Testy Daytony AGP 32MB DDR
Moderátor: Moderátoři
Testy Daytony AGP 32MB DDR
Mel jsem trosku casu,tak jsem vrazil do kompu Daytonu a trosku jsem zase testoval:
RESULTS
3DMark Score 1646
Game 1 - Car Chase - Low Detail 26.2 fps
Game 1 - Car Chase - High Detail 13.7 fps
Game 2 - Dragothic - Low Detail 28.7 fps
Game 2 - Dragothic - High Detail 12.0 fps
Game 3 - Lobby - Low Detail 28.9 fps
Game 3 - Lobby - High Detail 14.7 fps
Game 4 - Nature Not supported by hardware
Fill Rate (Single-Texturing) 130.9 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 255.9 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light) 5.2 MTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights) 2.0 MTriangles/s
Environment Bump Mapping Not supported by hardware
DOT3 Bump Mapping Not supported by hardware
Vertex Shader 19.0 fps
Pixel Shader Not supported by hardware
Advanced Pixel Shader Not supported by hardware
Point Sprites 0.8 MSprites/s
RESULTS
3DMark Score 1646
Game 1 - Car Chase - Low Detail 26.2 fps
Game 1 - Car Chase - High Detail 13.7 fps
Game 2 - Dragothic - Low Detail 28.7 fps
Game 2 - Dragothic - High Detail 12.0 fps
Game 3 - Lobby - Low Detail 28.9 fps
Game 3 - Lobby - High Detail 14.7 fps
Game 4 - Nature Not supported by hardware
Fill Rate (Single-Texturing) 130.9 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 255.9 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light) 5.2 MTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights) 2.0 MTriangles/s
Environment Bump Mapping Not supported by hardware
DOT3 Bump Mapping Not supported by hardware
Vertex Shader 19.0 fps
Pixel Shader Not supported by hardware
Advanced Pixel Shader Not supported by hardware
Point Sprites 0.8 MSprites/s
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec
Re: Testy Daytony AGP 32MB DDR
To nema ani dot3 bumpmapping? Ten ma i GF 1 a Radeon 7000 . To tam pak nejde per-pixel lighting... Vlastne co je ta Daytona zac? Priznam se, ze se v tehle kartach moc nevyznam - to je neco od 3Dfx?Vykupitel píše:DOT3 Bump Mapping Not supported by hardware
Barebone PC Asus Pundit-R350, Celeron D 2.26 GHz, 512 MB RAM, ATI Radeon 9100 IGP, 160 GB HDD, ctecka karet, PCMCIA, Acer AL1716 DVI+VGA 17" 1280x1024 LCD, 3DMark2001SE (1024x768x32): 2329 b
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Daytona je "Voodoo 4 value edition" 3Dfx ji nestihlo vydat, je jen pár prototypů
Je to vsa-101 (vychází z VSA-100) s 64bit, ale DDR sběrnicí; je vyráběna na 180nm (místo 250), takže zvládá i dost vysoký takty. Při 143MHz nepotřebuje ani pasiv
Měla se dělat i dual-chip verze, to by pak byla zajímavá karta z pohledu cena/výkon...
víc najdeš na mainpage
Je to vsa-101 (vychází z VSA-100) s 64bit, ale DDR sběrnicí; je vyráběna na 180nm (místo 250), takže zvládá i dost vysoký takty. Při 143MHz nepotřebuje ani pasiv
Měla se dělat i dual-chip verze, to by pak byla zajímavá karta z pohledu cena/výkon...
víc najdeš na mainpage
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Tam bylo zřejmě něco prohnilýho, protože ačkoli daytona nebyla nikdy oficiálně uvedená, tak se 16MB PCI provedení vyrábělo a prodávalo IBM... Je jasný, že pokud bylo možný tohle, bylo možný kartu i uvést a začít prodávat ve velkým. Karta byla navržená tak, aby byly náklady na výrobu co nejnižší a kdyby se karta začala montovat do sestav ve velkým (což by umožnila nízká cna), mohlo to 3Dfx udržet při životě, dokud se neobjevila Rampage...Ladis píše:Ok, dik Skoda se 3Dfx nedokazala zadnou z takovychhle karet vydat vcas
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
RE
Tak docela zajimavy,ze v 3DS MAX 6,kterou jsem vcera nainstalil Daytona jede jak vino pouze v D3D (na 1.07 driverech). V OGL to strasne blbne - glitches jako svine. Coz je divny, protoze u V5 to bylo presne obracene u stejnych driveru
Stve me ze SSFT neni schopen ani odepsat. Sem si posteskl,ze by v driverech mohl nahazovat draminit 0 misto 1 a Daytona by chodila i s jeho drivery,ale on me proste ignoruje, blbecek
Stve me ze SSFT neni schopen ani odepsat. Sem si posteskl,ze by v driverech mohl nahazovat draminit 0 misto 1 a Daytona by chodila i s jeho drivery,ale on me proste ignoruje, blbecek
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec
RE
No on posty ode me ignoruje pravidelne,nevim proc. Koolsmoky mi aspon napsal ze nema cas....Mam ji v kompu 4 dny a nejvetsi narez na ni byl ted 3DS MAX Jinak samo to co jsem na to pred casem otestoval:
http://www.3dfx.cz/articles/daytona_a.htm - Ach ty frame no-xy
http://www.3dfx.cz/articles/daytona_a.htm - Ach ty frame no-xy
AGP2PCI,Voodoo4 4200 AGP(Daytona VSA-101)
Jindra Semenec
Jindra Semenec
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RE
Zkus toto...Vykupitel píše: http://www.3dfx.cz/articles/daytona_a.htm - Ach ty frame no-xy
http://www.3dfx.cz/articles/daytona_a_f.htm
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- k.eight.a
- Příspěvky: 20
- Registrován: sob dub 02, 2005 1:37 pm
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: RE
OT: Na mnoha místech webu jsou odkazy na fórum s adresou: http://www.3dfx.wz.cz/no-X píše:Zkus toto...Vykupitel píše:http://www.3dfx.cz/articles/daytona_a.htm - Ach ty frame no-xy
http://www.3dfx.cz/articles/daytona_a_f.htm
Asi by bylo dobré celý web projet a upravit všechny podobné odkazy na správnou lokaci...
The greatest trick the Devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist.