Ad Q3 - to bude rukamano-X píše:Savage4 jsem zatím netestoval, ale Savage 3D ano. Poslední Fachmanovy drivery jsou celkem v poho, ale Q3A mi neběhal - situaci na obrazovce vystihuje nejlíp termín "splašený polygony" (ještě zkusím jakýsi patch který je přiložen, ale ten asi řeší něco jinýho).
Co mi na těch driverech vadí jsou ale děsně velký prodlevy, pokud cokoli měním v menu her s U/UT enginem v D3D. Pod s3 metal ale Unreal funguje a vypadá moc pěkně a dokonce na Savage 3D běhá skoro taky rychle, jako na Banshee
A druhá věc - v ovládacím panelu můžu zapnout triple buffering. To je OK, ale když ho vypnu, tak se použije single buffering a blikající obrazovku vážně nemusím
jak mi potom vysvetlis tohle - screenshoty z Quake 3 na savage3d
Mno abych to nejak vysvetlil - nastav si v options u Lightning Vertex. Jinak to dela zajimave veci typu cerne ctverce u pruhlednych textur atd.
Predpokladam ze sis tam aspon nainstaloval S3Tweak (i kdyz myslim nejede v Win2k/xp) - tam se nastavuje spousta veci co v ovladacich panelech nejde.