Ktora hra je Glide a ktora OpenGL?

Sem postujte otázky ke hrám, screeny atd

Moderátoři: ps47, Doom

Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2833
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Kdyz tak koukam na ty screeny z Q3, nezda se mi ten druhy o moc lepsi nez prvni..:-( Spis bych rekl, ze je jen jinak nepovedeny..:-/
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8177
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

no-X píše:ps47: dík za vyzkoušení - mám dojem, že právě

set FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB

tohle přepíná, alespoň výsledky ve WOT by tomu odpovídaly - pokud to aktivuju, vypadá dým a výbuchy hnusně, ale obloha je lepší (4x4?). Když to deaktivuju, vidím sice sice ty linky způsobený uspořádáním 2x2, ale dým a výbuchy jsou lepší - přesně jako na těch screenshotech z q3a.

Ještě je otázka, jestli nemají vliv i jiný čísla než =1 / =0
aha,dat to na nulu ma nenapadlo (edit: prave som si uvedomil ze si mi to uz raz odporucil,ale ja som to omylom otestoval NO_DITHER_SUB na 1 a nie na 0,preto to na q3 nemalo vplyv :roll: .boucham hlavou o stenu).skusim akonahle sa dostanem domov.ale sedelo by to,deus ex pouziva 2x2 defaultne,a ked som dal NO_DITHER_SUB na 1 (co zrejme vnuti 4x4) tak som dostal tu osklivu mriezku ala q3.a ak hodnota 1 vnuti 4x4,tak hodnota 0 my mala forcnut 2x2. skvely postreh,no-X 8)
Naposledy upravil(a) ps47 dne stř bře 30, 2005 3:24 pm, celkem upraveno 3 x.
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8177
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

@Ren:
mrkni sa sem (zascrolluj dole), vsimni si co spravi 2x2 filter s tou obrazovkou :wink:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
Ren
VIP
Příspěvky: 2833
Registrován: pát srp 13, 2004 10:54 am

Příspěvek od Ren »

Videl jsem, to samozrejme ano..:-) Ted jsem ale narazel na ten kour..
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8177
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

no myslim si ze aj kour JE lepsi.velka slava to samozrejme nieje,ale musime si uvedomit ze q3 nieje prave optimalizovany na voodoo2 :wink: .a ked som prepol na r9800p a dal som 16-bit,tiez t o nebolo moc slavne,q3 ma proste rad 32-bit :roll:
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8177
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..tak po par testoch som zistil zaujimavu vec: pri FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB je uplne jedno aku date hodnotu (napr 1,2,0,n,r atd.) vysledok je vzdy aktivacia 4x4 ditheru,to znamena ze napr deus ex kt default bezi na 2x2 po pridani tohoto varu vzdy isiel na 4x4.budem sa musiet blizsie pozriet na FX_GLIDE_LOD_DITHER :wink:

edit: nada,nichts,nothing.zatial jediny spusob ako tam dat 2x2 je pouzit koolsmoky glide..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

Mě běží WoT vždy s 2x2 s těmito 4 verzemi glide (koolsmoky, 3Dfx last, Q3D a Win2k beta). Pokud zadám

set FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB

nestane se nic... pokud:

set FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB=0

opět nic... až když:

set FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB=1

tak to běží 4x4 :roll:

Zítra dám do kompu SLI (budu dělat nějaký testy, který maj spojistos s SLI, na web ;-) ) - tak to zkusím ještě jednou, abych nekecal...
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8177
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

mne akakolvek hodnota zapla 4x4 pre deus ex.divne.este to raz overim.v kazdom pripade 2x2 pre q3 sa tym zapnut neda..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Uživatelský avatar
no-X
Administrátor
Příspěvky: 6912
Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od no-X »

zkusil jsi v Q3 24bit video?
If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
Uživatelský avatar
ps47
Moderátor
Příspěvky: 8177
Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
Bydliště: SK,BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ps47 »

..tak som zasa trocha testoval (tentokrat pod win98se),24-bit video v q3 samozrejme pomaha,a kedze pouzivam 800*600 tak je to vcelku dobre riesenie.a co sa tyka tych filtrov,vyzera to tak ze prislusna aplikacia (glide/opengl/D3D) si proste zvoli kt filter sa pouzije,resp. niektore hry si sami zapnu 2x2 filter (ut engine,thief1/2).pokial si hra sama nezapne 2x2,pouzije sa 4x4 ako default.ak hra pouziva 2x2,tak sa da zapnut 4x4 cez set FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB=1,opacne to ale nefunguje (tj 2x2 filter pre hru kt pouziva 4x4 nezapnes).2x2 filter vecsinou vyzera lepsie,niekedy o dost (q3),nemusi to ale platit vzdy..
3Dfx Help Page / 3Dfx Game Guide
ObrázekObrázek
Pain is temporary...Support is forever.
Odpovědět