyroby (5199) akasi peciatka: T:5 ...

lebo inak tie cipy vyzeraju uplne rovnako...
no sak uvidite, ak si karty pofotim a poprosim no-x-a, aby dal fotky na jeho stranku,a zalozil mi zbierku

asi tu budem casto s blbymi otazkami...

Napsal: pát dub 07, 2006 5:30 am
od swarm
Já měl s Voodoo3 2000 PCI SGR v 3Dmarku2001 1800 bodů na AthlonXP 1800+, 512MB RAM.
Napsal: pát dub 07, 2006 8:09 am
od no-X
shimmy píše:No pustil som sa do inych benchmarkov ako CS...
Zatial toto, ale idem dalej:
220,14MHz stabilne... Fillrate (multi-texturing): 438.8 (standard bench 3dmark 2001 na 800x600)
za stabilnu som povazoval, ak presla 3dmarkom...

Podstatný je, aby v obraze nebyly artefakty

V3 2000 na 200MHz
Napsal: pát dub 07, 2006 12:34 pm
od Weber
To shimmy:
(1296 bodů) jestli je to 3DMark 2001SE, tak je to podezřele málo - nemáš vyšší rozlišení?. Já mám: při 200 MHz (viz OC rekordy)
3DMarky: 1999 - 8576;
2001SE - 2602 W98SE,
- 2532 WXP; Fill Rate (multi texturing) - 419 Mtexels/s
(single texturing) - 227 Mtexels/s
Ten Tvůj multi texturing 438,8 odpovídá.
Pozn. 3DMark 2001SE Build 330 je default: 1024 x 768 x 16bit
Wizmark 3.0 - 315 707 W98SE,
- 236 400 WXP;
Open GL Stars050 - 76,42 fps (800x600);
Unreal 1 high timedemo 1 1024x768 - 82,7 fps.
stabilně jede už 2,5 roku na 200MHz
Napsal: pát dub 07, 2006 12:41 pm
od shimmy
223,72MHz (zatial)
Fillrate:Single: 235,5
Multi: 445,7
artefakty: ee
Takze ide sa primontovat vetrak a pasivy na ramky
ozvem sa ak to bude...
Napsal: pát dub 07, 2006 12:51 pm
od -HoNY-
shimmy píše:223,72MHz (zatial)
Fillrate:Single: 235,5
Multi: 445,7
artefakty: ee
Takze ide sa primontovat vetrak a pasivy na ramky
ozvem sa ak to bude...
pokud pameti nehreji, nema je smysl chladit, zhorsi jim casovani a mozna da pak karta vic

Re: V3 2000 na 200MHz
Napsal: pát dub 07, 2006 12:54 pm
od shimmy
Weber píše:To shimmy:
(1296 bodů) jestli je to 3DMark 2001SE, tak je to podezřele málo
2001... asi nonSE... som v XP... zda sa mi ze ma brzdi Duron 800ka (?je to mozneee?)... proste hocijako mozem menit frekvenciu, FPS-ka mi ostavaju rovnake...

RE
Napsal: pát dub 07, 2006 12:56 pm
od Vykupitel
Ne, to bude tema WXP, na NT jadrech maji Voodoo mensi vykon v 3Dmarcich obecne. CPU to samo ovlivnuje taky,ale hledal bych to spis ve woknech.
Napsal: pát dub 07, 2006 1:06 pm
od shimmy
-HoNY- píše:pokud pameti nehreji, nema je smysl chladit, zhorsi jim casovani a mozna da pak karta vic

no praveze sa hreju... sak preto zamrzava...

kua bol by som zvedavy, co by vydrzalo to jadro s DDR ramkami...
very well done jadro...
Napsal: pát dub 07, 2006 1:10 pm
od Weber
Já bych se přikláněl k tomu, že to brzdí Duron. Rozdíl u mojí V3 v 3Dmarku 2001 jak píšu výše W98 vs WXP je 70 bodů.
Někdy mi při zapnutí PC naskočí frekvence jen 1100Mhz, tak až se tak stane, zkusim 3Mark a postnu výsledek.
Napsal: pon kvě 29, 2006 7:31 pm
od Valen
Čaute hoši potreboval by som poradit vlastním V3 3000 6ns Hyundai sdram zaujmalo by ma koľko teoreticky by mohla dat na pamätiach najviac sice pamate dost peču dal som tam nane pasiv ale chcem vyskúšať max hranicu kolko by ste odporučali
Napsal: pon kvě 29, 2006 7:40 pm
od scot666
Musíš to otestit sám Mhz po Mhz. Ty paměti jsou stavěné na 166MHz, ale můžou dát (a obvykle dají) mnohem více. Riziko zničení karty běžným přetaktováním je mizivé.