Stránka 7 z 20
Napsal: sob dub 19, 2008 4:34 pm
od wolf00
Napsal: úte kvě 13, 2008 9:31 pm
od ps47
widescreen pre system shocka 2.
edit: renamed to
darkscreen,podpora pre vsetky hry na dark engine..
Napsal: pát kvě 30, 2008 9:16 pm
od wolf00
aeod mod crawl pro gzdoom
poznamka:tipnuto na 2600xt
mam tu neco pro nostalgiky...
http://nash.wanzafran.com/doomstuff/svn/gzdoom-svn.zip
potrebujete tento soubor
http://www.sendspace.com/file/26pftx
http://www.sendspace.com/file/ox9p8f
http://reilsss.crawl-forever.com//downl ... _CRAWL.rar
a doom nebo doom2 wad
gzdoom.exe -file aeod.pk3 aeodat.pk3 crawl.pk3 crawldata.pk3 crawlextras.pk3 crawlskyd1.wad crawlskyd2.wad
parametry pro spusteni modu
je to kolekce nepratel/zbrani z mnoha her
prijemnou zabavu
Napsal: pon zář 22, 2008 11:22 am
od ps47
mousewheell support pre system shock1.wow.
plus prihodim
secmod 2.1 pre ss2,ak by niekto chcel vyskusat nieco uplne nove (ako som spominal,niesom sice priaznivcom modov ktore privelmi menia povodny gameplay,ale musim sa priznat ze po tom ako som pozrel
full readme ma to celkom laka
)...
Warrenovky-problém s menu...velký nápor na monitor
Napsal: ned říj 05, 2008 8:42 pm
od Wolfik
Veteráni asi znají. Tyto hry běží na podobném enginu...hlavně System Shock 2 a Thief 1,2
Ve Warrenovkách mě často štve, že menu je je v nadefinovaném rozlišení. To znamená, že když hraju hru v rozlišení 1280x960@85Hz a zabijou mě nebo prostě musím nahrát save (a loadovaní v těchto hrách je opravdu časté
), tak musím skočit do menu, které mi jede myslím v 320x280@60Hz a po nahrání zase zpátky do 1280x960@85Hz
Je to strašnej nápor pro můj monitor...tedy já to lupání při přepínání opravdu nesnáším a myslím že moje iiyama CRTéčko to taky moc nemá rádo
Je prosím nějaké řešení?
Napsal: ned říj 05, 2008 9:30 pm
od ps47
ano,
ddfix.hoci je primarne urceny na fixnutie problemov ktore maju dx10 karty,umi aj par dalsich veci,medzi ktorymi je odstranenie zmeny rozlisenia v menu a forced 32bit rendering (velmi dobre pozorovatelne v thiefovi1,napriklad).zaporom su obcasne problemy (niektori uzivatelia mali bugy v grafike,neplynulost a podobne),nepodpora win9x (uznavam,dnes uz malo podstatne,ale aj tak),a fakt ze naroky na graficku kartu poletia hore ako strela..ale to by mal byt problem iba ak hras na nejakej ozajstnej vykopavke (rozumej p3/geforce2 a ekvivalentne).
Napsal: ned říj 05, 2008 9:39 pm
od Wolfik
1 PC D815EE2 PIII Tualatin 1,13, Radeon9600XT, 512MB RAM (hybrid XP)
2 PC Abit BX133, PIII Copr 1Ghz, Voodoo 3 3000, 512MB RAM (modlý 98)
Tak to asi bude problém, že?
Hmm a dá se vůbec v těch hrách quisavovat? Co vím, tak už samotné nahrávání je už přepnuté na to "uživatelsky-definované", ale co jsem zkoušel, tak žádnej quiksave jsem nenašel.
Hmm to mám teda pěkně na výběr...hrát skvělé hry a kurvit si monitor nebo netrápit monitor a mít absťák
Napsal: ned říj 05, 2008 9:53 pm
od ps47
pc1 by to mohlo skousnout,treba proste vyskusat.quicksave/load nema iba thief1,v zvysnych hrach by to malo fungovat,default myslim alt+s quicksave a alt+l quickload..
Napsal: čtv říj 09, 2008 2:09 pm
od Wolfik
Za zmínku by určitě stála skvělá hra Outcast, která využívala podobné technologie jako MDK. Myslím, že se to jmenovalo vertex shadery-naprosto nenáročný na PC.
Bohužel tato stará hra beží v rozlišení 320x... apod. ale exsituje jakýsi launcher, který umožní hru spouštět ve vyšším rozlišení.
Bohužel mě se to nepodařilo rochodit...myslím ten launcher
Hra samotná je dělaná jenom pro win 95/NT na jiných je třeba použít takovej patchovací postup, kterej je popsán tadyhlec
Kód: Vybrat vše
http://cestiny.idnes.cz/o/outcast.html
Napsal: čtv říj 09, 2008 2:32 pm
od Ren
Pres Outcast jsem tady ja.
Technologie se jmenovala voxely a nemela s MDK nic spolecneho, byla k videni treba v Tiberian Sunu. Byla revolucni, ale princip byl prekonan uz ve sve dobe, s nastupem grafickych akceleratoru zacaly CPU v tomhle typu operaci rychle ztracet dech. Hra bezi az v 512x384 nativne, launcher ji dokaze spustit v 640x480, ale za problemy ten rozdil nestoji (spatne nascalovany HUD je to nejmensi). Vetsi problem je rychlost dnesnich CPU, abys mohl jezdit na Twon-Ha, potrebujes neco na throttling cyklu.
Napsal: pon říj 27, 2008 10:14 pm
od Wolfik
ps47 píše:ano,
ddfix.hoci je primarne urceny na fixnutie problemov ktore maju dx10 karty,umi aj par dalsich veci,medzi ktorymi je odstranenie zmeny rozlisenia v menu a forced 32bit rendering (velmi dobre pozorovatelne v thiefovi1,napriklad).zaporom su obcasne problemy (niektori uzivatelia mali bugy v grafike,neplynulost a podobne),nepodpora win9x (uznavam,dnes uz malo podstatne,ale aj tak),a fakt ze naroky na graficku kartu poletia hore ako strela..ale to by mal byt problem iba ak hras na nejakej ozajstnej vykopavke (rozumej p3/geforce2 a ekvivalentne).
smula že ty soubory tam nejsou
Napsal: pon říj 27, 2008 10:18 pm
od ps47
ak to nenabehne dozajtra tak to niekam upnem.
Napsal: pát říj 31, 2008 9:53 pm
od Wolfik
rád bych upozornil na zajimavej mod
http://www.thief2x.com/. Je potřeba Thief 2...hrajete za nějakou holku, která se stane zlodějem. Docela slušný, ale přijde mi, že v některých lokacích se i na silných mašinách (AthlonX2) otravně seká
Napsal: pát říj 31, 2008 11:57 pm
od ps47
uz sa to tu mihlo,je to fanmade datadisk pre thief2 vo velkosti celej hry v plnej palbe-postavy su nahovorene,ma to animacky a vsetko co k tomu patri (grcajuci zombici,wiiiiiii!
)..
Napsal: sob lis 01, 2008 11:17 am
od Wolfik
ale na original to nemá...mám pocit, že je to víc založené na soubojích
a hrát za ženskou se mi taky moc nelíbí
Napsal: sob lis 01, 2008 11:48 am
od ps47
je to dobre spravene..zensku nemusim ani ja ale co uz,a to kolko tam mas subojov zavisi na hracovi samotnom-hra sa samozrejme da kompletne preghostovat (tzn ziadne killy,ziadne encountery,100% loot,100% objectives).
Napsal: sob lis 01, 2008 7:19 pm
od wolf00
Napsal: sob lis 01, 2008 8:23 pm
od Wolfik
wolf:jůůůůůů
, jestli se vůbec k novým hrám dostanu
Hmm...může být hra Gothic považována za old-game, pokud vím, tak je to z roku 2000-2001 a tvůrci s 3dfx taky počítali...takže asi jo
Existuje v ČR silná komunita (
http://www.gothicz.net/), kde bych upozornil na texture patch pro první díl
http://www.gothicz.net/index.php?sekce= ... exturpatch
Napsal: čtv lis 27, 2008 5:35 pm
od ps47
..pri random searchovani som nadabil (znova) na pazer generala pre windows,tato verzia ma instaler,bugfixy a zlepsenu kompatibilitu s xp a par dalsich drobnosti,tak preco nie
lite (bez animaciek) a
full (se vsim vsudy)..
edit: update ikoniek,rovno zo slovenska,paradna vec:
http://hyperfileshare.com/d/d6bc0869
http://hyperfileshare.com/d/f0341f8b
Napsal: čtv pro 04, 2008 12:50 pm
od ps47