
Ktora hra je Glide a ktora OpenGL?
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8176
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
aha,dat to na nulu ma nenapadlo (edit: prave som si uvedomil ze si mi to uz raz odporucil,ale ja som to omylom otestoval NO_DITHER_SUB na 1 a nie na 0,preto to na q3 nemalo vplyvno-X píše:ps47: dík za vyzkoušení - mám dojem, že právě
set FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB
tohle přepíná, alespoň výsledky ve WOT by tomu odpovídaly - pokud to aktivuju, vypadá dým a výbuchy hnusně, ale obloha je lepší (4x4?). Když to deaktivuju, vidím sice sice ty linky způsobený uspořádáním 2x2, ale dým a výbuchy jsou lepší - přesně jako na těch screenshotech z q3a.
Ještě je otázka, jestli nemají vliv i jiný čísla než =1 / =0

Naposledy upravil(a) ps47 dne stř bře 30, 2005 3:24 pm, celkem upraveno 3 x.
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8176
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..tak po par testoch som zistil zaujimavu vec: pri FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB je uplne jedno aku date hodnotu (napr 1,2,0,n,r atd.) vysledok je vzdy aktivacia 4x4 ditheru,to znamena ze napr deus ex kt default bezi na 2x2 po pridani tohoto varu vzdy isiel na 4x4.budem sa musiet blizsie pozriet na FX_GLIDE_LOD_DITHER 
edit: nada,nichts,nothing.zatial jediny spusob ako tam dat 2x2 je pouzit koolsmoky glide..

edit: nada,nichts,nothing.zatial jediny spusob ako tam dat 2x2 je pouzit koolsmoky glide..
- no-X
- Administrátor
- Příspěvky: 6912
- Registrován: stř dub 28, 2004 9:02 am
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Mě běží WoT vždy s 2x2 s těmito 4 verzemi glide (koolsmoky, 3Dfx last, Q3D a Win2k beta). Pokud zadám
set FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB
nestane se nic... pokud:
set FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB=0
opět nic... až když:
set FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB=1
tak to běží 4x4
Zítra dám do kompu SLI (budu dělat nějaký testy, který maj spojistos s SLI, na web
) - tak to zkusím ještě jednou, abych nekecal...
set FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB
nestane se nic... pokud:
set FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB=0
opět nic... až když:
set FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB=1
tak to běží 4x4

Zítra dám do kompu SLI (budu dělat nějaký testy, který maj spojistos s SLI, na web

If you're doing rotated grid SSAA (call it sparse grid if you wish but most often your samples will be in the "rotated" position) : then this AA is better than sex. ---Blazkowicz
- ps47
- Moderátor
- Příspěvky: 8176
- Registrován: čtv dub 29, 2004 7:48 pm
- Bydliště: SK,BA
- Kontaktovat uživatele:
..tak som zasa trocha testoval (tentokrat pod win98se),24-bit video v q3 samozrejme pomaha,a kedze pouzivam 800*600 tak je to vcelku dobre riesenie.a co sa tyka tych filtrov,vyzera to tak ze prislusna aplikacia (glide/opengl/D3D) si proste zvoli kt filter sa pouzije,resp. niektore hry si sami zapnu 2x2 filter (ut engine,thief1/2).pokial si hra sama nezapne 2x2,pouzije sa 4x4 ako default.ak hra pouziva 2x2,tak sa da zapnut 4x4 cez set FX_GLIDE_NO_DITHER_SUB=1,opacne to ale nefunguje (tj 2x2 filter pre hru kt pouziva 4x4 nezapnes).2x2 filter vecsinou vyzera lepsie,niekedy o dost (q3),nemusi to ale platit vzdy..