Sem nahadzujte zaujímavé imagy

Zajímavé aukce 3dfx HW, které se vyskytly na internetu (e-bay, aukce, ....)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8166
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..jo :lol:
musim prehadzat ty moje casaky (teraz nemyslim TY casaky :twisted: ),a oskenovat ten v ktorom je preview na dooma3 a voodoo5 je spomenute ako optimum.. :lol:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
lipo
Senior member
Příspěvky: 140
Registrován: pon kvě 03, 2004 4:56 pm
Bydliště: UPCE/Locked Bag 49

Příspěvek od lipo »

Poze ale preci :)
Obrázek

ty skatule vzadu :P
Obrázek

Obrázek
Byavista Lane
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Oblak »

nádhera :)
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Obrázek

EDIT: tak mě napadlo ještě pár důvodů, v čem bylo lepší 3Dfx SLI a ne nVidia SLI:

1) stačí jakákoli běžná základní deska
2) dokonale tiché řešení (žádné turbíny ;-) )
3) nárůst výkonu ve všech aplikacích
4) v žádné aplikaci nejdojde k poklesu výkonu po aktivaci SLI
5) nepotřebujete žádnou speciální SLI utilitu
6) možnost výběru 2D/video karty dle vlastních požadavků
7) nezabere 4 sloty
8) nepotřebuje přídavné napájení
9) ve všech hrách převyšuje výkon nejdražších konkurenčních řešení
10) cena (jako novinka V2 SLI 20000; 6800U-SLI přes 35000)
11) podporuje tři API :-)
12) umožní použití vyššího rozlišení
13) žádné dynamické dělení obrazu zatěžující zbytek systému
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Oblak »

krásně napsáno jirko, ale stále nemohu pochopit jednu věc.

PROČ Nvidia prostě jenom nepřevzala dělení na sudé nebo liché řádky???

??????
v čem je problém???
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8166
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..pretoze potom by kazdy poukazoval na to ze je to obslehnuty od 3dfx.hovori sa tomu inovativnost za kazdu cenu.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Oblak »

jenže kdyby to udělali, ušetřili by si tím mnoho problémů...sú to KOKOTI :)))))))
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Je to pravda, ale někde jsem taky četl, že by to komplikovalo použití některých efektů... No nevím, ve hrách, které používají postprocessing efekty stejně NV SLI neběhá...

To se mi víc líbí způsob, který má ATi - rozdělit obraz na čtverce a jejich zpracování rozdělit mězi jednotlivá GPU. Je to v jistým směru podobný 3Dfx SLI - vytížení všech GPU je rovnoměrné, není zapotřebí žádného balančního softu, ani aplikací, které rozhodují jaký režim NV SLI se použije a navíc by to nemělo (alespoň teoreticky) bránit použití post-processing efektů...
Naposledy upravil(a) no-X dne sob dub 09, 2005 12:19 pm, celkem upraveno 1 x.
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Vykupitel
Administrátor
Příspěvky: 644
Registrován: úte dub 27, 2004 2:59 pm
Bydliště: Liberec :-)

RE

Příspěvek od Vykupitel »

Pro post-processing v pripade 3dfx SLI je potreba pouzit buffer jako to melo 3dfx. Coz muze delat problem pri implementaci rozhrani. Kdy jste naposledy videli extension GL_3dfx_tbuffer? Pouzilo se to nekde jinde nez v Motion blur demu Q3? A ted si predstavte nV v tehle situaci. Mame SLI,ale musime donutit vyvojare,aby pouzivali na extension. No to bych chtel videt. :twisted:
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Obrázek Jindra Semenec
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

Body 2, 8, 9, 10, 11 mi přijdou už trochu mimo srovnání SLI. Bod 6 - myslim, že ten přináší spíš víc nevýhod než výhod (teda pokud se nebavíme jen o hraní fullscreenovýchy her). Bod 12 - mno nevim, taky tady nevidim žádnou výhodu. Dneska už neni ohledně rozlišení žádný problém - tohle bych považoval za výhodu jedině, kdyby měly nVidie ještě taky oddělený FB, BB a ZB od textur.

Jinak ale nVidiácký SLI mi přijde jako dost špatně navržený a jsem zvědav jak dlouho to nVidii vydrží. Čas ukáže, že ATIna se vydala lepší cestou.
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Srovnávám samozřejmě výsledný řešení, ne technologii. Technologii si do PEG nepřipojím a hry na ní nezahraju :?

bod 6) To je jedna z největších výhod. Když si někdo koupí 6800Ultra SLI a nemá procesor silně přes 3GHz, tak si HD-WMV prostě plynule nepřehraje :lol: Že na NV40 a NV45 nefunguje akcelerace WMV a HD WMV, že celá série NV40 má 2D pomalejší a problematičtější než GF FX nebo Radeony, to je docela podstatný ne? 3Dfx nikomu polovičatý 2D jádro nevnucovalo každý si mohl vybrat podle svých potřeb. Když někomu stačily hry, nechal si v kompu starou S3, kdo chtěl víc (video), koupil si třeba ATi a mohl si přehrávat DVD. Ale rozhodně se nestalo, aby člověk vyhodil za grafický systém 35000Kč nemohl si ani přehrát nově standardizovaný formát videa (dnes HDWMV, dříve DVD)

A rendering v okně - už na to začínám být alergickej. Hraje tady někdo z vás HalfLife2 v okně, nebo Doom3 v okně? Jedna z technologií, kterou podtrhovala nVidia. "Pro hráče to sice vůbec nic neznamená, ale když se to náležitě marketingově podá, tak z toho je něco, co konkurence nemá a my ano a je to další plus pro nás" :roll:

12) V2 SLI umožnilo hrát v 1024*768 (o stupeň vyšší rozlišení, než tehdy "luxusní" 800*600) všechny tehdejší hry na max detaily a plynule! Že 6800 nabízí dnes třeba 2048*1536 i bez SLI je sice pěkný, ale rozběhat na tom PainKiller BOOH, HalfLife2 nebo Doom3 na max detaily a plynule je naprosto nemožný :lol:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

no-X píše:Srovnávám samozřejmě výsledný řešení, ne technologii. Technologii si do PEG nepřipojím a hry na ní nezahraju :?
No to ne, ale tak jak ty píšeš to porovnání, tak když tu říkáš, že nVidie maj obrovský chlazení atd, tak to už by si musel porovnávat i absolutní výkon obou řešení a to nemá žádný smysl.
no-X píše:bod 6) To je jedna z největších výhod. Když si někdo koupí 6800Ultra SLI a nemá procesor silně přes 3GHz, tak si HD-WMV prostě plynule nepřehraje :lol: Že na NV40 a NV45 nefunguje akcelerace WMV a HD WMV, že celá série NV40 má 2D pomalejší a problematičtější než GF FX nebo Radeony, to je docela podstatný ne? 3Dfx nikomu polovičatý 2D jádro nevnucovalo každý si mohl vybrat podle svých potřeb. Když někomu stačily hry, nechal si v kompu starou S3, kdo chtěl víc (video), koupil si třeba ATi a mohl si přehrávat DVD. Ale rozhodně se nestalo, aby člověk vyhodil za grafický systém 35000Kč nemohl si ani přehrát nově standardizovaný formát videa (dnes HDWMV, dříve DVD)
Byla jiná doba. Myslíš snad, že by dnes ještě nabízela 3Dfx nějaké akcelerátory bez 2D jádra? To že nVidia neni shopná udělat pořádné 2D jádro je zase věc druhá.
Jinak, ten kdo utratí za grafiky 35 tisíc, to určitě nebude rvát do Celera 2GHz.
no-X píše:A rendering v okně - už na to začínám být alergickej. Hraje tady někdo z vás HalfLife2 v okně, nebo Doom3 v okně? Jedna z technologií, kterou podtrhovala nVidia. "Pro hráče to sice vůbec nic neznamená, ale když se to náležitě marketingově podá, tak z toho je něco, co konkurence nemá a my ano a je to další plus pro nás" :roll:
Hm, hezký. Asi na to koukáme každý jinak. Já využívám 3D akceleraci denně, ale hry si zahraju tak dvě do roka (pokud nepočítám rozběhávání nějakých her na starých grafika, nějaké to UT dvakrát do měsíce a nebo betatestění her, na kterých se podílím). Rendering do okna je pro mě docela klíčový.
Ohledně to renderingu v okně. Myslim, že nejvíce to u her museli ocenit jejich vývojáři při debugování. Jinak pěkně dokázalo nasrat, když jste vyvíjeli na 3Dfxku a hra vám spadla, jenže 3Dfxka to nechytla, a tak se muselo pod stůl, přepojit monitor jenom na primární grafiku, vyresetovat softwarově 3Dfxku a přepojit to zase zpět.


No, už to nechám být, nechci ti to už kazit :roll:
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Jen si tu šťouchnu do vosího hnízda. Pokud nejedete přes AA nebo AF tak ty hry, co jsi vyjmenoval na 2048*1536 6800Ultra v Single v poodě zvládne. Má 6800LE @ 16/6, 425gpu, 933paměť. Je teď o trochu lepší než refenční Ultra a v pohodě jela a byl to (jen) XP3200+ Barthon.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

swarm píše:
no-X píše:Srovnávám samozřejmě výsledný řešení, ne technologii. Technologii si do PEG nepřipojím a hry na ní nezahraju :?
No to ne, ale tak jak ty píšeš to porovnání, tak když tu říkáš, že nVidie maj obrovský chlazení atd, tak to už by si musel porovnávat i absolutní výkon obou řešení a to nemá žádný smysl.
Ale... Už tehdy používala nV na svojí TNT aktivní chlazení, zatímco V2 se v pohodě uchladila pasivně. Ještě mi připomeň, kde jsem napsal, že "nVidie maj obrovský chlazení" ;-)
swarm píše:
no-X píše:bod 6) To je jedna z největších výhod. Když si někdo koupí 6800Ultra SLI a nemá procesor silně přes 3GHz, tak si HD-WMV prostě plynule nepřehraje :lol: Že na NV40 a NV45 nefunguje akcelerace WMV a HD WMV, že celá série NV40 má 2D pomalejší a problematičtější než GF FX nebo Radeony, to je docela podstatný ne? 3Dfx nikomu polovičatý 2D jádro nevnucovalo každý si mohl vybrat podle svých potřeb. Když někomu stačily hry, nechal si v kompu starou S3, kdo chtěl víc (video), koupil si třeba ATi a mohl si přehrávat DVD. Ale rozhodně se nestalo, aby člověk vyhodil za grafický systém 35000Kč nemohl si ani přehrát nově standardizovaný formát videa (dnes HDWMV, dříve DVD)
Byla jiná doba. Myslíš snad, že by dnes ještě nabízela 3Dfx nějaké akcelerátory bez 2D jádra? To že nVidia neni shopná udělat pořádné 2D jádro je zase věc druhá.
Jinak, ten kdo utratí za grafiky 35 tisíc, to určitě nebude rvát do Celera 2GHz.
O nějakém Celeronu jsem taky nikde nepsal :-) Že nVidia není schopna udělat slušné 2D jádro není až věc druhá. To je to, o čem se tu bavíme. 3Dfx udělalo ve své době kvalitní a rychlé 2D jádro a až potom vyšly kombinované karty jako Banshee nebo Voodoo3. Na žádné pokusy na zákazníkovi, jaké provozuje nVidia, si nepamatuju.

Znovu opakuju: Když vydám za grafický systém 35000Kč, tak proč si mám video přehrávat softwarově, když je navíc na krabici i na webu uveden HW HD-WMV playback. To je nejen nepovedená technologie, ale taky podvod na zákazníkovi.
swarm píše:
no-X píše:A rendering v okně - už na to začínám být alergickej. Hraje tady někdo z vás HalfLife2 v okně, nebo Doom3 v okně? Jedna z technologií, kterou podtrhovala nVidia. "Pro hráče to sice vůbec nic neznamená, ale když se to náležitě marketingově podá, tak z toho je něco, co konkurence nemá a my ano a je to další plus pro nás" :roll:
Hm, hezký. Asi na to koukáme každý jinak. Já využívám 3D akceleraci denně, ale hry si zahraju tak dvě do roka (pokud nepočítám rozběhávání nějakých her na starých grafika, nějaké to UT dvakrát do měsíce a nebo betatestění her, na kterých se podílím). Rendering do okna je pro mě docela klíčový.
Ohledně to renderingu v okně. Myslim, že nejvíce to u her museli ocenit jejich vývojáři při debugování. Jinak pěkně dokázalo nasrat, když jste vyvíjeli na 3Dfxku a hra vám spadla, jenže 3Dfxka to nechytla, a tak se muselo pod stůl, přepojit monitor jenom na primární grafiku, vyresetovat softwarově 3Dfxku a přepojit to zase zpět.
To si snad děláš p*del :shock: Jeden monitor do 2D, druhej do V2 a jede to. Doufám, že nebudeš argumentovat, že si chudáčci vývojáři museli kvůli V2 dokupovat další monitor :D

XAN píše:Jen si tu šťouchnu do vosího hnízda. Pokud nejedete přes AA nebo AF tak ty hry, co jsi vyjmenoval na 2048*1536 6800Ultra v Single v poodě zvládne. Má 6800LE @ 16/6, 425gpu, 933paměť. Je teď o trochu lepší než refenční Ultra a v pohodě jela a byl to (jen) XP3200+ Barthon.
AA + AF je dnes standard a v 90% nových her se nastavuje přímo ve hře (detaily na max). Vezmi si třeba PK BOOH, nastav ve hře vše na max., rozlišení 2048*1536, vykašli se na flyby test ala c5l1, spusť si fraps ať vidíš min. fps, nebo alespoň ve hře nastav "showfps 1", jdi na nějaký otevřený prostranství, kde je vícero monster najednou a uvidíš :-) . Při použití SLI ještě framerate klesne, protože BOOH je jedna z her, se kterou neběhá...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Konec diskuse (o FSAA) byl přesunut
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8166
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

tomu hovorim prestrety stul 8-)

Obrázek
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
lipo
Senior member
Příspěvky: 140
Registrován: pon kvě 03, 2004 4:56 pm
Bydliště: UPCE/Locked Bag 49

Příspěvek od lipo »

ta v pravo nahore je co ? 8 vetraku
Byavista Lane
Uživatelský avatar
Oblak
Bc.
Příspěvky: 1349
Registrován: úte dub 27, 2004 8:53 pm
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Oblak »

na stole vpravo nahoře - co to je?
vypadá to jako by to mělo mít 8xVSA :)

někdo si dal chladiče i na paměti aby mohl taktit :)))
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid :)
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8166
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..nee,len tam nacpal dalsie vrtule na chladenie pameti..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8166
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

Obrázek
:wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Odpovědět