V2 má ale dvě TMU, tzn., že každá má polovinu, sdílet to nelze3dfx.fun píše:Klidně. Já SLI nepotřebuju. Je to pro Glide gamesy![]()
btw: V2 (v.8MB) má 4MB na frame a 4MB na textury ne? 12MB má 4MB frame/8MB textury


/edit: přesunuto z bazaru
V2 má ale dvě TMU, tzn., že každá má polovinu, sdílet to nelze3dfx.fun píše:Klidně. Já SLI nepotřebuju. Je to pro Glide gamesy![]()
btw: V2 (v.8MB) má 4MB na frame a 4MB na textury ne? 12MB má 4MB frame/8MB textury
Mám za to, že při single texturingu se ty textury rozhazujou rovnoměrně podle využití paměti, protože stejně jedna z těch jednotek v tu chvíli nejede. Ale jistej si tim nejsem, asi si na tom udělám nějaké testy, než rozdám tu poslední kartu.no-X píše:V2 má ale dvě TMU, tzn., že každá má polovinu, sdílet to nelzetakže 8MB V2 má 2MB/TMU a 12MB V2 má 4MB/TMU
Všechno beru, ale tenhle argument neswarm píše:Kdyby se u single texturingu nepoužíval tenhle způsob, tak by byla ta paměť dost neefektivně využitá - to by si teda inženýři z 3dfx rozhodně nedovolili, zas tak levná nebyla.[/i]
Heheno-X píše:Všechno beru, ale tenhle argument neswarm píše:Kdyby se u single texturingu nepoužíval tenhle způsob, tak by byla ta paměť dost neefektivně využitá - to by si teda inženýři z 3dfx rozhodně nedovolili, zas tak levná nebyla.[/i]
Podívej na efektivnost využití paměti na V2SLI, nebo na V5
Až 4MB.no-X píše:moje otázka: Mohou být při single-texturingu využity pro textury až 4MB, nebo max. 2MB?
Možná ano, možná ne. Nemám tady glide sdk, takže se nemůžu podívat jak to to API rozhazuje. Já mám za to (zjednodušeně), že se textura nahraje do paměti té jednotky, která je prázdnější. Takže se ta paměť vyplňuje rovnoměrně. Kdyby se při single texturingu nahrávaly textury jenom do paměti první jednotky, tak by se taky potom mohlo stát, že až se tam bude chtít nahrát další textury pro něco s multitexturingem, tak by se to tam nemuselo vejít, protože už by byla paměť jedné jednotky plná, i když by ta druhá byla úplně prázdná (při multitexturingu musí už být ty dvě dané textury každá v paměti jiné TMU). Tady by byl totiž pak problém, že by v podstatě skoro nikdy nešla využít všechna pamět karty.no-X píše:Podle mě to znamená, že paměť druhé TMU se při single-texturignu vůbec nevyužívá.