Stránka 2 z 4

Napsal: úte úno 13, 2007 11:23 am
od ps47
..A44,zatial ziadne blizsie info.

Napsal: úte bře 06, 2007 9:25 pm
od ps47
A45,ditto :lol:

Napsal: sob dub 14, 2007 8:12 pm
od ps47
A46,uvidime co nam SFFT navaril tentokrat (musim dat dokopy testovaciu masinku,vala sa mi tu duron 1000,uvidime co z toho vysekam)..

Napsal: pát kvě 11, 2007 6:14 pm
od ps47
pozor,A43-A46 obsahuju neprijemny bug-vela opengl/glide hier proste nefunguje (vyskusane na voodoo3,este sa chystam otestovat aj VSA-100,ale predpokladam ze vysledok bude identicky).zaujimave je ze nezalezi na tom aky glide/opengl sa pouzije (tj opravny balicek pre SFFT driver tentokrat nepomoze),zda sa ze chyba je niekde v inf/ini.kym sa to cele nedoriesi (SFFT uz bol informovany),odporucam pouzivat A42,ktora spomenutym problemom netrpi..

Napsal: pát kvě 11, 2007 9:49 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Divný, nemohl jsem s tim rozjet UT pod glide, jinak openGL mi všude šlo a jinou glide hru nehraju, a už jsem si zvyknul glidy rovnou nahrazovat svojema a vždy zátuh tentokrát, jedinej kterej tam fungoval byl ten co k tomu SFFT dodává, a fungoval dobře. Ale jak řikam, je to jen jedna hra.

Napsal: úte kvě 29, 2007 7:25 pm
od ps47
A47,konecne je opraveny ten opengl/glide bug :D

Napsal: stř kvě 30, 2007 3:46 am
od Ren
ps47> Myslis, ze delam neco spatne, ze me SFFT prehlizi, jako kdybych neexistoval?

Napsal: stř kvě 30, 2007 10:33 am
od ps47
ne.developeri toto proste obcas robia-jednoducho neodpovedaju na vecsinu otazok (dborca bol na tom podobne,vypacit z neho odpoved na jednoduchu otazku boli vecsinou galeje.vynimka bol raziel,ten na moje bugreporty reagoval takmer okamzite a este mi s odpovedou zvykol poslat aj poslednu betu evolution driveru :) )..dalsia moznost je ze proste netusi co po nom chces,vsetci sme len ludia.. :roll:

Napsal: stř kvě 30, 2007 12:13 pm
od Ren
No, zas tak nesrozumitelne jsem to myslim nenapsal, takze asi ten prvni pripad. Vem to cert.

Napsal: stř kvě 30, 2007 12:31 pm
od ps47
mal som skorej na mysli ze netusi ako by ten problem fixol.

Napsal: čtv kvě 31, 2007 11:50 am
od ps47
..ok,na A47 nefunguje FSAA pod d3d,takze zatial sa odporucanie nemeni,A42 az kym sa to nefixne..

Napsal: úte srp 21, 2007 12:28 pm
od ps47
A48,novinka su SFFT tools:

Obrázek

Napsal: sob říj 20, 2007 11:22 pm
od ps47
po dlhsej dobe je tu A49 :)

Napsal: ned říj 28, 2007 2:35 pm
od ps47
v tesnom zavese prichadza A50,viacero novsich hier sa rozbehlo (napr battle for middle earth,sid meiers pirates),ale zda sa ze stabilita este nieje uplne to prave orechove..

Napsal: čtv lis 08, 2007 4:40 pm
od ps47
A51,vraj pomerne nestabilny,takze asi radsej pockat na dalsi release..

Napsal: sob lis 24, 2007 9:32 pm
od ps47
A52,snad prinesie nejaky improvement..na buduci tyzden by som mal mat hotove testovacie prkno,mam v plane to poriadne poopekat..

Napsal: pon pro 17, 2007 12:17 am
od ps47
dnes vysiel A53,zajtra vecer bude online planovany test (skoro) vsetkeho od A30 po A53,tak som zvedavy ako to bude vyzerat.

co sa bude testovat:

-unreal tournament (zda sa ze posledne releasy maju zasa problemy s glide)
-quake3 arena (3dfx icd,tu by problemy byt nemali,ale istota je istota)
-IGI2 (hra citliva na korektnu implementaciu TC,ak nieco nieje spravne tak sa vsetko rozohra duhovymi farbami)
-dungeon keeper2 (extremne citliva na spravne d3d,ak je nieco v neporiadku,tak to pada jedna radost)
-age of mythology,pre d3d8 (vyzaduje full dx8 compliant driver,ak ho nedostane tak je grafika jeden bordel)
-FF8 (alpha textures)
-FSAA (ako vieme posledne releasy maju problem s jeho aktivaciou/deaktivaciou)

23 releasov na otestovanie,na kazdy jeden instal+restart,predtym clean instal xp,test 5 hier na kazdom ovladaci,mmm,myslim ze ked skoncim tak sa mi o modrej bootovacej obrazovke (pevne dufam ze nie o modrej smrtnej obrazovke) bude snivat dalsie styri nocne sichty.


edit: pojde sa od A35+,34 a nizsie este trpia colour palette bugom.

edit2: preliezol som thread na 3dfxzone a vytiahol som odtial nasledujuce info (cast z toho su moje vlastne testy,cast nie,v kazdom pripade mi to usetri kopu casu :) ):

8| -FF7 alpha texture bug
A36-
8| -FF7 alpha texture bug
A38-
A39-beginning of missing opengl/glide reg entries?
A40-
A41-last driver with alpha texture probs? need to test
A42-seems like the last driver with no problems (FSAA),dk2 has problems,alpha texture bug 100% gone
8| A43-busted glide/opengl
8| A44-busted glide/opengl
8| A45-reported unstable,busted glide/opengl
8| A46-reported unstable,busted glide/opengl
A47-busted FSAA (maybe all the way up to A53?),dk2 fixed
A48-seems good
A49-reported unstable
A50-
A51-looks interesting
8| A52-buggy,videos load slow,shock2 flickers
A53-

vseko co je oznacene ako 8| nebudem ani testovat,driver ktory ma rozhasene alpha textury alebo glide/opengl nema zmysel (tzn ako prve sa testne A41,ak bude mat problem s alpha texturami vsetko co je starsie sa skrta,juchu :lol: ).takisto skrtam A43-A46,tam proste nefunguje glide/opengl..uvidime ako bude vyzerat ten zvysok (som zvedavy ci napr najdem ovladac kde sa prvykrat vyskytol problem s chybajucimi opengl glide nastaveniami)..

Napsal: pon pro 17, 2007 9:16 pm
od ps47
pastujem testlog:

A35-FF7 alpha texture bug,abandoning tests
A36-FF7 alpha texture bug,abandoning tests
A37-FF7 alpha texture bug+beginning of missing opengl/glide reg entries (first unified driver),abandoning tests
A38-FF7 alpha texture bug,abandoning tests
A39-FF7 alpha texture bug,abandoning tests
A40-FF7 alpha texture bug,abandoning tests
A41-alpha textures are ok,igi2 ok,q3 icd ok,ut ok,aom ok,using original glides and icd
A42-ut,glquake,q3,hitman works,but only with koolsmokys glide,original glides cause texture havoc,d3 FSAA is ok (UT busted on second driver reload? WTF?)
A43-ut,glquake,q3,hitman works,but only with koolsmokys glide,original glides cause texture havoc,d3 FSAA is ok (UT busted on second driver reload? WTF?)
A44-ut,glquake,q3,hitman works,but only with koolsmokys glide,original glides cause texture havoc,d3 FSAA is ok (UT busted on second driver reload? WTF?)
A45-ut,glquake,q3,hitman works,but only with koolsmokys glide,original glides cause texture havoc,d3 FSAA is ok (UT busted on second driver reload? WTF?)
A46-ut,glquake,q3,hitman works,but only with koolsmokys glide,original glides cause texture havoc,d3 FSAA is ok (UT busted on second driver reload? WTF?)
A47-busted FSAA: extremely strange behaviour-set FSAA to 4x,reboot,launched game,worked fine,exited game,did nothing,launched the game again,no FSAA,no control over FSAA until next reboot.3dfxvsm.sys is the culprit-when using the one from A46,the problem is gone.
A48-FSAA missing opengl tabs fixed,FSAA os ok again,glide2x is no good like previous,rest works ok.
A49-FSAA missing opengl tabs fixed,,glide2x is no good like previous,rest works ok.
A50-FSAA missing opengl tabs fixed,glide2x is no good,rest works ok.
A51-not tested
A52-not tested
A53-FSAA missing opengl tabs fixed,,glide2x is no good like previous,rest works ok.

zaver-pokial chcete plne funkcny opengl/glide,na A42 a vyssie zapomente..

Napsal: úte pro 25, 2007 11:26 pm
od ps47
A54,v piatok sa na to mrknem,snad nastal nejaky improvement s glide2x..

Napsal: ned pro 30, 2007 3:29 am
od -HoNY-
ps47 píše:A54,v piatok sa na to mrknem,snad nastal nejaky improvement s glide2x..
Ako to vyzerá?