Stránka 7 z 27

Napsal: úte črc 05, 2005 10:16 pm
od ghost
tie screenshoty sú z videa pripravovanej hry Project Gotham Racing 3
http://screenshots.teamxbox.com/gallery ... cing-3/p1/

ako vypadal predchádzajúci PGR2 si môžte prezrieť tu
http://media.xbox.ign.com/media/482/482233/imgs_1.html


rozhodne je to zaujímavý čip a hlavne tá 10MB eDRAM vedľa :P

Obrázek

Napsal: úte črc 05, 2005 10:59 pm
od no-X
Díky, alespoň vím, kde pokračovat v hledání :-)

To vedle není jen EDRAM, ale je to EDRAM včetně Z/Stencil/Alpha logiky. Úžasná architektura. MSAA 4x při 1280*720 se ztrátou výkonu max. 1-5% je super. Zajímalo by mě, jak by si ten čip vedl v 1600*1200 + FSAA. Je docela možný, že by byl výkonnější, než 7800GTX v SLI :twisted:

edit: bohužel video, které je k dispozici, není totéž, z jakého pochází obrázky (i když vypadá dost dobře). Video, z něhož jsou obrázky, má rozlišení 1280*720, což je nativní rozlišení XboXu360, takže by opravdu mohlo jít o záznam z real-time hry (nepředpokládám, že by jinak používali tak vysoké rozlišení pro "jen" ilustrační video)

Napsal: úte črc 05, 2005 11:19 pm
od ghost
http://system-zero.com/X360/video/teaser_mtv_pgr3.avi (veľmi mizerná kvalita, ale je to asi ono)

galéria http://www.hrej.cz/project_gotham_racing_3/?p=gallery

ináč ak chceš nejaké info, tak niet lepší zdroj ako priamo výrobcu http://www.bizarreonline.net/

Napsal: úte črc 05, 2005 11:51 pm
od no-X
Dík :-)

Pokusil jsem se o screenshot v tomtéž okamžiku:

Obrázek

Obrázek

Kvalita a rozlišení jsou nízký, ale není pochyb, je to totéž.

Tady je ještě pro srovnání verze z původního videa 1280*720

Napsal: stř črc 06, 2005 1:05 am
od ghost

Napsal: stř črc 06, 2005 12:26 pm
od Ladis
Ja osobne bych hry s takovymhle HDR efektem nehral - nebavilo by me, kdyby me to slunicko takhle oslepovalo (doufejme, ze ten efekt takhle prehnali jen v technologickem demu). Ve skutecnosti je to takhle presvicene jen u fotaku nebo kamery - lidske oko to zvladne mnohem lepe a k tomuhle efektu dochazi jen po kratkou chvili, kdyz prechazite z tmaveho prostredi do hodne svetleho a oko se musi prizpusobit :roll:

Napsal: stř črc 06, 2005 4:32 pm
od no-X
To je v pohodě ;-) FarCry je drsnější - víš co způsobuje tuto oslňující záři srovnatelnou s explozí supernovy?

(klik pro původní velikost)
Obrázek


to je svit měsíce Obrázek

Napsal: stř črc 06, 2005 5:21 pm
od ghost
njn, s HDR je celkom sranda, hlavne keď sa originál upraví vo Photoshope a potom si nVidia prezentuje, čo všetko zvládajú jej karty :roll:

Obrázek

Obrázek

Napsal: stř črc 06, 2005 8:21 pm
od Ladis
Hehe :)

BTW jen takova zajimavost: HDR prislo s podporou 128bitove presnosti, nicmene protoze s takovou presnosti je to i na novych kartach docela pomale, tak se vymyslely ruzne osery, jak to udelat bez tech 128bitovych textur. Vysledkem je, ze pekne a rychle HDR lze udelat na jakekoli karte s PS :lol: (i GF 3 Ti s PS 1.1 - ze to driv nikoho nenapadlo :)).

Napsal: stř črc 06, 2005 8:56 pm
od no-X
jj, něco k tomu taky ještě mám ;-)

1) ATi bude na Xenosu (a možná i na R520) používat krom FP16 i FP10, takže se třeba dočkáme "skutečného" a "rychlého" HDR s MSAA

2) shadery? pro HDR? na co? :lol: Stačí funkce curves (křivky) ve photoshopu a výsledek se taky dostaví - myslím, že tuhle funkci by bez ztráty výkonu mohl zastat každý lepší RAMDAC :D

3) ghost: dík za tip, vyzkoušel jsem a photoshop funguje :-)

klik:
Obrázek

Napsal: stř črc 06, 2005 9:47 pm
od ghost
hehe, bravó Obrázek Obrázek

HDR je podľa mňa "iba" vyváženie gamma krivky a bielej farby :roll:

Napsal: stř črc 06, 2005 9:52 pm
od no-X
Nechete někdo navrhnout SFFT, aby to implementoval do driverů? :-) UT + HDR + FSAA + TAA na Voodoo 5, to by byla fajn kombinace :mrgreen:

Napsal: sob črc 16, 2005 10:02 pm
od no-X
Mylsím, že jsme ještě neprobrali SEGU :-)

Co mě k tomu přivádí... objevila se zpráva, že SEGA Lindbergh nebude založená na čipu PowerVR series 5, ale že půjde o XBox360 hardware. Prý je to ale fáma:
naaa. Lindbergh is still PowerVR Series5. there's just some confusion going on within the Japanese press, and that's getting reflected to our english press. it would be nice if U.S. Journalists would actually use some brain power and interject some commen sense
Každopádně - Series 5 byl první čip navržený pro SM3.0, ale dlouhou dobu byl jen na papíře.

Původní (nejstarší) specifikace:

8 pixel pipelines
250-350MHz
130nm výroba
SM2.0
128bit precision
FSAA4free
16 textures/pass
PowerVR texture compression
128-256bit sběrnice
Tile-based deferred rendering

co vše se změnilo mi není známo, ale jisté je, že čip vyhovuje i požadavkům SM3.0, možná došlo na změnu výrobní technologie.

No, vím zatím o jednom prezentačním videu - je to jen screener, ale za zkouknutí určitě stojí. Je na tom vidět, co dokáže tile-based deferred rendering v kombinaci s 3.0 shadery, který PowerVR implementovalo zřejmě velice dobře (a ne jako někdo Obrázek). Škoda, že Series5 není i pro PC, byla by to pro mnoho lidí fajn alternativa...

Jestli víte o nějakém lepším videu, podělte se ;-)

Napsal: sob črc 16, 2005 11:56 pm
od Oblak
by mě zajímalo která z těchto dvou hot konzolí (PS3 nebo Xbox) bude "lepší"
nevím. na mne to působí jak ATI a NVidia - každý má něco a dohromady by to byla bomba(jen jsem kouknul na jeden článek v časopisu) jinak jdou konzole mimo mne...

Napsal: ned črc 17, 2005 7:39 pm
od Ren
Oblak> Stejne jako to bylo ted. Pro kazdeho je lepsi ta, ktera ma jemu blizsi hry. :-)
no-X> Hmmm, kdybys nekde narazil na to video z Chrome Hounds v lepsi kvalite, dej prosim vedet, rad bych ho videl.

Napsal: ned črc 17, 2005 11:33 pm
od ghost
tu je niečo, ešte aj s originál japonskými zvukmi :lol:

ftp://5d42270a794a006c:749f9679b895d8bd ... b_em01.wmv

Napsal: stř črc 20, 2005 3:10 pm
od 3dfx.fun
Ty obrázky autíček jsou úžasný :wink:

Mám doma Atari Jaguar a Dreamcasta. Občas Jaga vytáhnu a zahraju si Alien vs Predator. Pamatuju si, že byl v roce 1995 v JRC a díval jsem se na AvP, tak tekrát jsem nevěřil. Hi-color grafika, docela svižný.. Tenkrát byl na PCdlech DOOM a ten jel jen ve 256 barvách. Nevěděl jsem, že to jede vlastně na staré Motorole 68000/14Mhz + optimalizace pro dva RISCové chipy "tom" a "jerry".
A Dreamcast? Byl lepší než PS1 a kdyby se SEGA snažila, boj s PS2 by byl jakž takž vyrovnaný. To co se doteď programuje na PS2, by Dreamcast v pohodě zvládl. Na jednom webu jsem četl, že dokonce derivát hry DOOM3 měl být dělaný i pro Dreamcast. Jestli by vypadal, jak vypadá to asi ne ale QuakeIII engine běhal na "SH4" pekelně rychle.

Ale ať už je konzole "powered" nvidia nebo ati, tak to určitě poběží suprově na obou.

btw. pokud si rozeberete grafiku v PS2, je architektura hodně podobná návrhu Bitboys. Jejich paměť zapouzdřená v chipu i přístup 1024bit

Napsal: stř črc 20, 2005 6:42 pm
od Ren
ghost píše:tu je niečo, ešte aj s originál japonskými zvukmi :lol:

ftp://5d42270a794a006c:749f9679b895d8bd ... b_em01.wmv
Stranku nelze zobrazit, spatny login..:-/

Napsal: stř črc 20, 2005 7:37 pm
od ghost
smola už to nefachá :( už to mám iba ja na disku :D

Napsal: stř črc 20, 2005 8:21 pm
od Ren
Ghost> A jak je to velke?