Doufám, že ho pořádně otestuješ a pochlubíš se nám s výsledkama .
edit by no-X: přesunuto z posledních přírůstků...
Doufám, že ho pořádně otestuješ a pochlubíš se nám s výsledkama .
Co bys nechtěl - 32bit paměti, frame buffer přes PCI v paměti primární 2D grafiky PCX je ale jedinej přídvanej 3D akcelerátor, kterej podporuje API PowerSGL. Kdyby PCX bylo ochotný běhat zároveň s Voodoo1/2, nebylo by to vůbec špatný Teda až na výkonps47 píše:..tvari sa skorej ako 3d deceleratorno-X píše:Málem bych zapomněl Jeden PowerVR PCX 3D akcelerátor
Nejsem si jistý jak to myslíš. Jestli mysíš hru, která byla napsaná přímo pro powerSGL a ostatní API jen jako přídavek, tak vážně nevím, ale hry, které powersgl podporovaly existují.ps47 píše:bola aj nejaka hra kt. nativne bezala na powersgl?
Jej, to je pěkný. Sice starej link, ale aspoň něco Až s ním zas někdy budu v kontaktu, upozorním ho. Taky ty drivery si mohl odpustit, na webu je všehovšudy jedenps47 píše:mimochodom-nieje tam nieco povedome?
UT přeci PowerSGL nepodporuje...XAN píše:Kyro ho nepotřebuje. Koukni se na jeho fps v UT. Jestli tohle pojede hratelně, tak to se snad postavím na hlavu. Já jsem to powersgl vždy v UT považoval za jakousi jinou formu 2D renderingu. Jestli to rozjedeš, hoď screenshoty. Jestli to bude vypadat alespoň 50% jak V1 tak to kobouk dolů.
Nějkde jsem narazil na info, že první verze Unrealu podporovala pouze HW akceleraci pod Glide a PowerSGL (oficiálně)... Takže podora tohoto API by mohla být na slušné úrovni.ps47 píše:pozor,nepovedal som UT,povedal som Unreal.powersgl v unreal je,treba si vliezt do advanced options/drivers/gamerenderdevice.ked kliknes na svoj momentalny driver (predpokladam ze 3dfx glide),vylezie ti popup menu kt obsahuje aj powersgl.mam screenshot ale ten muj blby web zas nejde.mal by som sa obhliadnut po niecom spolahlivejsom,hlavne kvuli 3dfx helppage..
edit:
http://www.inc_exe.szm.sk/powersgl.jpg
driver (SGLDrv.dll) je pritomny aj v UT,takze by to malo fungovat aj tam,ako sa zapina ale neporadim,normalne zjavne nie.
edit2: tak dostal som sa do advanced options aj pod UT,ale vyzera ze v poslednej verzii je uz podpora pre sgl odstranena.click.
Nevím, nevím, jak bys chtěl na kartě, která má 2MB na všechno krom FB, provozovat detail textures...XAN píše:Pčece takhle v ini.
[Engine.Engine]
GameRenderDevice=SglDrv.SglRenderDevice
Dále nezapomeň nastavit:
[SglDrv.SglRenderDevice]
Translucency=True
VolumetricLighting=true
ShinySurfaces=true
Coronas=True
HighDetailActors=true
ColorDepth=16
DetailTextures=true
FastUglyRefresh=true
TextureDetailBias=Near
VertexLighting=False
Dost mě štve, že se těmihle nastaveními se moc testerů nezabývá a D3D na default je tak o 30% méně náročný na fillrate než glide taky se to podepisuje na jeho kvalitě. Hlavně detailtextures a pod. Vše bych doporučil ručně přepsat nastejno, aby to bylo fair.
s tym som sa tiez stretol.no-X píše:Nějkde jsem narazil na info, že první verze Unrealu podporovala pouze HW akceleraci pod Glide a PowerSGL (oficiálně)...