Stránka 2 z 3

Napsal: pon led 02, 2006 11:48 pm
od ps47
hej.

Napsal: úte led 03, 2006 12:19 am
od BOSS
HMM..A CO TAK NA VOODOO2..??..VIES, NEVIEM, AKO TY, ALE JA DOMA V5 NEMAM :evil:

Napsal: úte led 03, 2006 12:42 am
od ps47
no ked sa mam priznat,tak mam tri :P

Napsal: úte led 03, 2006 11:10 am
od Pali Di (P.D.)
No skusim aj ja ako mi pobezi je to pekne ze aj v dnesnej dobe najmodernejsi angine+hra este stale pokori taka Voodoo 5 :D

Napsal: úte led 03, 2006 5:37 pm
od DOC_ZENITH/XAN
No poběží, ale hodně špatně.

Napsal: stř led 04, 2006 12:17 am
od swarm
Pali Di (P.D.) píše:No skusim aj ja ako mi pobezi je to pekne ze aj v dnesnej dobe najmodernejsi angine+hra este stale pokori taka Voodoo 5 :D
Nejmodernější...ale bez toho nejmodernějšího ;-)

Napsal: stř led 04, 2006 1:04 am
od Pali Di (P.D.)
swarm píše:Nejmodernější...ale bez toho nejmodernějšího ;-)
Nejak som nepochopil :?: :roll: co tym basnik chcel napisat :wink:

Napsal: stř led 04, 2006 1:51 am
od swarm
Pali Di (P.D.) píše:
swarm píše:Nejmodernější...ale bez toho nejmodernějšího ;-)
Nejak som nepochopil :?: :roll: co tym basnik chcel napisat :wink:
To, že ta hra na tom běží bez všech těch moderních technologií, což jí hází někam hluboko pod hry, které kdysi pro tuhle kartu vycházely.

Nevim no, ale myslíte, že to někdo na těchto kartách bude doopravdy hrát? To je podle mě uhozený.

Napsal: stř led 04, 2006 11:15 am
od Pali Di (P.D.)
To swarm= Aha jasne ja som ta zle pochopil uz som si myslel ze si namietal na to ze som povedal o Doom3 engine ze je najmodernejsi :) Co sa tyka toho hrania myslim ze to hrat nikto nebude pripravil by sa tak o cely pozitok tej hry lebo okrem grafiky taky Quake 4 nema moc co dat ale asi sa to robi len simbolicky aby sa ukazalo ze aj v tejto dobe ta hra ide na 3dfx :D Chcel by som vidiet ako by to islo a vyzeralo na takej nVidia GeForce 2 MX/GTS :lol:

Napsal: stř led 04, 2006 3:26 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Chcel by som vidiet ako by to islo a vyzeralo na takej nVidia GeForce 2 MX/GTS
No právě, že vzhledově je to úplně stejný, ale FPS je na tý geforce tak 4x větší, v tom je ten problém no. :roll: Ale jako neni k tomu moc velkej důvod, DOOM3 i Qake 4 opravdu moc polygonů nemaj. A ve fill rate taky limit neni, protože i GF2MX 128bit tam jde stejně znatelně líp jak ta V5. Pak třeba zkusim Kyro2 a je to skoro to samý jak V5, ale má horší obraz, místy některý věci blbnou. Prostě je to otázka 5 let starejch driverů na voodoo. No ale furt to nemá na starej R7500 kterej tam má asi 0.5fps a to už vůbec nevim proč.

A swarme, třeba takovej multiplayer DOOMA3 je s GF2 GTS větší požitek, protože tam toho vídíš mnohem víc, a můžeš se jim schovat do tmy, kde oni tě neviděj, ale ty je jo. :roll:

Napsal: stř led 04, 2006 4:23 pm
od Pali Di (P.D.)
To XAN= No s drivermi je to tak je dost citit tych 5 rokov zastaveneho vyvoja urcite si myslim ze keby drivere boli lepsie tak strci ta V5 tu GF 2 MX/GTS do riti :D Ale ako nechapem ze preco by mal mat Quake 4 malo poligonov myslim ze uz sa v Quaku 4 odost vylepsili opriti v Dooma 3 ale aj tak je to narocny engine jak svina ale zas kvality ma svoje :wink:

Napsal: stř led 04, 2006 6:14 pm
od swarm
XAN píše:No právě, že vzhledově je to úplně stejný, ale FPS je na tý geforce tak 4x větší, v tom je ten problém no. :roll: Ale jako neni k tomu moc velkej důvod, DOOM3 i Qake 4 opravdu moc polygonů nemaj. A ve fill rate taky limit neni, protože i GF2MX 128bit tam jde stejně znatelně líp jak ta V5. Pak třeba zkusim Kyro2 a je to skoro to samý jak V5, ale má horší obraz, místy některý věci blbnou. Prostě je to otázka 5 let starejch driverů na voodoo. No ale furt to nemá na starej R7500 kterej tam má asi 0.5fps a to už vůbec nevim proč.

A swarme, třeba takovej multiplayer DOOMA3 je s GF2 GTS větší požitek, protože tam toho vídíš mnohem víc, a můžeš se jim schovat do tmy, kde oni tě neviděj, ale ty je jo. :roll:
Ale zrovna GF2 ma register kombinery - tj. nejakych 28 instrukci pixel shaderu a moznost dvou operaci za sebou + ma DOT3, takze hra tam imho dokaze v mnohem lepsi kvalite vcetne osvetleni (s tim, ze se specularem uz to moc ok nebezi, ale bez nej to bezi uplne v pohode). Takze jako nevim jestli jsi to zkousel s nejakym patchem, ale normalne nainstalovany doom3 nema vypnute osvetleni na GF256 a vyssich kartach. Takze kvalita obrazu je nesrovnatelne vyssi nez na Voodoo5. Mam to vyzkousene, takze vim presne co rikam.

Napsal: stř led 04, 2006 6:18 pm
od swarm
Pali Di (P.D.) píše:To XAN= No s drivermi je to tak je dost citit tych 5 rokov zastaveneho vyvoja urcite si myslim ze keby drivere boli lepsie tak strci ta V5 tu GF 2 MX/GTS do riti :D
Mno nechtel bych ti kazit iluze, ale myslim, ze zrovna v tom Doomu by Voodoo5 na GF2 nemela sanci ani kdyby se na ovladacich dal delalo.

Napsal: stř led 04, 2006 6:51 pm
od ps47
musim suhlasit.pokial nejaka hra hodne vyuziva cube a dot3 mapping,voodoo5 sa nikdy nebude chytat,pretoze to proste vzdy bude vyzerat o nicom..voodoo5 exceluje v inych oblastiach :wink:

Napsal: stř led 04, 2006 7:32 pm
od Pali Di (P.D.)
Ale no tak pani vzdy musite predsa uznat ze Voodoo 5 je lepsia karta ako GeForce 2 :twisted: Ale teraz vazne kazda s tychto kariet ma svoje prednosti GeForce ma T&L co Voodoo 5 nie ale zato Voodoo 5 ma asi na tu dobu najvecsiu kvalitu 3D obrazu urcite su to AntiAliasing a efekty T-Buffer a myslim ze dalej o jej kvalite nemusim pisat urcite to tunak vsetci expertne poznate :D Ale sa musim priznat ze vtej dobe som dal prednost GeForce 2 GTS ako tej Voodoo 5 ale uz som sa za to vytrestal :lol:

Napsal: stř led 04, 2006 7:44 pm
od DOC_ZENITH/XAN
swarm píše:
XAN píše:No právě, že vzhledově je to úplně stejný, ale FPS je na tý geforce tak 4x větší, v tom je ten problém no. :roll: Ale jako neni k tomu moc velkej důvod, DOOM3 i Qake 4 opravdu moc polygonů nemaj. A ve fill rate taky limit neni, protože i GF2MX 128bit tam jde stejně znatelně líp jak ta V5. Pak třeba zkusim Kyro2 a je to skoro to samý jak V5, ale má horší obraz, místy některý věci blbnou. Prostě je to otázka 5 let starejch driverů na voodoo. No ale furt to nemá na starej R7500 kterej tam má asi 0.5fps a to už vůbec nevim proč.

A swarme, třeba takovej multiplayer DOOMA3 je s GF2 GTS větší požitek, protože tam toho vídíš mnohem víc, a můžeš se jim schovat do tmy, kde oni tě neviděj, ale ty je jo. :roll:
Ale zrovna GF2 ma register kombinery - tj. nejakych 28 instrukci pixel shaderu a moznost dvou operaci za sebou + ma DOT3, takze hra tam imho dokaze v mnohem lepsi kvalite vcetne osvetleni (s tim, ze se specularem uz to moc ok nebezi, ale bez nej to bezi uplne v pohode). Takze jako nevim jestli jsi to zkousel s nejakym patchem, ale normalne nainstalovany doom3 nema vypnute osvetleni na GF256 a vyssich kartach. Takze kvalita obrazu je nesrovnatelne vyssi nez na Voodoo5. Mam to vyzkousene, takze vim presne co rikam.
No takhle:
1. Na voodoo5 mi nasvětlování funguje dobře, neni to jak s tim voodoo2 patchem.
2. Pixel shadery na GF2, ne fakt ne, a jestli tam něco je tak se to nepoužije.
3. DOT3 se tam nepoužívá. Alespoň jsem ho v DOOM3 na GF2 nikdy nepodařilo zprovoznit.
4. Voodoo5 a gf2 vypadá v doom3 vizuálně naprosto stejně, kdybych měl porovnávat 2 screeny, asi bych to netipnul, kterej pochází z jaký karty.
5. Kdyby jen jedna z tebou vyjmnovaných technologií se uplatnila, kleslo by fps z těch 45 hned na 2 a bylo by to nepoužitelný. Něco jako zapnout si tam bumpmapping na GF4MX. Právě si myslim, že něco podobnýho se mi tam děje u toho radeonu, ačkoliv vizuálně to poznat neni, teda je, ale jen ta planeta v menu je lepší, tak ta karta tam něco zpracovává a proto tam má tak 0.5 fps a nevim co s tim, všechno co můžu je vypnutý.

Napsal: stř led 04, 2006 7:52 pm
od no-X
Mohu potvrdit, že je možné, aby Doom 3 na GF2MX vypadal stejně (samozřejmě bez AA/AF), jako na GF7.
XAN píše:2. Pixel shadery na GF2, ne fakt ne, a jestli tam něco je tak se to nepoužije.
Těžko to nazývat pixel shader, ale register combiner pod OpenGL některé efekty umožňuje. Nepamatuju se, že by je využíval někdo jiný než Carmack (můžu se plést), ale právě Doom 3 engine jsou ukázka jejich funkčnosti.
Carmack píše:The nvidia register combiners (GF2) are highly programmable, and can often save a rendering pass or allow a somewhat higher quality calculation, but on the whole, I would take ATIs (R100) third texture for flexibility.

Napsal: stř led 04, 2006 8:02 pm
od ps47
..co sa doom3 tyce,pokial nenajde dot3 a cubemap extensions tak sa ani nespusti,prave tieto dve veci su robene cez null-rendering v mesafx_d3 :wink: ,ak velmi chces tak ti vyhrabem aj quote od dborca..

Napsal: stř led 04, 2006 9:39 pm
od swarm
no-X píše:
XAN píše:2. Pixel shadery na GF2, ne fakt ne, a jestli tam něco je tak se to nepoužije.
Těžko to nazývat pixel shader, ale register combiner pod OpenGL některé efekty umožňuje. Nepamatuju se, že by je využíval někdo jiný než Carmack (můžu se plést), ale právě Doom 3 engine jsou ukázka jejich funkčnosti.
Ano, no-X ma pravdu - ja jsem to nenazval Pixel Shaderem - primo jsem napsal, ze se jedna o register combinery, ale vsichni co si trochu pricuchli k opengl jiste tusi, ze tyhle kombinery jsou v podstate pulka pixel shaderu na nvidii (druha pulka je texture shader (snad to rikam dobre :-) )).
XAN píše:5. Kdyby jen jedna z tebou vyjmnovaných technologií se uplatnila, kleslo by fps z těch 45 hned na 2 a bylo by to nepoužitelný. Něco jako zapnout si tam bumpmapping na GF4MX.
Prave, ze kombinery jsou placnuty na fixed function pipeline a tak ani nejak nezpomalujou (problem je az kdyz se dela moc pruchodu). GF4MX se v tomhle technologicky vubec nelisi od GF2MX a na GF4MX treba jde hrat Doom3 v celkem slusne kvalite (tj. DOT3...) i docela rychle (sic nizke detaily a jen 800x600, ale da se to a jeste tam zustava herni pozitek).
Jinak az prijde Ladis, tak treba rekne vic, ale kdysi jsem s nim delal na jedne veci, kde se ty combinery pouzili a je to docela dobra vecicka. Prave diky nim se da celkem obstojne na takove karte jako je GF4MX hrat Doom3.

Napsal: stř led 04, 2006 11:25 pm
od Taskr
Hergot chlapy, takhle to vypadá jako nějaký fanklub nVidie. Ani bych se nedivil, kdyby jste řekli, že GeForce 2 GTS je lepší jak VSA-100.