Duke Nukem Forever

Sem postujte otázky ke hrám, screeny atd

Moderátoři: ps47, Doom

Odpovědět
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Duke Nukem Forever

Příspěvek od no-X »

http://www.planetduke.com/
4/20/05

A number of sources are reporting that as well as featuring the exclusive Prey preview as expected, the June issue of PC Gamer also has a small article on DNF. Here's everything that's been posted about it so far!

"I just got PC Gamer's June issue and apparently after previewing Prey, 3D Realms showed them a demo of Duke Nukem Forever showing "that DNF is up and running and in very fine form indeed." According to Broussard, "Most of the weapons and creatures are done. Most of the levels exist, and there's a ton of gameplay. We're in the process of pulling it all together, and very much look forward to showing it off. It won't be vaporware much longer." The article talks about demos of interactions with the environments, saying they're in the spirit of those in Duke Nukem 3D. They also report that DNF won't be shown at E3 this year, and until there is a "delux unveiling," nobody will get any more of a look at it."
"In the article Broussard mentions that after switching to the Unreal engine working with their own rendering modifications in 2002, they 'have been moving forward and are making progress.'"
"There was a large preview of Prey with some detail and on the last page of the preview, on the right-side of the page was a small article saying that they were in Texas and treated to demo of Duke Nukem Forever. They said it was rough, but had all the elements that make a great Duke Game, and they believe from what they saw that it would be a probable 2006 release"
"On the cover is a star medallion that says "Duke Nukem Forever - We've seen it!" The cover is art from Prey and and World-Exclusive Announcement - Prey [...] The 2006 projection is the PC Gamer author's opinion based on what he saw from the demo"
Although George Broussard posted this cautionary note:
"You guys should not get too excited. The game is still when it's done. We don't have any control over what people write, after looking at it. I really did not tell PCG anything more than I've told you here.

So please control expectations :)

The point of the article is Prey."
http://forums.3drealms.com/ubbthreads/showflat.php...


Chápu dobře, že se zůstalo u (upraveného) Unreal enginu? :shock: Že by hra vydaná v roce 2006 (pokud vyjde) měla podporu Glide? :lol:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
wizzy
Quiz master
Příspěvky: 1729
Registrován: pon kvě 03, 2004 11:39 am
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wizzy »

To by moje právěserýsující voodoo-machine dostala nový význam 8-)
W.I.Z.Z.Y. : Wolframový Inteligentní Zabíjecí Záludný Yankee
Core2DUO E4300 (1.8@2.8GHz), Zalman CNPS7700-AlCu, Asus P5W-DH Deluxe, 3GB DDR2, 2x1TB WD Black, DVD-R/W LG GSA-H55L + GSA H12N, ATi HD4850, Thermalright HR-03GT, V2 12MB Dragon, HP LP2475w 24", SB X-Fi Fatal1ty, Leadtek Winfast PxDVR3200 H, Cambridge SW 5.1, Enermax Liberty ELT 500AWT a tak...
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Mám ale 2 velké obavy:
1. Možná už nikdy nevijde.
2. Něco jako Unreal engine2. Z hlediska rozhraní zde není problém, ale vývojáři pod tlakem NV a ATI podporu pro tohle API prostě vyřadili. A jestli se někde maj vzít peníze tak nejlepší je nechat se uplatit výrobcem něakých GK (vlastně jen čipů) a pak tam jen dát třeba Nvidia - meant to be played - a peníze jsou doma. A podpora pro 3dfx je ta tam. Dovedete si představit, kdyby tam bylo API GLIDE a V5 by tam excelovala? :twisted:
Uživatelský avatar
B@RT
Příspěvky: 1484
Registrován: stř pro 22, 2004 9:41 pm
Bydliště: Orlí Hnízdo - Lomnice n. Pop.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od B@RT »

no to vyjití už naznačují pěkně dlouho :cry:
Sbírka karet:
3Dfx B@RT Collection

Sbírka PC:
Intel B@RT Collection
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Není možný, aby V5 excelovala. Glide sice mohl znamenat 20-30% náskok, ale dnešní akcelerátory mají 200-300% náskok :lol:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
DOC_ZENITH/XAN
Senior member
Příspěvky: 1922
Registrován: stř říj 20, 2004 9:37 pm
Bydliště: Praha - Hloubětín

Příspěvek od DOC_ZENITH/XAN »

Já vím, že nebudou. Ale s V 5500 si UT pod Glide dáš klidně v 1600x1200 a jestli by tohle jelo třeba 50fps v 1024x768 byla by to furt bomba. Taková GF3ti, možná 4Ti by se dala porazit, vyhlazování nemaj nic moc, ještě k tomu pomalý AF, 1600x1200 by to stejně nedaly, a Glide má, zvláště v Unreal Enginu o dost lepší obraz. Jinak GF4Ti super karta, ale na Unreal Enginy je V5 lepší.
Taskr
VIP
Příspěvky: 641
Registrován: stř čer 02, 2004 10:43 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taskr »

Tak to by bylo fakt super, kdybi to běhalo i pod Glide. Pokud máš silný CPU Voodoo5 dokáže vyvinout v UT enginu naprosto brutální výkon, vůbec bych se nedivil, kdybi jsme zabalily GF 4 Ti, o MX nemluvě.
ASUS P4T533-C, Pentium4 3,06 Ghz Northwood@3450 Mhz, 2048 MB Rimm, Radeon X1950 Pro, SB Live.
*3dfx Voodoo Banshee (powercolor)*
*3dfx Voodoo 2 SLI (powercolor)*
*3dfx Voodoo 3 3500TV*
*3dfx Voodoo 4 4500 AGP*
*3dfx Voodoo 5 5500 AGP*
Uživatelský avatar
swarm
debílek nahoněnej
Příspěvky: 1189
Registrován: čtv úno 10, 2005 11:10 am
Bydliště: Praha (vesnice 30km od ní)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swarm »

To glide bych řekl, že tam určitě nebude. Oni to totiž během vývoje s největší pravděpodobností na žádných 3dfxkách nezkoušej, takže tam ani nebudou ani házet knihovny na podporu glide. Navíc pokud by ho tam dali, tak by na to museli mít taky potom podporu pro zákazníky a to pochybuju, že by se s tim dělali.

V podstatě na to aby to vyhodili stačíl, aby tam přidali jeden jediný efekt, který tam původně nebyl a nikdo ho pro glide verzi nedodělal.
Diagon Swarm - Můj NOVÝ "NOTEBOOK" blog :arrow: [WWW]
Je těžké být debilem, konkurence je příliš velká.
14" Lenovo ThinkPad T400 - Core2 Duo T9900 3,1GHz, 8GB DDR3, 300GB Intel 320 SSD, WWAN, 1440x900 LED + Advanced Mini-dock + ThinkPad UltraNAV USB Keyboard + 2x 24" LCD
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

DNF v prosinci?

btw. myslíte, že zůstali u původního enginu? - podle screenshotů se zdá, že jo :shock:
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8167
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

uverim az uvidim :pp:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

December :shock:
Uživatelský avatar
ghost
Invisible
Příspěvky: 2475
Registrován: pát dub 30, 2004 8:31 am
Bydliště: LM

Příspěvek od ghost »

Odpovědět