Stránka 6 z 20
Napsal: úte bře 11, 2008 1:13 pm
od ps47
I'll keep that in mind
..plus posledne linky zakomponovane do prveho postu.
Ren píše:..a nekdo konecne zapracoval na vyhlazovani 2D textur (FF7), konecne by to vypadalo lepe nez PS verze.
pri editaci prveho postu som musel prebehnut vsetky linky,zistil som ze hi-res patch by to vo finalnej verzii mal vediet.
Napsal: úte bře 11, 2008 4:28 pm
od Ren
Takovy skaredy lowres fonty ve FF8.
Nechces to tu mergnout s tim postem o rendereru na UT?
Napsal: stř bře 12, 2008 4:01 pm
od ps47
screenshoty su z netu,netusim preco to mal autor na lowres (troubleshooting?)..ad mergnutie,netusim,zacina sa to pekne rozrastat,hmm...
Napsal: ned bře 16, 2008 3:59 pm
od ps47
Napsal: ned bře 16, 2008 4:05 pm
od chosen
to je SS1 na HL1 enginu?
Napsal: ned bře 16, 2008 5:00 pm
od Ren
Teda, nemusim hned mit vsechno, ale proc nestavi na Source? Delat remake 14 let stare hry na 10 let starem engine je prinejmensim..zvlastni.
Napsal: ned bře 16, 2008 5:02 pm
od ps47
je to
source
ale pani,ten tej angline ale dava zabrat,kto uhadne co to znamena Anthroscorpic filtering?
Napsal: ned bře 16, 2008 9:32 pm
od Bob van Sikorski
Ren píše:Delat remake 14 let stare hry...
kur*a to to leti
Napsal: ned bře 16, 2008 9:42 pm
od Ren
Nejak to nevypada..Snad ma jenom nejaky srot..
Napsal: pon bře 17, 2008 11:37 am
od ps47
ono to bude vypadat len tak dobre ako dobre to autor spravi..ako zvyknem hovorit,pekna grafika je az ta posledna vec ktora robi dobru hru.uvidime.
mimochodom,po viac ako roku je vonku novy
GLROTT ver 1.40:
New things:
You can now add your own Hires GFX up tp 1024x1024 pixels or more.
(But be aware, the game eats memory like candy when you are usings that hires)
MP3 support.
BOTS added.
Window play.
Grab mouse.
Random actors.
Respawn actors.(you can now play forever!!!)
Random maps. (you can now play forever!!!)
UseGFX via UseExternalGFX.
Soften GFX. (this takes a LOOONNNGGG time, so be patient)
ExtractGFX.
Napsal: pon bře 17, 2008 11:49 am
od Bob van Sikorski
ps47 píše:pekna grafika je az ta posledna vec ktora robi dobru hru.uvidime.
tak pod tohle se podepisu. me osobne by pak spis nez rozplizle-vyhlazene-anisotropnefiltrovane verze sshocku1 vyhovovalo, kdyby nekdo udelal exe spousteci hru bez jakychkoli potizi pod WXP i vista a ktery by prinesl podporu vyssich rozliseni (up to 2048x1536, nebo rovnou siroky do 2560x1600). vubec nepotrebuju 3D akceleraci, ta hra mi vyhovuje ve svem syrovem DOSovem vzhledu a vykon dnesnich cpu staci na softwarovy rendering prakticky v libovolnem rozliseni. hergot nekdo by mel sehnat ty lidi z LGS co to psali a vymamit z nich zdrojaky
Napsal: pon bře 17, 2008 1:15 pm
od Ren
ps47 píše:pekna grafika je az ta posledna vec ktora robi dobru hru.uvidime.
No, pro me uplne posledni urcite neni, a pro Tebe myslim take ne, jinak by Ti stacila originalni verze a tenhle thread by mozna vybec nevzniknul..
Napsal: pon bře 17, 2008 8:21 pm
od chosen
pro mě hra předělaná do nový grafiky nemá takový efekt jako ve starý
třeba doom se mi na 486ce líbí tak jak je
ale na novějším PC, když dám GL doom tak to si ho radši zahraju bud na 486ce nebo ve starý grafice na novým PC
v tý době ta hra měla takovou grafiku na tu dobu ne? ale mela příběh, propracování..
Napsal: pon bře 17, 2008 9:29 pm
od ps47
na port starej hry mam iba dve (resp tri) poziadavky-dobra kompatibilita s win (rozbehavat niektore DOSoviny je vazne bolest,napr duke3d je co sa tyka stability uplna katastrofa),normalne rozlisenia (holt 320*240 uz nieje to prave orechove),a (pripadne) filtracia textur.ostatne upravy (3d modely a ine nadstandardne zalezitosti) povazujem za kazenie zazitku..tzn,ak mam chut na dooma,zapinam legacy,nie jdoom..
Napsal: úte bře 18, 2008 4:20 am
od Ren
Proc to nemame vlastne v mise, nikdy to tu nemuzu najit, kdyz si vzpomenu oblazit vas dalsi blbosti z moji hlavy..
OK, mame to holt jinak. Vsechny ty porty a remake se delaji pro takove jako ja, ja novou grafiku (dobre udelanou!) pro stare pecky miluju. Stejne tak dalsi dily v dobrych seriich, pokud nezkazi ostatni aspekty. Vzdyt ve stare uz jsem to hral ve sve dobe, rad si to dam znovu o neco hezci. Napr. Settlers 2 (pro me nejoblibenejsi dil serie), se dockal sveho 10th Anniversary vydani se super novou grafikou, ktera se opravdu povedla a hra je porad stejne skvela. Zkratka, kdyby dneska nekdo znovu vydal Manic Minera tak jak byl, rozhodne by me nenapadlo ho koupit, ac jsem ho na Consulu paril porad dokola. Kdyz vychazi nove hry, rad se podivam, jak se zase o kousek priblizujeme fotorealite a pousmeju, cemu jsme rikali fotorealita pred peti lety, pred deseti, pred patnacti lety..Proto si kupuju GK jake si kupuju, mam grafiku proste rad. Dobrou hru to nedela, ale hratelnost zabalena do hnusne grafiky mi taky nestaci. A dukaz, ze jde oboji? Prece Bioshock.
Napsal: čtv bře 20, 2008 12:58 pm
od wolf00
k tomu doomovi: stary doom co vim tak hodne trpel na hom bug[prelozeno jako hala zrcadel],ano trpeli na i prakticky vsechny hry na build enginu,bylo to tim ze se v urcitem bode seslo vicero krizeni sektorovych prechodu,dneska uz je tohle vyreseno diky novym map editorum,diky za ty maniaky co se patlaji s 15let starou hrou ....
Napsal: čtv bře 20, 2008 2:15 pm
od Ren
wolf00> Kdyz jsi spravne mergnul vertexy a prehazel normaly textur do spravnych smeru, dalo se tomu vzdycky vyhnout.
Napsal: ned bře 23, 2008 2:09 pm
od wolf00
software rendering
open_gl rendering
Napsal: úte dub 01, 2008 11:35 am
od ps47
..zda sa ze casom budu nove
cutscenes pre shocka2 .este by niekto mohol dobrusit rebirth (postavy v multiplayeri,plus tych par modelov zijucich clenov posadky v ingame animaciach) a je to skoro perfektne
Napsal: ned dub 13, 2008 10:07 am
od ps47
..dalsi
texture pack pre thief2,tentokrat pre
world textures.po dokonceni zakomponujem do prveho postu.