Herní konzole (novinky,hardware,emulace atp)
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Jak se nám to mění... nVidia má určitě u SEGY protekci... virtuafighter běhal už na NV1
Jinak MBX není zrovna nic, co by mě nadmíru nadchlo - mobilní čip s malou spotřebou, zajímavej je snad jedině tím, že umí FSAA 2x bez ztráty výkonu (MSAA)... při 4x už je to 2xSS/2xMS, takže výkon klesá
Jinak MBX není zrovna nic, co by mě nadmíru nadchlo - mobilní čip s malou spotřebou, zajímavej je snad jedině tím, že umí FSAA 2x bez ztráty výkonu (MSAA)... při 4x už je to 2xSS/2xMS, takže výkon klesá
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Renesas (Hitachi) má licenci na MBX a vyrábí procesor SH777x. Měl by chodit na 400MHz (2.8Gflop) a MBX jádro má integrováno. Nějakej japonskej výrobce (Sammy) by s ním měl vyrábět handheld, ale kdy to bude, to nevím. Prostě výkon Dreamcastu v chipughost píše:ale Aurora už hádam niečo bude mať
Hardware : System-on-a-chip 90nm solution with integrated CPU, Graphics and Sound Hardware.
CPU : Hitachi SH-4 32-bit RISC CPU @ 300MHz
GPU : Imagination Technologies Power VR MBX+VGP @ 150MHz
SPU : ADPCM Sound
Triangle Rendering : 10M Polygons/sec
Fill Rate : 150M Pixel/sec
Max Resolution : 1280x1024
Other Features : Ethernet and USB
http://www.system16.com/
S jádrem SGX by to bylo určitě o dost lepší
no machine
možno snímok z animácie v hreno-X píše:druhej je podle mě editovanej
http://media.ps3.ign.com/media/714/714044/imgs_1.html
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
máte to tu jako první z českých webů
To je Xenos (grafický čip Xboxu od ATi). Ty čtyři obarvené části jsou shader arrays (každé má 16 shader units). Toto je důkaz, že Xenos ve skutečnosti obsahuje 4 shader arrays. Uváděny jsou tři. Znamená to, že jedno je vždy deaktivováno pro zvýšení výtěžnosti výroby.
A taky to znamená, že není problém, aby 90nm čip s 230 miliony tranzistory fyzicky obsahoval 64 shader pipelines
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
edit// no do tretice nie, akurát sem pchám nový príspevok, sorry je tu šéf nejak som to nestihol vložiť
toto som chcel:
už sa vyrába o dušu
a ešte schémy
toto som chcel:
už sa vyrába o dušu
a ešte schémy
Naposledy upravil(a) ghost dne pát zář 23, 2005 10:47 am, celkem upraveno 4 x.
- Opty
- Linux user
- Příspěvky: 1070
- Registrován: pon dub 18, 2005 9:20 am
- Bydliště: OL
- Kontaktovat uživatele:
do tretice nebude?
EDIT: ale vypada to sakra dobre
EDIT: ale vypada to sakra dobre
Signature still in development... GPU/VPU collection: 3Dfx Voodoo2 PCI: 2x Diamond Monster in SLI (a.k.a. Megamonster), Creative 3D Blaster, A-Trend | 3Dfx Voodoo3 2000 PCI | 3Dfx Voodoo5 5500 PCI (single board SLI) | 3Dfx VoodooTV FM | ASUS Radeon X850XT (PE capable) | ATI 3D Rage IIC PCI | 2x Intel i810 (on-board) AGP | Jetway Radeon 9550XT AGP | nVidia Riva TNT2 M64 PCI | Quantum3D Obsidian X-24 PCI (single-slot Voodoo2 SLI) | Sapphire Radeon X550 PEG | SiS 6326 PCI | Trident TVGA8900 ISA
-
- Senior member
- Příspěvky: 638
- Registrován: úte črc 13, 2004 8:42 pm
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Tak uz jsou na svete specifikace Nintenda Revolution:
http://www.pctuning.cz/index.php?option ... 67#newska1
Jak to tak vypada, Ati si zase namasti kapsu
BTW jakou konzoli by jste si nejradsi koupili? Ja asi pujdu do xboxu 360, zvlast pokud tam bude tak kvalitni 3rd party soft jako na starem xboxu.
http://www.pctuning.cz/index.php?option ... 67#newska1
Jak to tak vypada, Ati si zase namasti kapsu
BTW jakou konzoli by jste si nejradsi koupili? Ja asi pujdu do xboxu 360, zvlast pokud tam bude tak kvalitni 3rd party soft jako na starem xboxu.
Compaq V3 3500 TV-out, V3 3500TV, V3 3500 TVFM NTSC, Powercolor Evilking 3 (V3 3000 AGP),Powercolor Evilking 3 TVOUT(V3 3000 AGP), 3 x V3 3000 AGP, V3 3000 AGP retail,V3 3000 PCI SGRAM, V3 3000 PCI SDRAM, V3 2000 AGP (MADE IN CHINA), V3 2000 AGP, V3 2000 PCI SGRAM, V3 2000 PCI SDRAM, Compaq V3 1000, Gateway V3 1000 Bonestel, STB Velocity 100, JoyTech - Apollo (Banshee16MB AGP), Skywell Voodoo 1