Stránka 2 z 2

Napsal: pon říj 24, 2005 10:47 pm
od Taskr
S tím UT musím s Xanem souhlasit. Na Voodoo5 v Glide 16 bit, byla ta grafika mnohem, mnohem hezčí, než na Radeon 9800 v Direct 3D a 32 bit. Tam jsou takový fleky, a každý má úplně jinou barvu.

Napsal: pon říj 24, 2005 10:56 pm
od no-X
V UT samozřejmě, ale XAN testoval UT2004, ne?

Napsal: úte říj 25, 2005 3:44 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Jo, testoval jsem UT2004.
A to Taskr: V starym UT se dne D3D téměř nepoužívá, nemá to smysl, za předpokladu, že máš něakou moderní kartu, existujou tu 3 lepší možnosti:
1. Máš tam k ní voodoo2 SLI a pojedeš to v glide. :lol:
2. Ppoužiješ něakej dobrej glide wraper, i emulovaný glide vypadá o dost líp než D3D.
3. A to je nejlepší, dáš tam OpenGL. Jestli máš v UT nahraný nový openGL knikovny, vypadá to v 32bit i na novejch kartách skvěle. A můžeš si tam ještě nahrát S3TC textury z druhýho CD a pak to vypadá ještě líp. Jinakfps je tam asi dvojnásobný jak v D3D. Já zkoušel OpenGL na R350 a vypadalo to dobře. Výkon nemá smysl komentovat. Taky když jsem měl ještě FX5900, taky dobrý, pak GF4Ti a taky dobrý. 1600x1200 32bit asi 160fps, ale to samý v D3D se občas trhlo v místech s četnym detail texturingem a ještě tam chybělo S3TC. Jinak problém byl akorát s NV40, kde to vapadá hnusně jak na rivě 128. Už jsem z toho byl zoufalej, ale nakonec jsem to vyřešil, je to kombinace specifickýho nastavení v ut.ini, nastavení driverů a taky konkrétní verzi driverů. Ty z nový 8x řady fungujou všechny dobře.

Edit: Jediná karta, která měla vyžší fps v D3D byla Kyro2, ale něak jsem to moc do hloubky nezkoumal, protože v ostatních hrách byla v OpenGL nepřekonatelná. Jinak taky na S3 kartách se použije nativní API S3 metal(slušný api, oproti D3D, ale na Glide furt nemá).

Napsal: úte říj 25, 2005 3:53 pm
od ps47
posledne 16-bit hry kt som hral na radeone9800p bol resident evil2 a thief gold,obe vyzerali velmi slusne (ked si porovnam co maju niektori nvidioti hlavne v thiefovi-vselijaky roztodivny dithering,vzrusujucu ruzovu vodu a tak.jeden z viacerych duvodu preco nv proste neberiem-karta na kt nebezi thief pre mna nieje zaujimava.a to ze da 3000+ FPS v ut2004 mi zily absolutne netrha :8P: )..

Napsal: úte říj 25, 2005 4:27 pm
od Pali Di (P.D.)
ps47 píše:posledne 16-bit hry kt som hral na radeone9800p bol resident evil2 a thief gold,obe vyzerali velmi slusne (ked si porovnam co maju niektori nvidioti hlavne v thiefovi-vselijaky roztodivny dithering,vzrusujucu ruzovu vodu a tak.jeden z viacerych duvodu preco nv proste neberiem-karta na kt nebezi thief pre mna nieje zaujimava.a to ze da 3000+ FPS v ut2004 mi zily absolutne netrha :8P: )..
No neviem hral som thiefa 1 cca pred rokom na FX 5800 U a nezdalo by sa mi ze by tam 16bit bol nejaky divny prave naopak som nato pozeral ze konecne si to vychutnam v krajsej grafike ako volakedy na Voodoo 2 a terazma zato zabijete :twisted:

Napsal: úte říj 25, 2005 4:35 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Dá se říct, že 16 zvládaj radeony braburně, myslím tím 9700 a starší, právě proto mě ten 7500 tak nemile překvepil a proto jsem vlastně založil tenhle thread. Jo a ještě udělal jsem konečně screenshoty ještě ze savage4: Docela to ujde, teda až na ten výkon, ale po OC je to 640x480 low i někdy hratelný. :lol: Obrázek

Napsal: úte říj 25, 2005 4:42 pm
od no-X
Savage měly kvalitu obrazu v pohodě, když se člověku podařilo sehnat drivery, se kterými hra naběhla, nechyběla polovina obrazu a do několika minut nehavarovala :twisted:

Napsal: úte říj 25, 2005 4:56 pm
od DOC_ZENITH/XAN
To jo, hlavně ta komprese textur je oproti tehdejší konkurenci v tom ut2k4 strašně znát. Kdyby tomu nasadili trochu vyžší takty(jádro má OC rezervu velkou, aspoň top moje), rychlejší paměti a 128bit přístup+ věčný téma ovladače, tak to mohlo mít úspěch a třeba vytlačit TNT2 M64.

Napsal: úte říj 25, 2005 5:47 pm
od no-X
To je těžký. Kdyby měla karta (a samozřejmě i čip) 128bit sběrnici, byla by výsledná cena poněkud jinde. Ad takty: nevím, na kolika tvoje karta běží, ale nejrychlejší verze byly taktovaný na 166/166MHz. Ale stejně se nejvíc prodávaly karty na +- 100MHz, protože: "cena až na prvním místě" :roll: