jj, ale myslel som to tak, že možno to v 3dmark01 viac ako 6200b nedá, ani keby si použil CAE Tropos. proste PCI zbernica má limitovanú priepustnosť a procík viac dát cez ňu nepretlačíno-X píše:To se mi moc nezdá. Ten R9000 dává skoro stejný skóre jako v AGP provedení - nijak výrazně ho to nelimituje.
Nejvýkonnější PCI grafiky
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Na těhle kartách jsou postaveny jedny z nejrozsáhlejších a nejvýkonnějších 3D systémů na světě. Kdyby to bylo tak moc omezný sběrnicí, aby se nevyužil ani jeden čip, natož dva, určitě by si toho někdo všiml
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
tak na to mozem odpovedat aj ja: pretoze potom by si si nemusel kupovat novu (poriadne drahu) dosku,a to predsa nechceme,ze ano.predsa cim viac bubakov ziskame,tym viac budeme moct vyvijat nove technologie,tie potom nacpeme do kariet kt potom zas budeme predavat,aby sme mali na dalsi vyvoj technologii,kt zasa nacpeme do novych kariet,tie zasa predame../infinite loop/
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
pretoze na tom trhu nenajdes ludi kt navnadis na marketingove kecy typu "pci epress! to musite mit" .tiez si myslim ze keby si tam dovolili nieco na spusob pre tuto grafiku si musite kupit special zakladnu dosku tak sa na nich kazdy vykasle.proste naco vymyslat blbiny,ked to (zjavne) fici aj na pci? celkom to chapem..
oki, vďaka hoši , týmto ste zodpovedali na otázku zaťažiteľnosti graf. zberníc. 130MBps is enough for everythingghost píše:mňa by len zaujímalo, či sa dá niečím zmerať vyťaženosť zbernice PCI, AGP, PCI-e
*keď sa zamyslím, tak podľa vášho tvrdenia by potom mal FX-55 teoreticky šlapať na 66 Mhz zbernici a 80ns EDO RAM bez straty výkonu
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
ghost: 64bit sběrnice na grafických pamětech je větší limit, než PCI sběrnice grafiky. Když máš 128MB grafiku, tak do ní při běžným použití dostaneš tak max. 100MB textur (která hra z těch, který na grafikých kartách této výkonnostní úrovně běží plynule, využije sežere 100MB pro textury?). Při rychlosti PCI sběrnice máš 100MB textur natažených do 1 vteřiny. Pak je dalším limitem PCI sběrnice geometrie (vliv na trianglerate). To jsem zatím nijak speciálně nezkoumal, ale mělo by se to projevit jen na teoretickcýh testech, ve hrách moc ne. Co dalšího jinýho využívá sběrnici tak výrazně?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
asi Number Nine #9GXi-TC (4MB DRAM + 4MB VRAM, Core -> Texas Instruments TMS34020 40Mhz, max. 1280x1024)wolf00 píše:kdyz uz tu mame tohle jen tak pro zajimavost co nejlepsiho se da naprat do isa slotu?
pozri aj http://pq.ozersk.ru/th99/v/v16ISA_i.htm
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
No, kolik si ta zvukovka vezme? Pár MB za sekundu? Creative poslední dobou tvrdí kraviny (jako že pro jejich novou zvukovku je dostačující teprve PEG 4x ) a to se pak až člověk diví, jak mohly ISA zvukárny vůbec fungovat
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz