Herní konzole (novinky,hardware,emulace atp)

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Odpovědět
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

16MB ale netráp sa, je to len taká blbosť - video z plátna na nejakej výstave ako to hrá jeden japonec...

//tak nie :( je to staré video "Chrome Hound - Age of Arms" prezentované na Tokyo Game Show 2003 - predchodca Chrome Hounds, ktoré vyšlo v Japonsku minulý rok :?
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

Obrázek

release date: November 4th
price: 299.99$
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Cena je tak lákavá, že si snad v budoucnu Xbox 360 koupím :lol:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

cena je smiešna v porovnaní s tým, koľko vysolíš za LCD alebo plasmáč s rozlíšením 1280x768, bez toho to nemá význam :?

Obrázek
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

1280*720
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

takých je pomenej, väčšinou so spätnou projekciou (DLP)
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

progresivní výstup Xboxu je 1280*720
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

progresivní výstup Xboxu je 1280*720
klasický monitor tiež nemá fyzicky 1024x768 pixelov ale o niečo viac...

Half Life 2 1920x1200 http://hdtvgaming.htpcnews.com/images/h ... 1200_2.jpg chýba tomu AA :roll:
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

1280*720 je nejvyšší podporovaný progresivní výstup. Vyšší už jsou interlaced.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

asi sa nerozumieme Obrázek
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Taky mám ten pocit :D Ale hlavně, že si rozumíme ;-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

jo Obrázek
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

:cry: :cry: :cry:

SEGA Lindbergh nebude mít grafuku od PowerVR ale od nVidie (GF6 nebo 7) :-( Objevil se tenhle obrázek, vypadá sice pěkně, konečně kůže, která nevypadá jak odlitá z plastu, ale oči jsou pořád skleněný...

btw. podle mě to na 100% není neupravený screenshot z NV40 nebo G70, už kvůli úrovní FSAA :lol:

Obrázek
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

to je PC? :shock:

Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Více-méně :-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
3dfx.fun
Senior member
Příspěvky: 123
Registrován: pon čer 07, 2004 1:43 pm
Bydliště: Teplice

Příspěvek od 3dfx.fun »

no-X píše::cry: :cry: :cry:

SEGA Lindbergh nebude mít grafuku od PowerVR ale od nVidie (GF6 nebo 7) :-( Objevil se tenhle obrázek, vypadá sice pěkně, konečně kůže, která nevypadá jak odlitá z plastu, ale oči jsou pořád skleněný...

btw. podle mě to na 100% není neupravený screenshot z NV40 nebo G70, už kvůli úrovní FSAA :lol:
No jestli to bude takovýhle pěkný a bude se to opravdu hýbat, klobouk dolů.
no machine
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Podle mě to možný není.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
3dfx.fun
Senior member
Příspěvky: 123
Registrován: pon čer 07, 2004 1:43 pm
Bydliště: Teplice

Příspěvek od 3dfx.fun »

no-X píše:Podle mě to možný není.
Nevím, když jsem před lety viděl obrázky ze hry Tekken4 tak jsem taky nevěřil, že se to fakticky bude hýbat.

Obrázek

Teďka už je to pro zasmání, ale v tý době :wink:
Naposledy upravil(a) 3dfx.fun dne pon zář 05, 2005 2:48 pm, celkem upraveno 1 x.
no machine
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

no-X píše:Podle mě to možný není.
jj, to nieje screenshot z hry

- klikni -
Obrázek
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

ale Aurora už hádam niečo bude mať
Obrázek
Hardware : System-on-a-chip 90nm solution with integrated CPU, Graphics and Sound Hardware.
CPU : Hitachi SH-4 32-bit RISC CPU @ 300MHz
GPU : Imagination Technologies Power VR MBX+VGP @ 150MHz
SPU : ADPCM Sound
Triangle Rendering : 10M Polygons/sec
Fill Rate : 150M Pixel/sec
Max Resolution : 1280x1024
Other Features : Ethernet and USB

http://www.system16.com/
Odpovědět