
musim prehadzat ty moje casaky (teraz nemyslim TY casaky


Moderátor: Moderátoři
No to ne, ale tak jak ty píšeš to porovnání, tak když tu říkáš, že nVidie maj obrovský chlazení atd, tak to už by si musel porovnávat i absolutní výkon obou řešení a to nemá žádný smysl.no-X píše:Srovnávám samozřejmě výsledný řešení, ne technologii. Technologii si do PEG nepřipojím a hry na ní nezahraju
Byla jiná doba. Myslíš snad, že by dnes ještě nabízela 3Dfx nějaké akcelerátory bez 2D jádra? To že nVidia neni shopná udělat pořádné 2D jádro je zase věc druhá.no-X píše:bod 6) To je jedna z největších výhod. Když si někdo koupí 6800Ultra SLI a nemá procesor silně přes 3GHz, tak si HD-WMV prostě plynule nepřehrajeŽe na NV40 a NV45 nefunguje akcelerace WMV a HD WMV, že celá série NV40 má 2D pomalejší a problematičtější než GF FX nebo Radeony, to je docela podstatný ne? 3Dfx nikomu polovičatý 2D jádro nevnucovalo každý si mohl vybrat podle svých potřeb. Když někomu stačily hry, nechal si v kompu starou S3, kdo chtěl víc (video), koupil si třeba ATi a mohl si přehrávat DVD. Ale rozhodně se nestalo, aby člověk vyhodil za grafický systém 35000Kč nemohl si ani přehrát nově standardizovaný formát videa (dnes HDWMV, dříve DVD)
Hm, hezký. Asi na to koukáme každý jinak. Já využívám 3D akceleraci denně, ale hry si zahraju tak dvě do roka (pokud nepočítám rozběhávání nějakých her na starých grafika, nějaké to UT dvakrát do měsíce a nebo betatestění her, na kterých se podílím). Rendering do okna je pro mě docela klíčový.no-X píše:A rendering v okně - už na to začínám být alergickej. Hraje tady někdo z vás HalfLife2 v okně, nebo Doom3 v okně? Jedna z technologií, kterou podtrhovala nVidia. "Pro hráče to sice vůbec nic neznamená, ale když se to náležitě marketingově podá, tak z toho je něco, co konkurence nemá a my ano a je to další plus pro nás"
Ale... Už tehdy používala nV na svojí TNT aktivní chlazení, zatímco V2 se v pohodě uchladila pasivně. Ještě mi připomeň, kde jsem napsal, že "nVidie maj obrovský chlazení"swarm píše:No to ne, ale tak jak ty píšeš to porovnání, tak když tu říkáš, že nVidie maj obrovský chlazení atd, tak to už by si musel porovnávat i absolutní výkon obou řešení a to nemá žádný smysl.no-X píše:Srovnávám samozřejmě výsledný řešení, ne technologii. Technologii si do PEG nepřipojím a hry na ní nezahraju
O nějakém Celeronu jsem taky nikde nepsalswarm píše:Byla jiná doba. Myslíš snad, že by dnes ještě nabízela 3Dfx nějaké akcelerátory bez 2D jádra? To že nVidia neni shopná udělat pořádné 2D jádro je zase věc druhá.no-X píše:bod 6) To je jedna z největších výhod. Když si někdo koupí 6800Ultra SLI a nemá procesor silně přes 3GHz, tak si HD-WMV prostě plynule nepřehrajeŽe na NV40 a NV45 nefunguje akcelerace WMV a HD WMV, že celá série NV40 má 2D pomalejší a problematičtější než GF FX nebo Radeony, to je docela podstatný ne? 3Dfx nikomu polovičatý 2D jádro nevnucovalo každý si mohl vybrat podle svých potřeb. Když někomu stačily hry, nechal si v kompu starou S3, kdo chtěl víc (video), koupil si třeba ATi a mohl si přehrávat DVD. Ale rozhodně se nestalo, aby člověk vyhodil za grafický systém 35000Kč nemohl si ani přehrát nově standardizovaný formát videa (dnes HDWMV, dříve DVD)
Jinak, ten kdo utratí za grafiky 35 tisíc, to určitě nebude rvát do Celera 2GHz.
To si snad děláš p*delswarm píše:Hm, hezký. Asi na to koukáme každý jinak. Já využívám 3D akceleraci denně, ale hry si zahraju tak dvě do roka (pokud nepočítám rozběhávání nějakých her na starých grafika, nějaké to UT dvakrát do měsíce a nebo betatestění her, na kterých se podílím). Rendering do okna je pro mě docela klíčový.no-X píše:A rendering v okně - už na to začínám být alergickej. Hraje tady někdo z vás HalfLife2 v okně, nebo Doom3 v okně? Jedna z technologií, kterou podtrhovala nVidia. "Pro hráče to sice vůbec nic neznamená, ale když se to náležitě marketingově podá, tak z toho je něco, co konkurence nemá a my ano a je to další plus pro nás"
Ohledně to renderingu v okně. Myslim, že nejvíce to u her museli ocenit jejich vývojáři při debugování. Jinak pěkně dokázalo nasrat, když jste vyvíjeli na 3Dfxku a hra vám spadla, jenže 3Dfxka to nechytla, a tak se muselo pod stůl, přepojit monitor jenom na primární grafiku, vyresetovat softwarově 3Dfxku a přepojit to zase zpět.
AA + AF je dnes standard a v 90% nových her se nastavuje přímo ve hře (detaily na max). Vezmi si třeba PK BOOH, nastav ve hře vše na max., rozlišení 2048*1536, vykašli se na flyby test ala c5l1, spusť si fraps ať vidíš min. fps, nebo alespoň ve hře nastav "showfps 1", jdi na nějaký otevřený prostranství, kde je vícero monster najednou a uvidíšXAN píše:Jen si tu šťouchnu do vosího hnízda. Pokud nejedete přes AA nebo AF tak ty hry, co jsi vyjmenoval na 2048*1536 6800Ultra v Single v poodě zvládne. Má 6800LE @ 16/6, 425gpu, 933paměť. Je teď o trochu lepší než refenční Ultra a v pohodě jela a byl to (jen) XP3200+ Barthon.