Napsal: pon led 02, 2006 11:48 pm
hej.
Nejmodernější...ale bez toho nejmodernějšíhoPali Di (P.D.) píše:No skusim aj ja ako mi pobezi je to pekne ze aj v dnesnej dobe najmodernejsi angine+hra este stale pokori taka Voodoo 5
Nejak som nepochopilswarm píše:Nejmodernější...ale bez toho nejmodernějšího
To, že ta hra na tom běží bez všech těch moderních technologií, což jí hází někam hluboko pod hry, které kdysi pro tuhle kartu vycházely.Pali Di (P.D.) píše:Nejak som nepochopilswarm píše:Nejmodernější...ale bez toho nejmodernějšího![]()
co tym basnik chcel napisat
No právě, že vzhledově je to úplně stejný, ale FPS je na tý geforce tak 4x větší, v tom je ten problém no.Chcel by som vidiet ako by to islo a vyzeralo na takej nVidia GeForce 2 MX/GTS
Ale zrovna GF2 ma register kombinery - tj. nejakych 28 instrukci pixel shaderu a moznost dvou operaci za sebou + ma DOT3, takze hra tam imho dokaze v mnohem lepsi kvalite vcetne osvetleni (s tim, ze se specularem uz to moc ok nebezi, ale bez nej to bezi uplne v pohode). Takze jako nevim jestli jsi to zkousel s nejakym patchem, ale normalne nainstalovany doom3 nema vypnute osvetleni na GF256 a vyssich kartach. Takze kvalita obrazu je nesrovnatelne vyssi nez na Voodoo5. Mam to vyzkousene, takze vim presne co rikam.XAN píše:No právě, že vzhledově je to úplně stejný, ale FPS je na tý geforce tak 4x větší, v tom je ten problém no.Ale jako neni k tomu moc velkej důvod, DOOM3 i Qake 4 opravdu moc polygonů nemaj. A ve fill rate taky limit neni, protože i GF2MX 128bit tam jde stejně znatelně líp jak ta V5. Pak třeba zkusim Kyro2 a je to skoro to samý jak V5, ale má horší obraz, místy některý věci blbnou. Prostě je to otázka 5 let starejch driverů na voodoo. No ale furt to nemá na starej R7500 kterej tam má asi 0.5fps a to už vůbec nevim proč.
A swarme, třeba takovej multiplayer DOOMA3 je s GF2 GTS větší požitek, protože tam toho vídíš mnohem víc, a můžeš se jim schovat do tmy, kde oni tě neviděj, ale ty je jo.
Mno nechtel bych ti kazit iluze, ale myslim, ze zrovna v tom Doomu by Voodoo5 na GF2 nemela sanci ani kdyby se na ovladacich dal delalo.Pali Di (P.D.) píše:To XAN= No s drivermi je to tak je dost citit tych 5 rokov zastaveneho vyvoja urcite si myslim ze keby drivere boli lepsie tak strci ta V5 tu GF 2 MX/GTS do riti
No takhle:swarm píše:Ale zrovna GF2 ma register kombinery - tj. nejakych 28 instrukci pixel shaderu a moznost dvou operaci za sebou + ma DOT3, takze hra tam imho dokaze v mnohem lepsi kvalite vcetne osvetleni (s tim, ze se specularem uz to moc ok nebezi, ale bez nej to bezi uplne v pohode). Takze jako nevim jestli jsi to zkousel s nejakym patchem, ale normalne nainstalovany doom3 nema vypnute osvetleni na GF256 a vyssich kartach. Takze kvalita obrazu je nesrovnatelne vyssi nez na Voodoo5. Mam to vyzkousene, takze vim presne co rikam.XAN píše:No právě, že vzhledově je to úplně stejný, ale FPS je na tý geforce tak 4x větší, v tom je ten problém no.Ale jako neni k tomu moc velkej důvod, DOOM3 i Qake 4 opravdu moc polygonů nemaj. A ve fill rate taky limit neni, protože i GF2MX 128bit tam jde stejně znatelně líp jak ta V5. Pak třeba zkusim Kyro2 a je to skoro to samý jak V5, ale má horší obraz, místy některý věci blbnou. Prostě je to otázka 5 let starejch driverů na voodoo. No ale furt to nemá na starej R7500 kterej tam má asi 0.5fps a to už vůbec nevim proč.
A swarme, třeba takovej multiplayer DOOMA3 je s GF2 GTS větší požitek, protože tam toho vídíš mnohem víc, a můžeš se jim schovat do tmy, kde oni tě neviděj, ale ty je jo.
Těžko to nazývat pixel shader, ale register combiner pod OpenGL některé efekty umožňuje. Nepamatuju se, že by je využíval někdo jiný než Carmack (můžu se plést), ale právě Doom 3 engine jsou ukázka jejich funkčnosti.XAN píše:2. Pixel shadery na GF2, ne fakt ne, a jestli tam něco je tak se to nepoužije.
Carmack píše:The nvidia register combiners (GF2) are highly programmable, and can often save a rendering pass or allow a somewhat higher quality calculation, but on the whole, I would take ATIs (R100) third texture for flexibility.
Ano, no-X ma pravdu - ja jsem to nenazval Pixel Shaderem - primo jsem napsal, ze se jedna o register combinery, ale vsichni co si trochu pricuchli k opengl jiste tusi, ze tyhle kombinery jsou v podstate pulka pixel shaderu na nvidii (druha pulka je texture shader (snad to rikam dobreno-X píše:Těžko to nazývat pixel shader, ale register combiner pod OpenGL některé efekty umožňuje. Nepamatuju se, že by je využíval někdo jiný než Carmack (můžu se plést), ale právě Doom 3 engine jsou ukázka jejich funkčnosti.XAN píše:2. Pixel shadery na GF2, ne fakt ne, a jestli tam něco je tak se to nepoužije.
Prave, ze kombinery jsou placnuty na fixed function pipeline a tak ani nejak nezpomalujou (problem je az kdyz se dela moc pruchodu). GF4MX se v tomhle technologicky vubec nelisi od GF2MX a na GF4MX treba jde hrat Doom3 v celkem slusne kvalite (tj. DOT3...) i docela rychle (sic nizke detaily a jen 800x600, ale da se to a jeste tam zustava herni pozitek).XAN píše:5. Kdyby jen jedna z tebou vyjmnovaných technologií se uplatnila, kleslo by fps z těch 45 hned na 2 a bylo by to nepoužitelný. Něco jako zapnout si tam bumpmapping na GF4MX.