Nejvýkonnější PCI grafiky

Obecně o problematice zobrazování 3D ;-)

Moderátoři: ps47, swarm

Odpovědět
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

no-X píše:To se mi moc nezdá. Ten R9000 dává skoro stejný skóre jako v AGP provedení - nijak výrazně ho to nelimituje.
jj, ale myslel som to tak, že možno to v 3dmark01 viac ako 6200b nedá, ani keby si použil CAE Tropos. proste PCI zbernica má limitovanú priepustnosť a procík viac dát cez ňu nepretlačí
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

To by pak nemělo smysl dávat na CAE Tropos 4 čipy :lol:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

no-X píše:To by pak nemělo smysl dávat na CAE Tropos 4 čipy :lol:
ale CAE Tropos je na PCI-X (1GB/s -> presne ako AGP4x), a ja som myslel keby sa pichol do PCI-32 :wink:
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

To je jedno, tak třeba na SimFusion by nemělo cenu dávat 2 čipy ;-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

výrobcovia si myslia, že sme hlupáci a chcú z nás vyžmýkať bubáky... okrem darkcrow (ten test bol urobený veľmi biedne :roll: ) tú kartu nik neotestoval. nevieš či si tie dva čipy tam neváľajú šunky 8-)
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Doufám, žes to myslel jako vtip :D
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

ee Obrázek
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Na těhle kartách jsou postaveny jedny z nejrozsáhlejších a nejvýkonnějších 3D systémů na světě. Kdyby to bylo tak moc omezný sběrnicí, aby se nevyužil ani jeden čip, natož dva, určitě by si toho někdo všiml ;-)
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

možno sa dáta tlačia cez AGP a karty si ich prerozdeľujú a ten PCI konektor je tam len ako bonus, aby to držalo v doske :wink:
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

konektor na udržení karty v desce vypadá takhle:

Obrázek

(má zavedeno jen napájení).

Konektor na simFusion je plně zapojený.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

oki, s tým držiakom som to myslel obrazne, ale keď PCI zvládne bez problémov 2xR9800 (XT), prečo nV a ATi neurobia SLI (Crossfire) cez PCI :?: :?: :?:
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8166
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

tak na to mozem odpovedat aj ja: pretoze potom by si si nemusel kupovat novu (poriadne drahu) dosku,a to predsa nechceme,ze ano.predsa cim viac bubakov ziskame,tym viac budeme moct vyvijat nove technologie,tie potom nacpeme do kariet kt potom zas budeme predavat,aby sme mali na dalsi vyvoj technologii,kt zasa nacpeme do novych kariet,tie zasa predame../infinite loop/
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

ps47: trh pre CAD/CAM, 3D simuláciu... je tiež obrovský, prečo tam netlačia nové technológie a fachčia na PCI :?:
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8166
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

pretoze na tom trhu nenajdes ludi kt navnadis na marketingove kecy typu "pci epress! to musite mit" :wink: .tiez si myslim ze keby si tam dovolili nieco na spusob pre tuto grafiku si musite kupit special zakladnu dosku tak sa na nich kazdy vykasle.proste naco vymyslat blbiny,ked to (zjavne) fici aj na pci? celkom to chapem..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

ghost píše:mňa by len zaujímalo, či sa dá niečím zmerať vyťaženosť zbernice PCI, AGP, PCI-e :?:
oki, vďaka hoši :wink: , týmto ste zodpovedali na otázku zaťažiteľnosti graf. zberníc. 130MBps is enough for everything :P

*keď sa zamyslím, tak podľa vášho tvrdenia by potom mal FX-55 teoreticky šlapať na 66 Mhz zbernici a 80ns EDO RAM bez straty výkonu :twisted:
Uživatelský avatar
wolf00
Senior member
Příspěvky: 1324
Registrován: sob kvě 15, 2004 2:56 pm
Bydliště: kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wolf00 »

kdyz uz tu mame tohle jen tak pro zajimavost co nejlepsiho se da naprat do isa slotu? :wink:
mb asrock a75m amd x6 3670be 4gb ram ati 6530 ,hdd 1tbb sgt,zvuk creative x-fi extreme audio case z-7

patriot xt 8/16/32
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

ghost: 64bit sběrnice na grafických pamětech je větší limit, než PCI sběrnice grafiky. Když máš 128MB grafiku, tak do ní při běžným použití dostaneš tak max. 100MB textur (která hra z těch, který na grafikých kartách této výkonnostní úrovně běží plynule, využije sežere 100MB pro textury?). Při rychlosti PCI sběrnice máš 100MB textur natažených do 1 vteřiny. Pak je dalším limitem PCI sběrnice geometrie (vliv na trianglerate). To jsem zatím nijak speciálně nezkoumal, ale mělo by se to projevit jen na teoretickcýh testech, ve hrách moc ne. Co dalšího jinýho využívá sběrnici tak výrazně?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

treba si uvedomiť, že pci je zdieľaná a využívajú ju aj ostatné karty (zvuk, sieťovka) a pripojené HDD. keď sa tých 130MB rozdelí, koľko ostane pre grafiku :?:
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

wolf00 píše:kdyz uz tu mame tohle jen tak pro zajimavost co nejlepsiho se da naprat do isa slotu? :wink:
asi Number Nine #9GXi-TC (4MB DRAM + 4MB VRAM, Core -> Texas Instruments TMS34020 40Mhz, max. 1280x1024)

Obrázek

pozri aj :arrow: http://pq.ozersk.ru/th99/v/v16ISA_i.htm
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

No, kolik si ta zvukovka vezme? Pár MB za sekundu? Creative poslední dobou tvrdí kraviny (jako že pro jejich novou zvukovku je dostačující teprve PEG 4x :|P: ) a to se pak až člověk diví, jak mohly ISA zvukárny vůbec fungovat :lol:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Odpovědět