Herní konzole (novinky,hardware,emulace atp)

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Odpovědět
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Jak se nám to mění... :-) nVidia má určitě u SEGY protekci... virtuafighter běhal už na NV1 :lol:

Obrázek

Jinak MBX není zrovna nic, co by mě nadmíru nadchlo - mobilní čip s malou spotřebou, zajímavej je snad jedině tím, že umí FSAA 2x bez ztráty výkonu (MSAA)... při 4x už je to 2xSS/2xMS, takže výkon klesá
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
3dfx.fun
Senior member
Příspěvky: 123
Registrován: pon čer 07, 2004 1:43 pm
Bydliště: Teplice

Příspěvek od 3dfx.fun »

ghost píše:ale Aurora už hádam niečo bude mať
Obrázek
Hardware : System-on-a-chip 90nm solution with integrated CPU, Graphics and Sound Hardware.
CPU : Hitachi SH-4 32-bit RISC CPU @ 300MHz
GPU : Imagination Technologies Power VR MBX+VGP @ 150MHz
SPU : ADPCM Sound
Triangle Rendering : 10M Polygons/sec
Fill Rate : 150M Pixel/sec
Max Resolution : 1280x1024
Other Features : Ethernet and USB

http://www.system16.com/
Renesas (Hitachi) má licenci na MBX a vyrábí procesor SH777x. Měl by chodit na 400MHz (2.8Gflop) a MBX jádro má integrováno. Nějakej japonskej výrobce (Sammy) by s ním měl vyrábět handheld, ale kdy to bude, to nevím. Prostě výkon Dreamcastu v chipu :wink:

S jádrem SGX by to bylo určitě o dost lepší :wink:
no machine
Uživatelský avatar
3dfx.fun
Senior member
Příspěvky: 123
Registrován: pon čer 07, 2004 1:43 pm
Bydliště: Teplice

Příspěvek od 3dfx.fun »

MGS4 - PS3

Obrázek
Obrázek
no machine
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

ten první může být, druhej je podle mě editovanej
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
3dfx.fun
Senior member
Příspěvky: 123
Registrován: pon čer 07, 2004 1:43 pm
Bydliště: Teplice

Příspěvek od 3dfx.fun »

Když jsem viděl poprvé MGS2 na PS2, myslel jsem taky, že je to výmysl. Potom jsem viděl úvodní filmeček, kterej byl ale v enginu hry a fakt jsem nevěřil, co se dá naprogramovat na mašině s 32MB RAMi a 4MB VRAM :shock:

Proto netvrdím, že to není pravda, co píšeš. MGS vždycky překvapí :)
no machine
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

no-X píše:druhej je podle mě editovanej
možno snímok z animácie v hre :|

http://media.ps3.ign.com/media/714/714044/imgs_1.html
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

3dfx.fun: beru to podle FSAA :wink:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8169
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..trocha ot: prave som dopozeral FF: AC,nebolo to zle,ale cakal som viac.graficka bola ale velmi pekna (tak na urovni tych poslednych par obrazkov)..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

!!!! Uplne jsem na to zapomel!! Ja to chcu taky!!!
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Porad jsem se nemoh' dockat, porad to odkladali, pak jsem to pustil z hlavy a po par mesicich jsem se nedavno sel pdivat na web a ejhle!, tam pocitadlo a na nem 16 hodinovy odpocet..Pak jsem na to zase v tom frmolu zapomnel, az do ted..
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Nemas DVD? Nebo jeste lepe HD DVD? :-))
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8169
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

mam HDD DVD rip. link: ed2k://|file|FF7%20Advent%20Children%20(with%20english%20subtitles)%20-%20DVD%20rip%20-%20XviD-BiEN.zip|722913266|1E2D5D22ADC57C7935172DD11BAA6ED9|h=3AZ3GTEWBM7L33QDF2YEBXYDYGMTFUL4|/ :mrgreen:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Ufff, tahle moda me s 1600x1200 nici...:-) Diky, podivam se po tom, zahlid jsem i 2CD verzi s AC3, ale to bude asi fake..Nuz co, obednam DVD a nez prijde, ukousu si nehty k loktum..
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8169
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

dobru chut.anglicka verze ma vyst niekedy v decembri :roll:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2824
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

jj, s tim pocitam..Ja nechci anglickou. Ted mam ale rozkoukano Monster, a to jeste chvili vydrzi..
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Obrázek

máte to tu jako první z českých webů :-)

To je Xenos (grafický čip Xboxu od ATi). Ty čtyři obarvené části jsou shader arrays (každé má 16 shader units). Toto je důkaz, že Xenos ve skutečnosti obsahuje 4 shader arrays. Uváděny jsou tři. Znamená to, že jedno je vždy deaktivováno pro zvýšení výtěžnosti výroby.

A taky to znamená, že není problém, aby 90nm čip s 230 miliony tranzistory fyzicky obsahoval 64 shader pipelines :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

aj by som si dal povedať, ale nemám na to telkáč :(

NFS: Most Wanted by ma určite presvedčil :wink: (tento screen mi pripomína hodiny strávené nad Porsche Unleashed)

Obrázek
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

edit// no do tretice nie, akurát sem pchám nový príspevok, sorry je tu šéf nejak som to nestihol vložiť :roll:

toto som chcel:

už sa vyrába o dušu

Obrázek Obrázek Obrázek

a ešte schémy

Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Naposledy upravil(a) ghost dne pát zář 23, 2005 10:47 am, celkem upraveno 4 x.
Uživatelský avatar
Opty
Linux user
Příspěvky: 1070
Registrován: pon dub 18, 2005 9:20 am
Bydliště: OL
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Opty »

do tretice nebude? :D

EDIT: ale vypada to sakra dobre :cry:
Signature still in development... GPU/VPU collection: 3Dfx Voodoo2 PCI: 2x Diamond Monster in SLI (a.k.a. Megamonster), Creative 3D Blaster, A-Trend | 3Dfx Voodoo3 2000 PCI | 3Dfx Voodoo5 5500 PCI (single board SLI) | 3Dfx VoodooTV FM | ASUS Radeon X850XT (PE capable) | ATI 3D Rage IIC PCI | 2x Intel i810 (on-board) AGP | Jetway Radeon 9550XT AGP | nVidia Riva TNT2 M64 PCI | Quantum3D Obsidian X-24 PCI (single-slot Voodoo2 SLI) | Sapphire Radeon X550 PEG | SiS 6326 PCI | Trident TVGA8900 ISA
scot666
Senior member
Příspěvky: 638
Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scot666 »

Tak uz jsou na svete specifikace Nintenda Revolution:
http://www.pctuning.cz/index.php?option ... 67#newska1
Jak to tak vypada, Ati si zase namasti kapsu :)
BTW jakou konzoli by jste si nejradsi koupili? Ja asi pujdu do xboxu 360, zvlast pokud tam bude tak kvalitni 3rd party soft jako na starem xboxu.
ObrázekCompaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1
Odpovědět