je videt ze vooducko ma navrch
zde
Screeny UNreal 3dfx vs ati
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Je pravda, že v Unrealu i Unreal Tournamentu mají Voodoočka navrch (ještě že je to srovnání ATi vs. 3Dfx a ne nV vs. 3Dfx, to by dopadlo ), ale torchu se ATi zastanu. 3Dfx má totiž standardně v ovladačích nastaveno gamma na 1,20-1,35 (podle verze driverů, většinou je to 1,30), kdežto ATi má na default 1,00. Proto má ATina zde tak tmavý obraz. Jinak co se efektů týče, tak bez diskuze vede 3Dfx
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Ano ale ja som to myslel tak, že ten opengl podporuje 32bit, ono to vyzerá takmer rovnako aj na 16bit. No a za to nikto nemohol, že UT bolo optimalizované iba pre 3Dfx, ale stačí vhodná knižnica a UT beží krásne aj na iných kartách a poskytuje rovnaké efekty ako na voodoo. V tej dobe bola optimalizácia pre 3Dfx dobrá voľba ale časom mohli zapracovať aj na lepšej podpore pre iné karty, lebo to D3D čo tam je aj vo verzii 436 je dosť o ničom.