Herní konzole (novinky,hardware,emulace atp)
klasický monitor tiež nemá fyzicky 1024x768 pixelov ale o niečo viac...progresivní výstup Xboxu je 1280*720
Half Life 2 1920x1200 http://hdtvgaming.htpcnews.com/images/h ... 1200_2.jpg chýba tomu AA
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
SEGA Lindbergh nebude mít grafuku od PowerVR ale od nVidie (GF6 nebo 7) Objevil se tenhle obrázek, vypadá sice pěkně, konečně kůže, která nevypadá jak odlitá z plastu, ale oči jsou pořád skleněný...
btw. podle mě to na 100% není neupravený screenshot z NV40 nebo G70, už kvůli úrovní FSAA
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
No jestli to bude takovýhle pěkný a bude se to opravdu hýbat, klobouk dolů.no-X píše:
SEGA Lindbergh nebude mít grafuku od PowerVR ale od nVidie (GF6 nebo 7) Objevil se tenhle obrázek, vypadá sice pěkně, konečně kůže, která nevypadá jak odlitá z plastu, ale oči jsou pořád skleněný...
btw. podle mě to na 100% není neupravený screenshot z NV40 nebo G70, už kvůli úrovní FSAA
no machine
Nevím, když jsem před lety viděl obrázky ze hry Tekken4 tak jsem taky nevěřil, že se to fakticky bude hýbat.no-X píše:Podle mě to možný není.
Teďka už je to pro zasmání, ale v tý době
Naposledy upravil(a) 3dfx.fun dne pon zář 05, 2005 2:48 pm, celkem upraveno 1 x.
no machine
ale Aurora už hádam niečo bude mať
Hardware : System-on-a-chip 90nm solution with integrated CPU, Graphics and Sound Hardware.
CPU : Hitachi SH-4 32-bit RISC CPU @ 300MHz
GPU : Imagination Technologies Power VR MBX+VGP @ 150MHz
SPU : ADPCM Sound
Triangle Rendering : 10M Polygons/sec
Fill Rate : 150M Pixel/sec
Max Resolution : 1280x1024
Other Features : Ethernet and USB
http://www.system16.com/
Hardware : System-on-a-chip 90nm solution with integrated CPU, Graphics and Sound Hardware.
CPU : Hitachi SH-4 32-bit RISC CPU @ 300MHz
GPU : Imagination Technologies Power VR MBX+VGP @ 150MHz
SPU : ADPCM Sound
Triangle Rendering : 10M Polygons/sec
Fill Rate : 150M Pixel/sec
Max Resolution : 1280x1024
Other Features : Ethernet and USB
http://www.system16.com/