Nevim jestli to tu patří, ale přesto to tady dám...tak mne prosím neukamenujte
Tak nvidia si vzpoměla na SLI...
http://www.hardwareanalysis.com/content/article/1728/
SLI mode geforce6800
SLI mode geforce6800
edit:
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid
1155, i5-2500k, ASUS, 8GB ram. na dalších 10 let klid
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
No, jen jsem zvědavej, jak dlouho bude ještě nVidia těžit z výzkumů a technologií 3Dfx...
4 roky po 3Dfx začne používat rotated grid antialiasing
7 let po 3DFX se vrhne do SLI
čeho se dočkáme dál
4 roky po 3Dfx začne používat rotated grid antialiasing
7 let po 3DFX se vrhne do SLI
čeho se dočkáme dál
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
He. Můžou to hnát do extrému. Třeba dvě dvojice s SLI a ty vzájemně propojit tim zvěrstvem od Alienware.
Každopádně jsem zvědav, jak zareaguje ATi
Každopádně jsem zvědav, jak zareaguje ATi
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
RE
No ale stejne jsem to pochopil jako,ze to neni uplne stary dobry digital SLI a analog SLI uz vubec ne. Je to nejaka nova implementace.
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec