Stránka 8 z 24
Napsal: čtv črc 07, 2005 10:30 pm
od no-X
Ale kde má 3Dfx?
Napsal: čtv črc 07, 2005 10:55 pm
od ps47
..na to by sa dalo odpovedat
Napsal: pát črc 08, 2005 12:03 am
od ghost
no predsa na...
...chrbte (preto ho nebolo spredu vidno
) hoši, hoši zase myslíte iba na prasačiny
Napsal: pát črc 08, 2005 1:24 am
od ps47
*evil laughter*
Napsal: pát črc 08, 2005 8:37 pm
od ghost
kompletná zbierka toho, čo nahodil Vykupitel na začiatku tohto topicu ->
http://iwellius.soundingboard.de/aalchemy2/
Napsal: čtv črc 14, 2005 11:11 pm
od ps47
Napsal: čtv črc 14, 2005 11:19 pm
od no-X
vidím dobře? na dvou kompech falconfly, na jednom dodgegarage a na dalším... hmm... netuším, z dálky to trochu připomíná vulpinegl, ale to asi nebude ono, spíš nějaká hra...
Napsal: čtv črc 14, 2005 11:22 pm
od Ren
Neznam vulpinegl (jen ze screenshotu), ale na tom zadnim je SuSE.
Napsal: čtv črc 14, 2005 11:27 pm
od ps47
vlastnikom kuchynky je gamma742.planoval nove kachlicky,ale sme mu to tak trocha prekazili
Napsal: čtv črc 14, 2005 11:28 pm
od no-X
Ren:
aha, už je mi to jasný, ono se to dá zvětšit...
ps47:
Napsal: čtv črc 14, 2005 11:30 pm
od Ren
no-X> Hele, ono se to zvetsit..
ps47>
Napsal: pát zář 02, 2005 8:22 pm
od ghost
Napsal: čtv říj 13, 2005 6:11 pm
od no-X
Napsal: čtv říj 13, 2005 6:34 pm
od ghost
najhoršie je, keď zomrie nepoškvrnená panna a nestihne si vychutnať pôžitok z dobrého sexu...
také karty je škoda nechať ležať na stole a nedopriať im toho orgazmu pri spustení napr. HL2 pri 8xAA 16xAF
Napsal: pát říj 14, 2005 1:07 pm
od Oblak
Sou ale mrchy velké......a pak že je 5500 velká
Napsal: ned říj 16, 2005 10:50 pm
od Opty
nevim jestli to tu nahodou uz nebylo nechce se mi to prochazet kdyz tak del
http://www.overclockers.com.au/images/3dfxv59000agp.jpg
Napsal: ned říj 16, 2005 11:03 pm
od no-X
bylo
Napsal: pon říj 17, 2005 11:53 am
od Taskr
To je ale krásná grafika. Tak ukrutně brutální fillrate nemá ani GF 7800 GTX
Na tom musí běhat UT2004 v 2048x1536 jak po másle.
Napsal: pon říj 17, 2005 9:09 pm
od DOC_ZENITH/XAN
EE, to nikdy. Toho na VSA100 limituje geometrie. Fillrate, už tam moc nerozhoduje, na nižších rozlišeních a detailech nerozeznáš V3,V4,V5, ani 6k.
Něaký levely jdou naprosto skvěle, jiný, hlavně ty velký jsou téměř nehratelný. Záleží jen, z kolika výsledných polygonů se skládaj. Takováhle masivní karta by toho zase tolik nepřinesla, nezapomeň, že má jen teoretické maximum 32mb pro textury(v praxi je to míň) Takže ani ty max. detaily by si neměl. Takže by přinesla jen prakticky neomezený rozlišení a dost hustej FSAA prakticky bez ztráty výkonu.
Napsal: pon říj 17, 2005 9:28 pm
od no-X
XAN píše:EE, to nikdy. Toho na VSA100 limituje geometrie. Fillrate, už tam moc nerozhoduje, na nižších rozlišeních a detailech nerozeznáš V3,V4,V5, ani 6k.
Něaký levely jdou naprosto skvěle, jiný, hlavně ty velký jsou téměř nehratelný. Záleží jen, z kolika výsledných polygonů se skládaj. Takováhle masivní karta by toho zase tolik nepřinesla, nezapomeň, že má jen teoretické maximum 32mb pro textury(v praxi je to míň) Takže ani ty max. detaily by si neměl. Takže by přinesla jen prakticky neomezený rozlišení a dost hustej FSAA prakticky bez ztráty výkonu.
může mít klidně 64MB/čip