Stránka 8 z 8
Napsal: stř bře 15, 2006 10:33 pm
od swarm
no-X píše:Oblak píše:Správná cesta by byla že výrobce karet nabídne možnosti a technologie. A programátoři se přizpůsobí.
Ale to už tu přeci jednou bylo, ne? Každý výrobce hardwaru měl vlastní API a výsledek byl takový, že každá hra běhala na něčem a kdo si chtěl zahrát všechno v rozumný kvalitě, měl docela problém. V tomhle D3D hodně pomohlo, protože to bylo API, který běhalo prakticky na všech kartách a když výrobce vyvinul hru pro D3D, měl jistotu, že si jí zahraje skoro každý.
Mno myslim, že ten člověk měl namysli právě OpenGL. Že výrobce karet nabídne možnosti a technologie pomocí extenzí s tim, že nemusí čekat až se danou technologii MS usmyslí dát do nové verze DX. Tohle je ohromná výhoda OpenGL.
no-X píše:Oblak píše:bavil jsem se se známým programátorem - říkal mi - zkoušeli jsme DX, divil by jsi se jak je v 3D nepřesný
To už je ale hodně dlouho a netýkalo se to DX9, což?

Je fakt, že třeba takový DX7 se od DX9 strašně moc. Až si MS přijde zase s novym DX, tak se obávám, že to bude zase něco úplně nového - DX není vhodné pro vývoj aplikací na delší čas.
Oblak píše:swarm - zajímavý avatar. ještě popřemýšlím co vlastně vyjadřuje.
Vlastně vůbec nic. To jenom, že někdo si tu dal avatara s bilým 3dfx na červeném pozadí a ta červená barva mi připoměla tuhle tématiku a ta protažená nožička u toho X mi připoměla srp

Napsal: stř bře 15, 2006 10:43 pm
od no-X
Mě to evokuje něco trošku jinýho, ale myslím, že s tím už velmi brzy nebudu mít problém

Napsal: stř bře 15, 2006 10:58 pm
od Ren
jj, to je dle meho docela drsny avatar, ale myslim, ze to je vekem..Vsak on se swarm vyblbne..

Napsal: stř bře 15, 2006 11:48 pm
od DOC_ZENITH/XAN
Swarme, stojím s tebou soudruhu.
Napsal: čtv bře 16, 2006 12:04 am
od swarm
Ren píše:jj, to je dle meho docela drsny avatar, ale myslim, ze to je vekem..Vsak on se swarm vyblbne..

Je mi teprv 20 (zaokrouhleno na jedno desetinné místo). Na blbnutí mám právo.
Vlastně mám zítra svoje dvacáté narozky. Ale dělejte, že nic nevíte - protože to neví ani většina přátel z mého okolí. Stejně se pro jistotu zítra schovám doma a nikam pro jistotu nevylezu, aby mě nikdo nestihl nasrat....i když já jsem teďka nasraný poslední dny až až.
Napsal: čtv bře 16, 2006 1:13 am
od ghost
Napsal: čtv bře 16, 2006 1:20 am
od ps47
..aaa,mladi v prdeli,k duchodu daleko,blahozelam.odteraz to bude uz len horsie..heh

Napsal: čtv bře 16, 2006 1:43 am
od Petrik9
teze preji pekne narozky...
ps47:ehm,k duchodu ma jeste daleko ne?
Napsal: čtv bře 16, 2006 9:24 pm
od Oblak
jo, je to pár let co jsme to probírali. I takové jako DX se mohou zlepšit.
A swarmův avatar. zajímáte se někdo o ponorky? Kdysi jsem se tím zabýval a hodil jsem do rovnice ruskou flotilu a americkou. Mno...vyšlo mi z toho že zcela překvapivě jsou rusové co se zbraní a technologie ponorek týče vyspělejší než US Navy.....eee sorry za OT vzpomenul jsem si na časy velení ruské Akule v starším Sub commandu

))
Napsal: čtv bře 16, 2006 10:13 pm
od scot666
Ja jsem se v mladi zajimal o ponorky, ale jen druha svetova. Hmm, kde jsou ty casy, kdy jsem mel na vsechno spoustu casu...... Naposledy jsem zkousel Silent hunter III, ale R9550 na to bylo pomale a na GF 6600 to melo do vydani patche starsne artefakty, tak jsem na tu gamesu nejak zanevrel (a na tu GF trochu taky

).
Napsal: čtv bře 16, 2006 10:15 pm
od Honny
ad avatar - mně se líbí...
Napsal: čtv bře 16, 2006 10:22 pm
od Ren
A jestlipak vis, kdo vyhraje, kdyz do kotle prihodis japonskou ponorkovou flotilu?
/edit by swarm: sorry, ale všechno to OT už mě drtí - volné variace na téma chlazení nechť pokračují zde
Napsal: stř čer 28, 2006 5:14 pm
od ps47
..jak tak pozeram stare topicy,tak mam pocit ze
little bit of necromancy neuskodi,a na zaver tohoto 8 stranoveho topicu dodam ze napriek nazorom isteho velkeho vizionara a velmistra z ceskych luhu a haju 7800gtx 512 skoncila na smetisku dejin.fakt ze inkriminovana oda na gtx 512 sa uz na jeho
lame done stranke nenachadza je ta prislovecna tresnicka na dortu
